make my dayquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
hoor ik daar een uitnodiging om te gaan rellen en keten in pta?![]()
ik merk hetquote:
ik post toch weinig de laatste tijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Voel ik een verplicht BoJootje aankomen?
al een reden om je te bannen jaquote:
Een vriend van me heeft een boete voor rood licht rijden zonder dat daar een flitspaal staat en zonder dat hij is aan gehoudenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een boete voor rood licht rijden zonder dat daar een flitspaal staat en zonder dat hij is aan gehouden
Hoe kan dat nou weer? Heeft zo'n zaadlul in zijn vrije tijd een kenteken opgeschreven?
+1 waarheidquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij banned me toch niet, wat ik ook probeer![]()
Naaistreek zegquote:
heb niet zoveel te zaniken de laatste tijd denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al een reden om je te bannen jaJe moet meer bij ons zijn!
Zeg maar tegen je baas dat je part time wilt gaan werken om meer tijd aan de PTA SC te besteden
Kan je dan niet gewoon om bewijs vragen? Of is het zo van als oom agent het zegt dan is het zo...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Naaistreek zegAls die flikkers ook al in burger je kunnen naaien
![]()
Als ik aangehouden word maakt me een boete niks uit, maar niet na een maand een boete sturen zonder me aan te houden
Ja dat zeg ik ook al tegen hemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:07 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon om bewijs vragen? Of is het zo van als oom agent het zegt dan is het zo...![]()
ja, dat mag (helaas.....)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een boete voor rood licht rijden zonder dat daar een flitspaal staat en zonder dat hij is aan gehouden
Hoe kan dat nou weer? Heeft zo'n zaadlul in zijn vrije tijd een kenteken opgeschreven?
vooral als ze uit de USA komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
valt nog een beetje tegen
*gaat stoken
auto's zijn kut
Anders ik wel.quote:
Past idd veel oud ijzer in de achterbak!quote:
Ken ut...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Ben net pas weer thuis. Ik word er serrieus niet vrolijk meer van
Na mijn wintersport en dat is nu 2 weken geleden is het ontiegelijk druk op mijn werk en word ik helemaal gek. Het is gewoon niet meer leukquote:
En aangezien ik in een provocerende bui ben vandaag meteen even tegen wat autogespot.com schenen schoppenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de oogst van vandaag eens even online gooien
he bahquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:25 schreef M5 het volgende:
[..]
klopt.Maar daar maken ze dan ook exclusief van die Amerikaanse aso-bakken.
![]()
Vandaag anders een ERG gave amerikaan gepsotquote:
wat? een X5? die doet helaas geen 0-100 in 5 sec.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
he bah
maar goed dat die binnen 5 zec op de 100 zitten, dan zijn ze zo uit zicht verdwenen en heb je er geen last meer van
ik had het nou over één van die andere asobakken uit het land van Bushquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:34 schreef M5 het volgende:
[..]
wat? een X5? die doet helaas geen 0-100 in 5 sec.alhoewel.. 6.1 sec. zit er niet ver naast
ah welke dan? Dat is dan iig geen BMW.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had het nou over één van die andere asobakken uit het land van Bush
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |