niet eens een marketing campagne?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is alles?Erzit verder niks achter? Wat suf.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef blackbully het volgende:
en daardoor zitten we hier met uilen opgescheept?
quote:
Ik dacht dat het misschien nog een of andere oorsprong had die het grappig maakte ofzo. Dit is een beetje sneu eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
niet eens een marketing campagne?
Zo werkt internet. je kent de bekendere termen toch wel?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:15 schreef k_man het volgende:
Dat is alles?Erzit verder niks achter? Wat suf.
De matige grap / mijn ... wat doe je? - komen van Fok en daar zit een verhaal achter. Dat begon met een topic.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo werkt internet. je kent de bekendere termen toch wel?
mijn [insert woord] wat doe je?
matige grap over [insert woord]
All your base are belong to us
pwned
etc.
quote:
quote:
All your Base are Belong to Us.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:22 schreef k_man het volgende:
[..]
De matige grap / mijn ... wat doe je? - komen van Fok en daar zit een verhaal achter. Dat begon met een topic.
Die andere twee zeggen me niet zoveel.
Thnx! Al 16 stemmen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een 10 gestemd. En ik heb mezelf toegevoegd
, dus ook even stemmen
op die stemmen site bedoel jequote:
Hehequote:
Ook gestemd trouwensquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Thnx! Al 16 stemmen!
Site is wel retetraag trouwens...
uilen zijn heel lieve dieren hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:43 schreef Esto het volgende:
[..]
Hehe
Nee.. Die hierboven staan.. Vooral die uilenBleghhh!
Volgens mij is die Top 10 een willekeur als ik naar het aantal stemmen kijk...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef Mauro het volgende:
-Marjo-
Kijk eens:
TOP 10 KINDEREN
1. Tim Roos
2. Levy Korteweg
3. Colette Klijs
4. Tristan van den Heuvel
5. emre mert yilmaz
6. Nina Polak
7. Helena Koopman
8. Erin Wolterman
9. Laura Roelofs
10. Michelle Texel
Nu staat ze weer tweede eerstequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Volgens mij is die Top 10 een willekeur als ik naar het aantal stemmen kijk...
Zoals je zei... die site is me een partij traaaaaaaaaaaaggggg.....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:57 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er stond er net eentje op 1 met 474 stemmen oid![]()
jah of degene die daar zoveel verkeer naartoe loktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:04 schreef diedrick het volgende:
[..]
Zoals je zei... die site is me een partij traaaaaaaaaaaaggggg.....![]()
De maker daarvan......![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |