Wiki uitleg van O RLY? uilquote:
en daardoor zitten we hier met uilen opgescheept?quote:
niet eens een marketing campagne?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is alles?Erzit verder niks achter? Wat suf.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef blackbully het volgende:
en daardoor zitten we hier met uilen opgescheept?
quote:
Ik dacht dat het misschien nog een of andere oorsprong had die het grappig maakte ofzo. Dit is een beetje sneu eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
niet eens een marketing campagne?
Zo werkt internet. je kent de bekendere termen toch wel?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef k_man het volgende:
Dat is alles?Erzit verder niks achter? Wat suf.
De matige grap / mijn ... wat doe je? - komen van Fok en daar zit een verhaal achter. Dat begon met een topic.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo werkt internet. je kent de bekendere termen toch wel?
mijn [insert woord] wat doe je?
matige grap over [insert woord]
All your base are belong to us
pwned
etc.
quote:
quote:
All your Base are Belong to Us.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
De matige grap / mijn ... wat doe je? - komen van Fok en daar zit een verhaal achter. Dat begon met een topic.
Die andere twee zeggen me niet zoveel.
Thnx! Al 16 stemmen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een 10 gestemd. En ik heb mezelf toegevoegd
, dus ook even stemmen
op die stemmen site bedoel jequote:
Hehequote:
Ook gestemd trouwensquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Thnx! Al 16 stemmen!
Site is wel retetraag trouwens...
uilen zijn heel lieve dieren hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef Esto het volgende:
[..]
Hehe
Nee.. Die hierboven staan.. Vooral die uilenBleghhh!
Volgens mij is die Top 10 een willekeur als ik naar het aantal stemmen kijk...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef Mauro het volgende:
-Marjo-
Kijk eens:
TOP 10 KINDEREN
1. Tim Roos
2. Levy Korteweg
3. Colette Klijs
4. Tristan van den Heuvel
5. emre mert yilmaz
6. Nina Polak
7. Helena Koopman
8. Erin Wolterman
9. Laura Roelofs
10. Michelle Texel
Nu staat ze weer tweede eerstequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Volgens mij is die Top 10 een willekeur als ik naar het aantal stemmen kijk...
Zoals je zei... die site is me een partij traaaaaaaaaaaaggggg.....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er stond er net eentje op 1 met 474 stemmen oid![]()
jah of degene die daar zoveel verkeer naartoe loktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:04 schreef diedrick het volgende:
[..]
Zoals je zei... die site is me een partij traaaaaaaaaaaaggggg.....![]()
De maker daarvan......![]()
![]()
![]()
als je er veel verkeer naartoe lokt moet je ook zorgen voor genoeg capaciteit...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah of degene die daar zoveel verkeer naartoe lokt
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah of degene die daar zoveel verkeer naartoe lokt
geen idee of daar iets te zien is??? Terneuzen geeft mij als eerste reactie havenstadje waar niet veel te zien is... maar dat kan komen omdat ik er meestal via de tunnel binnenkom en ik kan me voorstellen dat dat niet de beste indruk geeft...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef k_man het volgende:
Terneuzen?
Dan ga je lekker over Antwerpen, misschien ook luek om daar te stoppenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:05 schreef diedrick het volgende:
[..]
geen idee of daar iets te zien is??? Terneuzen geeft mij als eerste reactie havenstadje waar niet veel te zien is... maar dat kan komen omdat ik er meestal via de tunnel binnenkom en ik kan me voorstellen dat dat niet de beste indruk geeft...
Vliegende Vlaming, als je toch ultra-correct wilt zijn. Zeeuws Vlaanderen behoort alleen maar aan Nedeland omdat we geen zin hadden om de belgen 100% vrie doorgan naar Antwerpen te geven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Thuishaven van de vliegende Hollander. Vliegende Zeeuw dus
vandaar mijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:23 schreef RonaldV het volgende:
Vliegende Vlaming, als je toch ultra-correct wilt zijn. Zeeuws Vlaanderen behoort alleen maar aan Nedeland omdat we geen zin hadden om de belgen 100% vrie doorgan naar Antwerpen te geven.
`quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef k_man het volgende:
Nou er is dus in ieder geval een haven, da's al leuk. En er is een mooi stadhuis.
Nee joh. Wat moet ik nou in dat gatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:29 schreef k_man het volgende:
Terneuzen?
Heb je weer thee gedronken met Tiesje?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Wat moet ik nou in dat gat
Ikkequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je weer thee gedronken met Tiesje?
Puh jezelf of zo...quote:
wild vrouwtje dan... dat moet jij toch wel aankunnen toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik weet niet wie van jullie Animal Planet heeft, maar er loopt daar op dit moment een 23 jarige schoonheid die ik -met haar huisdieren- best eens zou willen fotograferen. Enige nadeel: ze woont in Zuid-Afrika, en haar huisdieren zijn hyenahonden, panters, cheetahs, bavianen, etc...
een geile shoot met jachttrofeeën dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik weet niet wie van jullie Animal Planet heeft, maar er loopt daar op dit moment een 23 jarige schoonheid die ik -met haar huisdieren- best eens zou willen fotograferen. Enige nadeel: ze woont in Zuid-Afrika, en haar huisdieren zijn hyenahonden, panters, cheetahs, bavianen, etc...
Ik kan er in ieder geval mijn Afrikaans eens oefenenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:43 schreef Re het volgende:
[..]
wild vrouwtje dan... dat moet jij toch wel aankunnen toch?
Zuid Afrika is nog wel een bestemming waar ik binnenkort naar toe wil, zelfde als Namibie eigenlijk
beetje grommen en kreunen kom je al ver mee hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval mijn Afrikaans eens oefenen![]()
Als zij het kreunen nou eens deequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:52 schreef Re het volgende:
[..]
beetje grommen en kreunen kom je al ver mee hoor
nou schiet op, plaats eens een plaatjequote:
vraag me nu wel af welke dame dat is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou schiet op, plaats eens een plaatje
Marlice van Vuurenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
vraag me nu wel af welke dame dat is.
en nee ik ga niet zoeken op de tv of we die zender hebben (programma is toch vast al afgelopen)
naah geen zin inquote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef Mauro het volgende:goeden avond.
Ik wil de ook graag meedoen aan de hype. Check de avatar
Hypen is zooooooooooo 1762quote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef Mauro het volgende:goeden avond.
De hype is zoooo afgelopen februariquote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef Mauro het volgende:goeden avond.
ja moest nog schaatsen kijken en blaaaaquote:
ahhh nog iets interessants?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja moest nog schaatsen kijken en blaaaa
quote:
hoiquote:Op zondag 19 maart 2006 01:38 schreef fraubitch het volgende:
hoi *zwaait niet*
vandaag een shoot met Re gehad![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:38 schreef fraubitch het volgende:
hoi *zwaait niet*
vandaag een shoot met Re gehad![]()
Trusten slaapkop!quote:
die is richting bed toequote:Op zondag 19 maart 2006 01:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Trusten slaapkop!
Is Fraubitch er nog?
Tofffffiiiiieeeeeeeequote:Op zondag 19 maart 2006 02:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij wel en niet![]()
![]()
nu toch maar eens dat bed bezoeken.
Huisarrest heb je!!quote:
Ja mams, goed mams, sowwie mamsquote:Op zondag 19 maart 2006 02:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Huisarrest heb je!!
je had potjandriedubbeltjes allang in je nest moeten liggen jij![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:47 schreef HMaster-II jr. het volgende:
[..]
Ja mams, goed mams, sowwie mams![]()
NOT![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |