Dat doe ik dan ook.quote:
vroeg? heh. ach, anders lig ik morgen ook maar tot de middag in m'n bed.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
Wat gaan er veel mensen vroeg naar bed trouwen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
ik doe pogingen maar het wil nog niet lukkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
Omdat werkend PTA sc een harde kutweek achter de rug heeftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef Sjoem het volgende:
alleen het laatste kwartiertje werken deze week was leuk bij mijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat werkend PTA sc een harde kutweek achter de rug heeft
lamlulquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik doe pogingen maar het wil nog niet lukken![]()
Zelfs die was hopeloosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:48 schreef M5 het volgende:
[..]
alleen het laatste kwartiertje werken deze week was leuk bij mij
Ik word eigenlijk altijd wel wakker om half 10quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef M5 het volgende:
[..]
vroeg? heh. ach, anders lig ik morgen ook maar tot de middag in m'n bed.en moet ook nog om 11 uur bij de kapper zijn, dus vandaar
je hebt mailquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk dat we wel ff langs kunnen droppen, ligt redelijk bijelkaar.
http://forum.fok.nl/topic/831622quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
De grote beurt is kut maar zonder die kont van Jorinde zou het helemaal kut zijn
Toch is Jorinde niet echt wonderschoon ofzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
De grote beurt is kut maar zonder die kont van Jorinde zou het helemaal kut zijn
quote:
quote:(Als je bij die stoplichten een mevrouw met een golden retriever ziet even zwaaien, dan is dat mn moeder die de hond uit laat)
t is een lelijke hork van de bovenste plankquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Toch is Jorinde niet echt wonderschoon ofzo.
Zak over haar hoofd ofzo?
En haar stemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t is een lelijke hork van de bovenste plank
ik kan niet wachtenquote:Madhouse 13 is gonna be a SPECIAL EDITION, (probably a 'Ultimate Groove Edition').
Expected release: March or April 2006!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |