Maar haar kont maakt het geheel niet goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ik had het over de kont!
Lezen sjoem dat is nou al de 2e keer dat je mij verkeerd begrijpt![]()
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar haar kont maakt het geheel niet goed
Komt omdat je in een kutstad woontquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:15 schreef BoJo het volgende:
ik word trouwens schijt ziek van die lui die hun deuren tegen je auto aan gooien. Heb allemaal van die deukjes in m'n deuren![]()
Ja, irritant!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:15 schreef BoJo het volgende:
ik word trouwens schijt ziek van die lui die hun deuren tegen je auto aan gooien. Heb allemaal van die deukjes in m'n deuren![]()
op het werk kan ik meestal maar 1 zijde beschermen, thuis sta ik in de garage met niemand ernaast.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt omdat je in een kutstad woont
Hier parkeer ik hem zo zodat dat nooit kan gebeuren
Ja eensch!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef BoJo het volgende:
vooral omdat de meeste lease auto rijders zijn die geen moer om hun auto geven of die van een ander![]()
Vaak zijn het ook kindjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
op het werk kan ik meestal maar 1 zijde beschermen, thuis sta ik in de garage met niemand ernaast.
vind het gewoon asosciaal dat mensen gewoon die deur open flikkeren![]()
je wil niet weten hoe kwaad ik was op een kat die wilde gaan slapen op mijn cabriodakquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
een van de katten probeert op me te gaan slapen maar valt telkens van me af
geen ideequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef ook_gek het volgende:
waarom gaat iedereen vroeg slapen?
Ik heb al een lekkere Karbo opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee
ik heb honger
zal ik een middernachtsfrikandel eten? Sandra heeft zonet pas haar avondeten op, ik al om 5 uur vanmiddag
Pizzaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee
ik heb honger
zal ik een middernachtsfrikandel eten? Sandra heeft zonet pas haar avondeten op, ik al om 5 uur vanmiddag
hey, daar zeg je wat. brood met saté zou lekker zijn!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:13 schreef ook_gek het volgende:
saté
wel met een wit puntje dan he.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, daar zeg je wat. brood met saté zou lekker zijn!
*gaat in vriezer zoeken*
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:22 schreef lipje het volgende:
belt net een vriend van me op waar ik blijf. Viert ie vandaag zijn verjaardag
heb m maar gemeldt dat ik morgen de schade kom inhalenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:22 schreef lipje het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:22 schreef lipje het volgende:
Dus Googol, hoe grote lul je ook beweert te zijn, ik ben groterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |