Ga je naar friesland? pik mij ff opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien ging alfristi met me mee![]()
welk gat woon je nu ook alweer?![]()
volgens mij heb jij niet goed op zitten letten bij aardrijkskunde op de basisschoolquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga je naar friesland? pik mij ff op
Gezelligquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien ging alfristi met me mee![]()
welk gat woon je nu ook alweer?![]()
Klopt, tussen Leeuwarden en Stiens. In STiens wonen mn ouders en ben ik geboren en getogen en zo. En Bojo heeft er ooit geen velgen gekocht voor zn vroige 155, maar dat wist ik niet dus toen heb ik een week lang naar alle 155's in STiens gezwaaidquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef Klonk het volgende:
Cornjum, da's toch op tijd remmen voor de waddenzee en dan rechtsaf ?
ff serieus in de buurt van Stiens ofzo
90% van de Leeuwarders weet niet eens waar Cornjum ligtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:27 schreef Klonk het volgende:
en weet je wat erg is, ik wist dat zonder landkaart, da's pas een beroepsdeformatie
Is maar klein stukje omquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij heb jij niet goed op zitten letten bij aardrijkskunde op de basisschool![]()
heb ik ooit velgen willen kopen in Stiensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, tussen Leeuwarden en Stiens. In STiens wonen mn ouders en ben ik geboren en getogen en zo. En Bojo heeft er ooit geen velgen gekocht voor zn vroige 155, maar dat wist ik niet dus toen heb ik een week lang naar alle 155's in STiens gezwaaid
jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb ik ooit velgen willen kopen in Stiens
maar uhm.. ik ga nu wel velgen halen in Tzummarum![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jatoen was ik nog een kutnoob
Mailtje met routebeschrijving hebben?
Dat doe ik dan ook.quote:
vroeg? heh. ach, anders lig ik morgen ook maar tot de middag in m'n bed.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
Wat gaan er veel mensen vroeg naar bed trouwen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
ik doe pogingen maar het wil nog niet lukkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
Omdat werkend PTA sc een harde kutweek achter de rug heeftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
alleen het laatste kwartiertje werken deze week was leuk bij mijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat werkend PTA sc een harde kutweek achter de rug heeft
lamlulquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik doe pogingen maar het wil nog niet lukken![]()
Zelfs die was hopeloosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:48 schreef M5 het volgende:
[..]
alleen het laatste kwartiertje werken deze week was leuk bij mij
Ik word eigenlijk altijd wel wakker om half 10quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef M5 het volgende:
[..]
vroeg? heh. ach, anders lig ik morgen ook maar tot de middag in m'n bed.en moet ook nog om 11 uur bij de kapper zijn, dus vandaar
je hebt mailquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk dat we wel ff langs kunnen droppen, ligt redelijk bijelkaar.
http://forum.fok.nl/topic/831622quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
De grote beurt is kut maar zonder die kont van Jorinde zou het helemaal kut zijn
Toch is Jorinde niet echt wonderschoon ofzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
De grote beurt is kut maar zonder die kont van Jorinde zou het helemaal kut zijn
quote:
quote:(Als je bij die stoplichten een mevrouw met een golden retriever ziet even zwaaien, dan is dat mn moeder die de hond uit laat)
t is een lelijke hork van de bovenste plankquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Toch is Jorinde niet echt wonderschoon ofzo.
Zak over haar hoofd ofzo?
En haar stemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t is een lelijke hork van de bovenste plank
ik kan niet wachtenquote:Madhouse 13 is gonna be a SPECIAL EDITION, (probably a 'Ultimate Groove Edition').
Expected release: March or April 2006!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |