nou ik ga ook maar weer eens aan de gang maandag ja, je valt helemaal stil gewoon. Lamheid, geen eetlust, nergens zin in, ook niet echt ziek of zo, gewoon..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef blackbully het volgende:
zo 1gehad.
de 2de net gehaald.
begin mijn ogen langzaam open te krijgen. (wat word je lui van een paar dagen niks moeten doen )
Checkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb mijn dochter opgegeven bij de Whekampmodellenwedstrijd.
Allemaal even stemmen!
Klik!
gewoon dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ik ga ook maar weer eens aan de gang maandag ja, je valt helemaal stil gewoon. Lamheid, geen eetlust, nergens zin in, ook niet echt ziek of zo, gewoon..
de Hema is voor sokkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
Verder weer ruzie gehad bij de Hema. Ze hebben me beloofd dat ik maandag mijn foto's heb...
of voor koffiebonenquote:
de cake was pas op het laatstquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Flash, hoe was het gisteren? Beetje goed doorheen geslagen dankzij de cake??
wat een geluk...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de cake was pas op het laatst
maar goed, het ging eigenlijk primaalleen toen we met opa naar het graf reden vanuit de kerk, vonden ze het niet nodig om een stopper tegen de kist aan te zetten aan de achterkant (hij lag op een rolbaar), en het laatste stukje pad liep behoorlijk bergop
Maar mijn neef en ik zagen het allebei aankomen, dus hij is er niet vanaf gerold
welke uilquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef k_man het volgende:
Wat is dat trouwens voor gedoe met die uil? Heb ik iets gemist?
Ik heb een 10 gestemdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb mijn dochter opgegeven bij de Whekampmodellenwedstrijd.
Allemaal even stemmen!
Klik!
deze uil?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef k_man het volgende:
Wat is dat trouwens voor gedoe met die uil? Heb ik iets gemist?
Bronquote:O RLY? Galleries
This phrase-meme originated on either 4chan or the Something Awful forums. It's an obvious contraction of the phrase "Oh really." It's been plastered across various images for humorous effect, often in an intentionally amateurish style. Here's a selection of the more genteel ones. If anyone has further information about the origin of this meme, please contact me.
Wiki uitleg van O RLY? uilquote:
en daardoor zitten we hier met uilen opgescheept?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |