Ik ben er achter gekomen dat er meer geuren zijn die lekker ruiken, naast mannenzweet, dieseldamp en koeienstrontquote:
Oh okay.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar mn geld is bijna op.
verhuis dan naar de randstadquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat er meer geuren zijn die lekker ruiken, naast mannenzweet, dieseldamp en koeienstront
ow, goed idee, er staan hie rnog een paar onaangebroken flessen after shvaequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals deodorant, douchegel, shampoo en after-shave?![]()
Ik heb me belofte al verbrokenquote:
Niet teveel ehquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ow, goed idee, er staan hie rnog een paar onaangebroken flessen after shvae
Same here, heb net excel aangekliktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb me belofte al verbroken
* Sjoem start toch het programma op.
Ik doe wel wat tussendoor alvast
afhakken en weg laten drijven, dat Fryslânquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]liever een zwerver in Fryslân dan een rijk man in de randstad.
begin je eigen bedrijf..'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]liever een zwerver in Fryslân dan een rijk man in de randstad.
Suikerbroodquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
afhakken en weg laten drijven, dat Fryslân
Mja, ach, in Den haag zijn ze in de duinen aan het hakken geweest, dus julie gaan er eerder aan dan wijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
afhakken en weg laten drijven, dat Fryslân
wacht maar, bij een duitse invasie zijn jullie gelijk de lul!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ach, in Den haag zijn ze in de duinen aan het hakken geweest, dus julie gaan er eerder aan dan wij
Waarin dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dacht je dat ik dat niet geprobeerd had dan?
quote:
Omhalen betekent hier heel iets andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Sjoem het volgende:
Neem je frituurpot mee.
Dan kun je ze omhalen met frikandellen.
tegen de grond aan smijtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omhalen betekent hier heel iets anders
aan de contacten lag het niet, de financien waren een groter probleem.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peu's pa heeft nog wel wat contacten
Heb je geen vriendinnen met vriendjes van kennissen met een rijke pa?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan de contacten lag het niet, de financien waren een groter probleem.
Ik vond het ook al raar klinkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omhalen betekent hier heel iets anders
dat wel, maar ook het startkapitaal was geen probleem.. meer dat we per uur minstend 3 boeken moesten verkopen, alle werkdagen de hele dag lang.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je geen vriendinnen met vriendjes van kennissen met een rijke pa?
wanneer krijg je het te horen dan of je mag gaan psten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vond het ook al raar klinken
Nu zullen ze me helemaal niet meer aannemen als nieuwsposter![]()
Inpakken dan?
En voor erbij kan niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat wel, maar ook het startkapitaal was geen probleem.. meer dat we per uur minstend 3 boeken moesten verkopen, alle werkdagen de hele dag lang.
en dat is gewoon niet reeëel.
Nou, eigenlijk vandaag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer krijg je het te horen dan of je mag gaan psten?
volgesn mij is vandaag de laatste dag van mn proeftijd btw![]()
omkopen bedoel jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Inpakken dan?
Bijvoorbeeld, of overhalenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Inpakken dan?
Inpakken kan toch ook?quote:
Doen we al, en nog steeds, maar we mogen niet teveel verdienen want dan raakt Sandra haar IWA kwijt. En al een jaar niks meer verkocht of zoquote:
afwijzing dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vandaag.
Maar op de frontpage werd laatst weer een oproep gedaan en die sluit pas zondag.
Dus ik heb geen idee wanneer ik het nou krijg te horen
Dus vanaf morgen kun je iedereen geheel zonder problemen de tering in schelden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer krijg je het te horen dan of je mag gaan psten?
volgesn mij is vandaag de laatste dag van mn proeftijd btw![]()
er is verschil tussne nieuwsposter sport en nieuwsposter FP he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vandaag.
Maar op de frontpage werd laatst weer een oproep gedaan en die sluit pas zondag.
Dus ik heb geen idee wanneer ik het nou krijg te horen
Ik ben benieuwd. Wel melden als de site af isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doen we al, en nog steeds, maar we mogen niet teveel verdienen want dan raakt Sandra haar IWA kwijt. En al een jaar niks meer verkocht of zomaar misschien dat we via Sandraugiga.com wat kunnen gaan verkopen
ik ga langzaam die kant op![]()
Dat is inderdaad vrijwel niet haalbaar nee...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat wel, maar ook het startkapitaal was geen probleem.. meer dat we per uur minstend 3 boeken moesten verkopen, alle werkdagen de hele dag lang.
en dat is gewoon niet reeëel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |