ow, goed idee, er staan hie rnog een paar onaangebroken flessen after shvaequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals deodorant, douchegel, shampoo en after-shave?![]()
Ik heb me belofte al verbrokenquote:
Niet teveel ehquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ow, goed idee, er staan hie rnog een paar onaangebroken flessen after shvae
Same here, heb net excel aangekliktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb me belofte al verbroken
* Sjoem start toch het programma op.
Ik doe wel wat tussendoor alvast
afhakken en weg laten drijven, dat Fryslânquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]liever een zwerver in Fryslân dan een rijk man in de randstad.
begin je eigen bedrijf..'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]liever een zwerver in Fryslân dan een rijk man in de randstad.
Suikerbroodquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
afhakken en weg laten drijven, dat Fryslân
Mja, ach, in Den haag zijn ze in de duinen aan het hakken geweest, dus julie gaan er eerder aan dan wijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
afhakken en weg laten drijven, dat Fryslân
wacht maar, bij een duitse invasie zijn jullie gelijk de lul!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ach, in Den haag zijn ze in de duinen aan het hakken geweest, dus julie gaan er eerder aan dan wij
Waarin dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dacht je dat ik dat niet geprobeerd had dan?
quote:
Omhalen betekent hier heel iets andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Sjoem het volgende:
Neem je frituurpot mee.
Dan kun je ze omhalen met frikandellen.
tegen de grond aan smijtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omhalen betekent hier heel iets anders
aan de contacten lag het niet, de financien waren een groter probleem.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peu's pa heeft nog wel wat contacten
Heb je geen vriendinnen met vriendjes van kennissen met een rijke pa?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan de contacten lag het niet, de financien waren een groter probleem.
Ik vond het ook al raar klinkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omhalen betekent hier heel iets anders
dat wel, maar ook het startkapitaal was geen probleem.. meer dat we per uur minstend 3 boeken moesten verkopen, alle werkdagen de hele dag lang.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je geen vriendinnen met vriendjes van kennissen met een rijke pa?
wanneer krijg je het te horen dan of je mag gaan psten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vond het ook al raar klinken
Nu zullen ze me helemaal niet meer aannemen als nieuwsposter![]()
Inpakken dan?
En voor erbij kan niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat wel, maar ook het startkapitaal was geen probleem.. meer dat we per uur minstend 3 boeken moesten verkopen, alle werkdagen de hele dag lang.
en dat is gewoon niet reeëel.
Nou, eigenlijk vandaag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer krijg je het te horen dan of je mag gaan psten?
volgesn mij is vandaag de laatste dag van mn proeftijd btw![]()
omkopen bedoel jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vond het ook al raar klinken
Nu zullen ze me helemaal niet meer aannemen als nieuwsposter![]()
Inpakken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |