Succes jochiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doen we al, en nog steeds, maar we mogen niet teveel verdienen want dan raakt Sandra haar IWA kwijt. En al een jaar niks meer verkocht of zomaar misschien dat we via Sandraugiga.com wat kunnen gaan verkopen
ik ga langzaam die kant op![]()
Ja, maar ze vroegen om beide in dat bericht!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is verschil tussne nieuwsposter sport en nieuwsposter FP he?
(ik ben btw voor beide functies gevraagd twee maand geleden)
Ja, of een roemloze aftochtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus vanaf morgen kun je iedereen geheel zonder problemen de tering in schelden?
Hij houdt helemaal niet van spammenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wel melden als de site af is
En succes Alexxxxx
Je doet het hartstikke goed johquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of een roemloze aftochtMaar daar ga ik niet van uit, het ging mijns inziens best lekker, en ook geen klachten gehoord van TF of (F)A's
Achja, dan kun je zo lekker verbitterd worden als Static of Sunchaserquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of een roemloze aftochtMaar daar ga ik niet van uit, het ging mijns inziens best lekker, en ook geen klachten gehoord van TF of (F)A's
Alsjeblieft, IEMAND, word lid van BuzzyBee (onderschrift klikken)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij houdt helemaal niet van spammen![]()
en dan een baan erbijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer krijg je het te horen dan of je mag gaan psten?
volgesn mij is vandaag de laatste dag van mn proeftijd btw![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsjeblieft, IEMAND, word lid van BuzzyBee (onderschrift klikken)
Nu stata Sara Raats er als laatste lid, en dat schrikt mensen of
echt weg nu
Terechtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt weg nu
suc7 Alexxxxxxxxlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt weg nu
donequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt weg nu
quote:
heb het best naar m'n zin op m'n werk, maar moet natuurlijk niet overdrijvenquote:
en wat geworden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:37 schreef lipje het volgende:
Infraflex..detachering voor een aantal ingenieursbureau's
functie van bouwfysicus
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |