let je op dat je niet uitglijd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:39 schreef Kleintje het volgende:
Nu kan ik tenminste de hele avond soppen
Uhm dit wil ik niet gelezen hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:45 schreef Kleintje het volgende:
ach, nu heb ik een goede reden om vanavond te soppen. Hoef ik mijn date de schuld niet te geven. (of zijn kinderen)
Kijk dat krijg je ervan als je de hele dag aan het stuiteren bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond![]()
Mag straks nog sporten en heb er eigenlijk geen zin in
hahaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kijk dat krijg je ervan als je de hele dag aan het stuiteren bent
Maar ga vooral sporten. Ben gisteren voor het eerst weer geweest sinds een week of 3. En vandaag had al moeite met mijn jas aan te trekken.quote:
Lease auto + tankpas?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen fotograferenEn een uurtje rijden
Of ik nog niet genoeg kilometers heb deze week
Dit keer wel gedacht aan de bier voorraad?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:47 schreef Re het volgende:
wieder thuus
rustig avondje houden maar denk ik
Helaasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lease auto + tankpas?
Zoals het er nu uit ziet kan ik gelukkig meerijden naar Automaxx in Assen. Dat is vanaf hier "ff" 1,5 uur heen en 1,5 terug.
Maar goed je moet er wat voor over hebben om leuke foto's te maken.
ja hoor, maar eerst en kartonnetje boordevolquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dit keer wel gedacht aan de bier voorraad?
Zorg je wel dat je nog weet hoe je eruit kan??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef Muk het volgende:
ik ga mezelf opluiten in m'n hernieuwde en claustrofobische doka, dus ik wens jullie allen een hele fijne avond.
![]()
leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een afpraak gemaakt voor een proefles autorijden!
niet voor het raam gaan zitten dan, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
leuk
wil je ff melden waar en wanneer, dan zorg ik dat ik veilig binnen zit
Ouwe weggeleend door een onguur persoon?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef k_man het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik moet morgen een andere fiets gaan kopen.
Goede tip. Maar ik woon 2 hoogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:17 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
niet voor het raam gaan zitten dan, je weet maar nooit
Nee, kaduuk. Repareren is de moeite niet meer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ouwe weggeleend door een onguur persoon?
kopen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef k_man het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik moet morgen een andere fiets gaan kopen.
remmen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:56 schreef k_man het volgende:
Het is overigens een hele interessante ervaring om er midden op een kruispunt achter te komen dat je remmen niet meer werken.
weer wat gebroken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:19 schreef Xilantof het volgende:
Weer huis van het sporten... en het ging niet zo bestbij niemand niet
Dat zou dan de eerste keer zijn.quote:
begin net wakker te wordenquote:
lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:40 schreef Re het volgende:
biertje?
hmmmm geen beugels?quote:
uijenWAAAT?!?!?!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
of jaeger
dat is ook uienleervriendelijk
Dat zou heel mooi zijn voor jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo net met iemand van scootertuning.net zitten praten. Zij kan zelf niet naar de automaxx zondag. Onder het motto of ik niet wat foto's van de scooters zou kunnen maken die bij Dutchstuntforum mee rijden.
Ik zeg tuurlijk ze rijden toch mee dus er zouden toch al foto's van komen. Of ik die dan meteen zou kunnen uploaden naar haar met een stuk tekst erbij over het hoe en wat.
Het mooiste is dat gaat dan dezelfde dag nog naar de drukker inclusief de rest van het blad.
Dus met een beetje mazzel komen mijn foto's in een blad met een oplage van 20000 stuks![]()
![]()
![]()
![]()
Het mooiste is er wordt niks verwacht qua foto's. Ze weet dat ik dit soort dingen nog niet veel vaker heb gedaan. Maar blijkbaar wil ze er graag een stuk erover in haar blad hebben dus ik moest maar flink veel foto's schieten.quote:
Hoe minder dat ze moeten betalen aan revieuwers columnisten enz enz des te meer winst dat ze maken...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het mooiste is er wordt niks verwacht qua foto's. Ze weet dat ik dit soort dingen nog niet veel vaker heb gedaan. Maar blijkbaar wil ze er graag een stuk erover in haar blad hebben dus ik moest maar flink veel foto's schieten.
En ik maar denken dat de foto's in bladen door goed betaalde "pro's" gemaakt werden.
Dit is de eerste oplage van het blad daar wil ik nog wel gratis aan mee werkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoe minder dat ze moeten betalen aan revieuwers columnisten enz enz des te meer winst dat ze maken...![]()
Ik wens je veel plezier en succes en ik hoop dat je mooien platen schietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dit is de eerste oplage van het blad daar wil ik nog wel gratis aan mee werken![]()
In eerste instantie is het voor mij een leuk dagje op het TT-circuit, een beetje spelen met mijn camera en als de foto's dan nog een keer in een blad komen is heel erg leuk meegenomen
Stuiteren is goedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
*meld zich ook even bij de ochtendploeg*
nee thnx Re, ik heb al 4 bakken koffie op, dadelijk begin ik net zo te stuiteren als Xil
4quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
*meld zich ook even bij de ochtendploeg*
nee thnx Re, ik heb al 4 bakken koffie op, dadelijk begin ik net zo te stuiteren als Xil
Jij hebt ook al redelijk wat koffie op, is het niet? Let maar op dat je je camera nog stil kunt houden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stuiteren is goedStraks fotograferen
Eerst autorijden
Ook geen straf met dit weer
Zonnebril op, metal aan
De zomer komt er weer aanDe lente ook trouwens
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij hebt ook al redelijk wat koffie op, is het niet? Let maar op dat je je camera nog stil kunt houden.
Het mag tijd wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
ziek zijn is toch nog ergens goed voor
ga maar eens beginnen met het resizen en uitzoeken van de foto's van het spoorwegmuseum
Ik neem er ook maar eens eenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb nog geen koffie op
Laatste bakkie was gister op kantoor
nou ik ga ook maar weer eens aan de gang maandag ja, je valt helemaal stil gewoon. Lamheid, geen eetlust, nergens zin in, ook niet echt ziek of zo, gewoon..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef blackbully het volgende:
zo 1gehad.
de 2de net gehaald.
begin mijn ogen langzaam open te krijgen. (wat word je lui van een paar dagen niks moeten doen )
Checkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb mijn dochter opgegeven bij de Whekampmodellenwedstrijd.
Allemaal even stemmen!
Klik!
gewoon dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ik ga ook maar weer eens aan de gang maandag ja, je valt helemaal stil gewoon. Lamheid, geen eetlust, nergens zin in, ook niet echt ziek of zo, gewoon..
de Hema is voor sokkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
Verder weer ruzie gehad bij de Hema. Ze hebben me beloofd dat ik maandag mijn foto's heb...
of voor koffiebonenquote:
de cake was pas op het laatstquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Flash, hoe was het gisteren? Beetje goed doorheen geslagen dankzij de cake??
wat een geluk...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de cake was pas op het laatst
maar goed, het ging eigenlijk primaalleen toen we met opa naar het graf reden vanuit de kerk, vonden ze het niet nodig om een stopper tegen de kist aan te zetten aan de achterkant (hij lag op een rolbaar), en het laatste stukje pad liep behoorlijk bergop
Maar mijn neef en ik zagen het allebei aankomen, dus hij is er niet vanaf gerold
welke uilquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef k_man het volgende:
Wat is dat trouwens voor gedoe met die uil? Heb ik iets gemist?
Ik heb een 10 gestemdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb mijn dochter opgegeven bij de Whekampmodellenwedstrijd.
Allemaal even stemmen!
Klik!
deze uil?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef k_man het volgende:
Wat is dat trouwens voor gedoe met die uil? Heb ik iets gemist?
Bronquote:O RLY? Galleries
This phrase-meme originated on either 4chan or the Something Awful forums. It's an obvious contraction of the phrase "Oh really." It's been plastered across various images for humorous effect, often in an intentionally amateurish style. Here's a selection of the more genteel ones. If anyone has further information about the origin of this meme, please contact me.
Wiki uitleg van O RLY? uilquote:
en daardoor zitten we hier met uilen opgescheept?quote:
niet eens een marketing campagne?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is alles?Erzit verder niks achter? Wat suf.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef blackbully het volgende:
en daardoor zitten we hier met uilen opgescheept?
quote:
Ik dacht dat het misschien nog een of andere oorsprong had die het grappig maakte ofzo. Dit is een beetje sneu eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
niet eens een marketing campagne?
Zo werkt internet. je kent de bekendere termen toch wel?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef k_man het volgende:
Dat is alles?Erzit verder niks achter? Wat suf.
De matige grap / mijn ... wat doe je? - komen van Fok en daar zit een verhaal achter. Dat begon met een topic.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo werkt internet. je kent de bekendere termen toch wel?
mijn [insert woord] wat doe je?
matige grap over [insert woord]
All your base are belong to us
pwned
etc.
quote:
quote:
All your Base are Belong to Us.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
De matige grap / mijn ... wat doe je? - komen van Fok en daar zit een verhaal achter. Dat begon met een topic.
Die andere twee zeggen me niet zoveel.
Thnx! Al 16 stemmen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een 10 gestemd. En ik heb mezelf toegevoegd
, dus ook even stemmen
op die stemmen site bedoel jequote:
Hehequote:
Ook gestemd trouwensquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Thnx! Al 16 stemmen!
Site is wel retetraag trouwens...
uilen zijn heel lieve dieren hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef Esto het volgende:
[..]
Hehe
Nee.. Die hierboven staan.. Vooral die uilenBleghhh!
Volgens mij is die Top 10 een willekeur als ik naar het aantal stemmen kijk...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef Mauro het volgende:
-Marjo-
Kijk eens:
TOP 10 KINDEREN
1. Tim Roos
2. Levy Korteweg
3. Colette Klijs
4. Tristan van den Heuvel
5. emre mert yilmaz
6. Nina Polak
7. Helena Koopman
8. Erin Wolterman
9. Laura Roelofs
10. Michelle Texel
Nu staat ze weer tweede eerstequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Volgens mij is die Top 10 een willekeur als ik naar het aantal stemmen kijk...
Zoals je zei... die site is me een partij traaaaaaaaaaaaggggg.....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er stond er net eentje op 1 met 474 stemmen oid![]()
jah of degene die daar zoveel verkeer naartoe loktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:04 schreef diedrick het volgende:
[..]
Zoals je zei... die site is me een partij traaaaaaaaaaaaggggg.....![]()
De maker daarvan......![]()
![]()
![]()
als je er veel verkeer naartoe lokt moet je ook zorgen voor genoeg capaciteit...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah of degene die daar zoveel verkeer naartoe lokt
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah of degene die daar zoveel verkeer naartoe lokt
geen idee of daar iets te zien is??? Terneuzen geeft mij als eerste reactie havenstadje waar niet veel te zien is... maar dat kan komen omdat ik er meestal via de tunnel binnenkom en ik kan me voorstellen dat dat niet de beste indruk geeft...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef k_man het volgende:
Terneuzen?
Dan ga je lekker over Antwerpen, misschien ook luek om daar te stoppenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:05 schreef diedrick het volgende:
[..]
geen idee of daar iets te zien is??? Terneuzen geeft mij als eerste reactie havenstadje waar niet veel te zien is... maar dat kan komen omdat ik er meestal via de tunnel binnenkom en ik kan me voorstellen dat dat niet de beste indruk geeft...
Vliegende Vlaming, als je toch ultra-correct wilt zijn. Zeeuws Vlaanderen behoort alleen maar aan Nedeland omdat we geen zin hadden om de belgen 100% vrie doorgan naar Antwerpen te geven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Thuishaven van de vliegende Hollander. Vliegende Zeeuw dus
vandaar mijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:23 schreef RonaldV het volgende:
Vliegende Vlaming, als je toch ultra-correct wilt zijn. Zeeuws Vlaanderen behoort alleen maar aan Nedeland omdat we geen zin hadden om de belgen 100% vrie doorgan naar Antwerpen te geven.
`quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef k_man het volgende:
Nou er is dus in ieder geval een haven, da's al leuk. En er is een mooi stadhuis.
Nee joh. Wat moet ik nou in dat gatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:29 schreef k_man het volgende:
Terneuzen?
Heb je weer thee gedronken met Tiesje?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Wat moet ik nou in dat gat
Ikkequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je weer thee gedronken met Tiesje?
Puh jezelf of zo...quote:
wild vrouwtje dan... dat moet jij toch wel aankunnen toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik weet niet wie van jullie Animal Planet heeft, maar er loopt daar op dit moment een 23 jarige schoonheid die ik -met haar huisdieren- best eens zou willen fotograferen. Enige nadeel: ze woont in Zuid-Afrika, en haar huisdieren zijn hyenahonden, panters, cheetahs, bavianen, etc...
een geile shoot met jachttrofeeën dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik weet niet wie van jullie Animal Planet heeft, maar er loopt daar op dit moment een 23 jarige schoonheid die ik -met haar huisdieren- best eens zou willen fotograferen. Enige nadeel: ze woont in Zuid-Afrika, en haar huisdieren zijn hyenahonden, panters, cheetahs, bavianen, etc...
Ik kan er in ieder geval mijn Afrikaans eens oefenenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:43 schreef Re het volgende:
[..]
wild vrouwtje dan... dat moet jij toch wel aankunnen toch?
Zuid Afrika is nog wel een bestemming waar ik binnenkort naar toe wil, zelfde als Namibie eigenlijk
beetje grommen en kreunen kom je al ver mee hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval mijn Afrikaans eens oefenen![]()
Als zij het kreunen nou eens deequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:52 schreef Re het volgende:
[..]
beetje grommen en kreunen kom je al ver mee hoor
nou schiet op, plaats eens een plaatjequote:
vraag me nu wel af welke dame dat is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou schiet op, plaats eens een plaatje
Marlice van Vuurenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
vraag me nu wel af welke dame dat is.
en nee ik ga niet zoeken op de tv of we die zender hebben (programma is toch vast al afgelopen)
naah geen zin inquote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef Mauro het volgende:goeden avond.
Ik wil de ook graag meedoen aan de hype. Check de avatar
Hypen is zooooooooooo 1762quote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef Mauro het volgende:goeden avond.
De hype is zoooo afgelopen februariquote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef Mauro het volgende:goeden avond.
ja moest nog schaatsen kijken en blaaaaquote:
ahhh nog iets interessants?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja moest nog schaatsen kijken en blaaaa
quote:
hoiquote:Op zondag 19 maart 2006 01:38 schreef fraubitch het volgende:
hoi *zwaait niet*
vandaag een shoot met Re gehad![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:38 schreef fraubitch het volgende:
hoi *zwaait niet*
vandaag een shoot met Re gehad![]()
Trusten slaapkop!quote:
die is richting bed toequote:Op zondag 19 maart 2006 01:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Trusten slaapkop!
Is Fraubitch er nog?
Tofffffiiiiieeeeeeeequote:Op zondag 19 maart 2006 02:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij wel en niet![]()
![]()
nu toch maar eens dat bed bezoeken.
Huisarrest heb je!!quote:
Ja mams, goed mams, sowwie mamsquote:Op zondag 19 maart 2006 02:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Huisarrest heb je!!
je had potjandriedubbeltjes allang in je nest moeten liggen jij![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:47 schreef HMaster-II jr. het volgende:
[..]
Ja mams, goed mams, sowwie mams![]()
NOT![]()
quote:
Ik ook.quote:
Stuiter:quote:Op zondag 19 maart 2006 10:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik stuiter wederom van de energie! En das mooi, er moeten veel verhuisdingen gedaan worden.
(is er geen stuiter smiley?)
Donequote:Op zondag 19 maart 2006 10:40 schreef Kleintje het volgende:
Welkom Christiaan!!!!
Ik zou het leuk vinden als je jezelf hier: Het Fot users welkom topic voorstelt...
Have fun overhere!
Tof!quote:Op zondag 19 maart 2006 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenVandaag weer fotograferen
Debsterr is dit keer de pineut
quote:
Hé jij ook al?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenVandaag weer fotograferen
Debsterr is dit keer de pineut
Soepiiiiiiieeeeeeeeeequote:Op zondag 19 maart 2006 11:34 schreef Mauro het volgende:
Goeie morgen allemaal
Voor mij geen croissants. Lekker verse groentensoep aan het maken voor ontbijt.
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:31 schreef 4Vita het volgende:
haha ik hou die topics niet bij man hahahaAls ik vanavond thuiskom ga ik even spammen hiero
![]()
.
En nu is het tijd voor eieren en croissants![]()
Theeïne is ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 19 maart 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
Ow en.. nee, voor mijn geen cafeine
Het zijn wel al oudere kids, 14 en 12.
Ene is paardengek, dus dat zit goed.
Andere is alleen ajacied
Ben weg
Ik wist niet dat jij kinderen had?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
Ow en.. nee, voor mijn geen cafeine
Het zijn wel al oudere kids, 14 en 12.
Ene is paardengek, dus dat zit goed.
Andere is alleen ajacied
Ben weg
Oh jammerquote:Op zondag 19 maart 2006 11:57 schreef 4Vita het volgende:
[..]
omg...ze krijgt kids op bezoek...
Need some theeine ?![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammerwas ff op zoek naar complicaties
Wat is er met het konijn gebeurd?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:41 schreef Kleintje het volgende:
Hier is het de hele dag al grauw weer.
Ik heb het bezoek overleefd, mijn katten ook.
Konijn vond het alleen wat minder...
Nou nou, God wat is het allemaal heerlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 14:41 schreef ableton het volgende:
Maar voor komende week wordt rond de 10 graden afgegeven, ooeehh ik ruik de lente al!
Dat wil ik ook!quote:Op zondag 19 maart 2006 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, God wat is het allemaal heerlijk
TWINTIG wil ik er verdomme
O jee, weer aan de pillen gezeten?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:59 schreef Kleintje het volgende:
Life can be great
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
kiekjes moet lukken, dat kan zelfs ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga Latijn leren en dan eens kijken of ik wat kiekjes kan schieten.
zeg dat hij zich moet verheugen op zijn aanstaande verblijf bij de Heer?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:38 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand me helpen???
Wat zet je op een kaart aan iemand die doodziek is. En dan ook letterlijk.
Hij wil niet meer, hij is de kracht om te vechten kwijt, gaat erg hard achteruit.
Grote hamer pakken.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:47 schreef Re het volgende:
zow... gordijnen zijn binnen, nu nog ophangen die zooi... iemand???
ja da's ook weer zoiets... wel beetje met beleid hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 15:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Grote hamer pakken.
Dikke spijkers en rammen maar!
Vast
Hmm, iets alsquote:Op zondag 19 maart 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
geloof niet dat hij gelooft, geloof ik..
Wat is dat moeilijk om daar een tekst voor te verzinnen
sterkte?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:38 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand me helpen???
Wat zet je op een kaart aan iemand die doodziek is. En dan ook letterlijk.
Hij wil niet meer, hij is de kracht om te vechten kwijt, gaat erg hard achteruit.
Suggestie aan de stervende?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:52 schreef Kleintje het volgende:
En wacht tot ze zichzelf met beleid hebben opgehangen...
dat is lastig...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Langsgaan...![]()
Dat wil hij niet meer.
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:07 schreef Muk het volgende:
ja idd... ehm.. dan moet het ook recht uit het hart komen, en geen standaard brief
wat blijft er te zeggen over als je de dagelijkse dingen weghaalt?
en je 0906 nummer eronder voor alstie zich eenzaam voelt
Het waait behoorlijk ja. Niet echt prettigquote:Op zondag 19 maart 2006 16:05 schreef Kleintje het volgende:
Nou weer leuke onderwerpen.
Het is vandaag een WOEI daggie!
dat valt ook wel weer mee hoorquote:
nee deze zijn niet van mij, maar zijn wel vrij te vinden op het internetquote:Op zondag 19 maart 2006 16:19 schreef Kleintje het volgende:
Heeel erg mooi. Zelf geschreven?
deze ga ik gebruiken als het mag....
Tis zierikzee geworden.. moet de foto's nog es bekijken...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef k_man het volgende:
Okey, succes! Kben benieuwd naar de resultaten.
ik niet, wij zijn richting klein amerika gegaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef diedrick het volgende:
[..]
Tis zierikzee geworden.. moet de foto's nog es bekijken...![]()
![]()
liepen redelijk wat lui met teletoeters en zo rond, al dan niet met statieven... vraag me af of er nog meer fotters richting zierikzee getogen waren..
Ik ga voor een soepje met een stokbroodje!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik niet, wij zijn richting klein amerika gegaan.
hebben daar door het bos gelopen, maar is daar toch mooier als er wat groen is. was nu een erg dooie bende. (dus net weer thuis, vlees in de pan gegooit en hopelijk over 1.5 uur lekker eten. anders naar de snackbar)
Leuk! Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondVandaag gezellig Debsterr lastig gevallen
Zo eens kijken wat de resultaten zijn
Sambal bij?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:53 schreef Re het volgende:
chinees, flauwe meuk altijd, lekker wat Thai of Indisch maar
Ik heb indisch besteld bij onze indische chineesquote:Op zondag 19 maart 2006 17:53 schreef Re het volgende:
chinees, flauwe meuk altijd, lekker wat Thai of Indisch maar
Oeh!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb indisch besteld bij onze indische chinees
Zelf uit een blikje gehaalde kippenragout met pasteitjesquote:Op zondag 19 maart 2006 18:05 schreef Ynske het volgende:
zelfgemaakte kippenragout (of is t kipperagout)
ah joh dit is van die prefab ongein uit zo'n doossie, net kartonquote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Schijn je dik van te worden ...
Kan ook zijn dat mensen dit tegen mij vertellen om mij weg te houden van alle lekkere bladerdeeg dingen.
waarom eet je het dan????quote:Op zondag 19 maart 2006 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah joh dit is van die prefab ongein uit zo'n doossie, net karton
een wat?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:28 schreef Re het volgende:
iemand iets tegen een overdosis capsicum?
Suiker.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:28 schreef Re het volgende:
iemand iets tegen een overdosis capsicum?
Ik vond het meer andersomquote:Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondVandaag gezellig Debsterr lastig gevallen
Zo eens kijken wat de resultaten zijn
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.........................
en ja, ik verneuk de layout
veranderd het dan naar dit:quote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vond het meer andersom. Je werd iig niet vrolijker van mij
. Ducks resultaten zijn
. Mijn familie is lievig!!
en ja, ik verneuk de layout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |