Heb je weer thee gedronken met Tiesje?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Wat moet ik nou in dat gat
Ikkequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je weer thee gedronken met Tiesje?
Puh jezelf of zo...quote:
wild vrouwtje dan... dat moet jij toch wel aankunnen toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik weet niet wie van jullie Animal Planet heeft, maar er loopt daar op dit moment een 23 jarige schoonheid die ik -met haar huisdieren- best eens zou willen fotograferen. Enige nadeel: ze woont in Zuid-Afrika, en haar huisdieren zijn hyenahonden, panters, cheetahs, bavianen, etc...
een geile shoot met jachttrofeeën dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik weet niet wie van jullie Animal Planet heeft, maar er loopt daar op dit moment een 23 jarige schoonheid die ik -met haar huisdieren- best eens zou willen fotograferen. Enige nadeel: ze woont in Zuid-Afrika, en haar huisdieren zijn hyenahonden, panters, cheetahs, bavianen, etc...
Ik kan er in ieder geval mijn Afrikaans eens oefenenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:43 schreef Re het volgende:
[..]
wild vrouwtje dan... dat moet jij toch wel aankunnen toch?
Zuid Afrika is nog wel een bestemming waar ik binnenkort naar toe wil, zelfde als Namibie eigenlijk
beetje grommen en kreunen kom je al ver mee hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan er in ieder geval mijn Afrikaans eens oefenen![]()
Als zij het kreunen nou eens deequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:52 schreef Re het volgende:
[..]
beetje grommen en kreunen kom je al ver mee hoor
nou schiet op, plaats eens een plaatjequote:
vraag me nu wel af welke dame dat is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou schiet op, plaats eens een plaatje
Marlice van Vuurenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
vraag me nu wel af welke dame dat is.
en nee ik ga niet zoeken op de tv of we die zender hebben (programma is toch vast al afgelopen)
naah geen zin inquote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef Mauro het volgende:goeden avond.
Ik wil de ook graag meedoen aan de hype. Check de avatar
Hypen is zooooooooooo 1762quote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef Mauro het volgende:goeden avond.
De hype is zoooo afgelopen februariquote:Op zondag 19 maart 2006 00:18 schreef Mauro het volgende:goeden avond.
ja moest nog schaatsen kijken en blaaaaquote:
ahhh nog iets interessants?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja moest nog schaatsen kijken en blaaaa
quote:
hoiquote:Op zondag 19 maart 2006 01:38 schreef fraubitch het volgende:
hoi *zwaait niet*
vandaag een shoot met Re gehad![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:38 schreef fraubitch het volgende:
hoi *zwaait niet*
vandaag een shoot met Re gehad![]()
Trusten slaapkop!quote:
die is richting bed toequote:Op zondag 19 maart 2006 01:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Trusten slaapkop!
Is Fraubitch er nog?
Tofffffiiiiieeeeeeeequote:Op zondag 19 maart 2006 02:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij wel en niet![]()
![]()
nu toch maar eens dat bed bezoeken.
Huisarrest heb je!!quote:
Ja mams, goed mams, sowwie mamsquote:Op zondag 19 maart 2006 02:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Huisarrest heb je!!
je had potjandriedubbeltjes allang in je nest moeten liggen jij![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:47 schreef HMaster-II jr. het volgende:
[..]
Ja mams, goed mams, sowwie mams![]()
NOT![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |