als je er veel verkeer naartoe lokt moet je ook zorgen voor genoeg capaciteit...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah of degene die daar zoveel verkeer naartoe lokt
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah of degene die daar zoveel verkeer naartoe lokt
geen idee of daar iets te zien is??? Terneuzen geeft mij als eerste reactie havenstadje waar niet veel te zien is... maar dat kan komen omdat ik er meestal via de tunnel binnenkom en ik kan me voorstellen dat dat niet de beste indruk geeft...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef k_man het volgende:
Terneuzen?
Dan ga je lekker over Antwerpen, misschien ook luek om daar te stoppenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:05 schreef diedrick het volgende:
[..]
geen idee of daar iets te zien is??? Terneuzen geeft mij als eerste reactie havenstadje waar niet veel te zien is... maar dat kan komen omdat ik er meestal via de tunnel binnenkom en ik kan me voorstellen dat dat niet de beste indruk geeft...
Vliegende Vlaming, als je toch ultra-correct wilt zijn. Zeeuws Vlaanderen behoort alleen maar aan Nedeland omdat we geen zin hadden om de belgen 100% vrie doorgan naar Antwerpen te geven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Thuishaven van de vliegende Hollander. Vliegende Zeeuw dus
vandaar mijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:23 schreef RonaldV het volgende:
Vliegende Vlaming, als je toch ultra-correct wilt zijn. Zeeuws Vlaanderen behoort alleen maar aan Nedeland omdat we geen zin hadden om de belgen 100% vrie doorgan naar Antwerpen te geven.
`quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:37 schreef k_man het volgende:
Nou er is dus in ieder geval een haven, da's al leuk. En er is een mooi stadhuis.
Nee joh. Wat moet ik nou in dat gatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:29 schreef k_man het volgende:
Terneuzen?
Heb je weer thee gedronken met Tiesje?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Wat moet ik nou in dat gat
Ikkequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je weer thee gedronken met Tiesje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |