let je op dat je niet uitglijd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:39 schreef Kleintje het volgende:
Nu kan ik tenminste de hele avond soppen
Uhm dit wil ik niet gelezen hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:45 schreef Kleintje het volgende:
ach, nu heb ik een goede reden om vanavond te soppen. Hoef ik mijn date de schuld niet te geven. (of zijn kinderen)
Kijk dat krijg je ervan als je de hele dag aan het stuiteren bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond![]()
Mag straks nog sporten en heb er eigenlijk geen zin in
hahaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kijk dat krijg je ervan als je de hele dag aan het stuiteren bent
Maar ga vooral sporten. Ben gisteren voor het eerst weer geweest sinds een week of 3. En vandaag had al moeite met mijn jas aan te trekken.quote:
Lease auto + tankpas?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen fotograferenEn een uurtje rijden
Of ik nog niet genoeg kilometers heb deze week
Dit keer wel gedacht aan de bier voorraad?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:47 schreef Re het volgende:
wieder thuus
rustig avondje houden maar denk ik
Helaasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lease auto + tankpas?
Zoals het er nu uit ziet kan ik gelukkig meerijden naar Automaxx in Assen. Dat is vanaf hier "ff" 1,5 uur heen en 1,5 terug.
Maar goed je moet er wat voor over hebben om leuke foto's te maken.
ja hoor, maar eerst en kartonnetje boordevolquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dit keer wel gedacht aan de bier voorraad?
Zorg je wel dat je nog weet hoe je eruit kan??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef Muk het volgende:
ik ga mezelf opluiten in m'n hernieuwde en claustrofobische doka, dus ik wens jullie allen een hele fijne avond.
![]()
leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een afpraak gemaakt voor een proefles autorijden!
niet voor het raam gaan zitten dan, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
leuk
wil je ff melden waar en wanneer, dan zorg ik dat ik veilig binnen zit
Ouwe weggeleend door een onguur persoon?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef k_man het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik moet morgen een andere fiets gaan kopen.
Goede tip. Maar ik woon 2 hoogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:17 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
niet voor het raam gaan zitten dan, je weet maar nooit
Nee, kaduuk. Repareren is de moeite niet meer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ouwe weggeleend door een onguur persoon?
kopen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef k_man het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik moet morgen een andere fiets gaan kopen.
remmen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:56 schreef k_man het volgende:
Het is overigens een hele interessante ervaring om er midden op een kruispunt achter te komen dat je remmen niet meer werken.
weer wat gebroken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:19 schreef Xilantof het volgende:
Weer huis van het sporten... en het ging niet zo bestbij niemand niet
Dat zou dan de eerste keer zijn.quote:
begin net wakker te wordenquote:
lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:40 schreef Re het volgende:
biertje?
hmmmm geen beugels?quote:
uijenWAAAT?!?!?!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
of jaeger
dat is ook uienleervriendelijk
Dat zou heel mooi zijn voor jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo net met iemand van scootertuning.net zitten praten. Zij kan zelf niet naar de automaxx zondag. Onder het motto of ik niet wat foto's van de scooters zou kunnen maken die bij Dutchstuntforum mee rijden.
Ik zeg tuurlijk ze rijden toch mee dus er zouden toch al foto's van komen. Of ik die dan meteen zou kunnen uploaden naar haar met een stuk tekst erbij over het hoe en wat.
Het mooiste is dat gaat dan dezelfde dag nog naar de drukker inclusief de rest van het blad.
Dus met een beetje mazzel komen mijn foto's in een blad met een oplage van 20000 stuks![]()
![]()
![]()
![]()
Het mooiste is er wordt niks verwacht qua foto's. Ze weet dat ik dit soort dingen nog niet veel vaker heb gedaan. Maar blijkbaar wil ze er graag een stuk erover in haar blad hebben dus ik moest maar flink veel foto's schieten.quote:
Hoe minder dat ze moeten betalen aan revieuwers columnisten enz enz des te meer winst dat ze maken...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het mooiste is er wordt niks verwacht qua foto's. Ze weet dat ik dit soort dingen nog niet veel vaker heb gedaan. Maar blijkbaar wil ze er graag een stuk erover in haar blad hebben dus ik moest maar flink veel foto's schieten.
En ik maar denken dat de foto's in bladen door goed betaalde "pro's" gemaakt werden.
Dit is de eerste oplage van het blad daar wil ik nog wel gratis aan mee werkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoe minder dat ze moeten betalen aan revieuwers columnisten enz enz des te meer winst dat ze maken...![]()
Ik wens je veel plezier en succes en ik hoop dat je mooien platen schietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dit is de eerste oplage van het blad daar wil ik nog wel gratis aan mee werken![]()
In eerste instantie is het voor mij een leuk dagje op het TT-circuit, een beetje spelen met mijn camera en als de foto's dan nog een keer in een blad komen is heel erg leuk meegenomen
Stuiteren is goedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
*meld zich ook even bij de ochtendploeg*
nee thnx Re, ik heb al 4 bakken koffie op, dadelijk begin ik net zo te stuiteren als Xil
4quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
*meld zich ook even bij de ochtendploeg*
nee thnx Re, ik heb al 4 bakken koffie op, dadelijk begin ik net zo te stuiteren als Xil
Jij hebt ook al redelijk wat koffie op, is het niet? Let maar op dat je je camera nog stil kunt houden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stuiteren is goedStraks fotograferen
Eerst autorijden
Ook geen straf met dit weer
Zonnebril op, metal aan
De zomer komt er weer aanDe lente ook trouwens
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij hebt ook al redelijk wat koffie op, is het niet? Let maar op dat je je camera nog stil kunt houden.
Het mag tijd wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
ziek zijn is toch nog ergens goed voor
ga maar eens beginnen met het resizen en uitzoeken van de foto's van het spoorwegmuseum
Ik neem er ook maar eens eenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb nog geen koffie op
Laatste bakkie was gister op kantoor
nou ik ga ook maar weer eens aan de gang maandag ja, je valt helemaal stil gewoon. Lamheid, geen eetlust, nergens zin in, ook niet echt ziek of zo, gewoon..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:08 schreef blackbully het volgende:
zo 1gehad.
de 2de net gehaald.
begin mijn ogen langzaam open te krijgen. (wat word je lui van een paar dagen niks moeten doen )
Checkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb mijn dochter opgegeven bij de Whekampmodellenwedstrijd.
Allemaal even stemmen!
Klik!
gewoon dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ik ga ook maar weer eens aan de gang maandag ja, je valt helemaal stil gewoon. Lamheid, geen eetlust, nergens zin in, ook niet echt ziek of zo, gewoon..
de Hema is voor sokkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
Verder weer ruzie gehad bij de Hema. Ze hebben me beloofd dat ik maandag mijn foto's heb...
of voor koffiebonenquote:
de cake was pas op het laatstquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Flash, hoe was het gisteren? Beetje goed doorheen geslagen dankzij de cake??
wat een geluk...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de cake was pas op het laatst
maar goed, het ging eigenlijk primaalleen toen we met opa naar het graf reden vanuit de kerk, vonden ze het niet nodig om een stopper tegen de kist aan te zetten aan de achterkant (hij lag op een rolbaar), en het laatste stukje pad liep behoorlijk bergop
Maar mijn neef en ik zagen het allebei aankomen, dus hij is er niet vanaf gerold
welke uilquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef k_man het volgende:
Wat is dat trouwens voor gedoe met die uil? Heb ik iets gemist?
Ik heb een 10 gestemdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb mijn dochter opgegeven bij de Whekampmodellenwedstrijd.
Allemaal even stemmen!
Klik!
deze uil?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:51 schreef k_man het volgende:
Wat is dat trouwens voor gedoe met die uil? Heb ik iets gemist?
Bronquote:O RLY? Galleries
This phrase-meme originated on either 4chan or the Something Awful forums. It's an obvious contraction of the phrase "Oh really." It's been plastered across various images for humorous effect, often in an intentionally amateurish style. Here's a selection of the more genteel ones. If anyone has further information about the origin of this meme, please contact me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |