let je op dat je niet uitglijd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:39 schreef Kleintje het volgende:
Nu kan ik tenminste de hele avond soppen
Uhm dit wil ik niet gelezen hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:45 schreef Kleintje het volgende:
ach, nu heb ik een goede reden om vanavond te soppen. Hoef ik mijn date de schuld niet te geven. (of zijn kinderen)
Kijk dat krijg je ervan als je de hele dag aan het stuiteren bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond![]()
Mag straks nog sporten en heb er eigenlijk geen zin in
hahaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kijk dat krijg je ervan als je de hele dag aan het stuiteren bent
Maar ga vooral sporten. Ben gisteren voor het eerst weer geweest sinds een week of 3. En vandaag had al moeite met mijn jas aan te trekken.quote:
Lease auto + tankpas?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen fotograferenEn een uurtje rijden
Of ik nog niet genoeg kilometers heb deze week
Dit keer wel gedacht aan de bier voorraad?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:47 schreef Re het volgende:
wieder thuus
rustig avondje houden maar denk ik
Helaasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lease auto + tankpas?
Zoals het er nu uit ziet kan ik gelukkig meerijden naar Automaxx in Assen. Dat is vanaf hier "ff" 1,5 uur heen en 1,5 terug.
Maar goed je moet er wat voor over hebben om leuke foto's te maken.
ja hoor, maar eerst en kartonnetje boordevolquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dit keer wel gedacht aan de bier voorraad?
Zorg je wel dat je nog weet hoe je eruit kan??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef Muk het volgende:
ik ga mezelf opluiten in m'n hernieuwde en claustrofobische doka, dus ik wens jullie allen een hele fijne avond.
![]()
leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een afpraak gemaakt voor een proefles autorijden!
niet voor het raam gaan zitten dan, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
leuk
wil je ff melden waar en wanneer, dan zorg ik dat ik veilig binnen zit
Ouwe weggeleend door een onguur persoon?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef k_man het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik moet morgen een andere fiets gaan kopen.
Goede tip. Maar ik woon 2 hoogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:17 schreef Re het volgende:
[afbeelding]
niet voor het raam gaan zitten dan, je weet maar nooit
Nee, kaduuk. Repareren is de moeite niet meer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ouwe weggeleend door een onguur persoon?
kopen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef k_man het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik moet morgen een andere fiets gaan kopen.
remmen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:56 schreef k_man het volgende:
Het is overigens een hele interessante ervaring om er midden op een kruispunt achter te komen dat je remmen niet meer werken.
weer wat gebroken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:19 schreef Xilantof het volgende:
Weer huis van het sporten... en het ging niet zo bestbij niemand niet
Dat zou dan de eerste keer zijn.quote:
begin net wakker te wordenquote:
lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:40 schreef Re het volgende:
biertje?
hmmmm geen beugels?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |