uijenWAAAT?!?!?!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
of jaeger
dat is ook uienleervriendelijk
Dat zou heel mooi zijn voor jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Whoohoo net met iemand van scootertuning.net zitten praten. Zij kan zelf niet naar de automaxx zondag. Onder het motto of ik niet wat foto's van de scooters zou kunnen maken die bij Dutchstuntforum mee rijden.
Ik zeg tuurlijk ze rijden toch mee dus er zouden toch al foto's van komen. Of ik die dan meteen zou kunnen uploaden naar haar met een stuk tekst erbij over het hoe en wat.
Het mooiste is dat gaat dan dezelfde dag nog naar de drukker inclusief de rest van het blad.
Dus met een beetje mazzel komen mijn foto's in een blad met een oplage van 20000 stuks![]()
![]()
![]()
![]()
Het mooiste is er wordt niks verwacht qua foto's. Ze weet dat ik dit soort dingen nog niet veel vaker heb gedaan. Maar blijkbaar wil ze er graag een stuk erover in haar blad hebben dus ik moest maar flink veel foto's schieten.quote:
Hoe minder dat ze moeten betalen aan revieuwers columnisten enz enz des te meer winst dat ze maken...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het mooiste is er wordt niks verwacht qua foto's. Ze weet dat ik dit soort dingen nog niet veel vaker heb gedaan. Maar blijkbaar wil ze er graag een stuk erover in haar blad hebben dus ik moest maar flink veel foto's schieten.
En ik maar denken dat de foto's in bladen door goed betaalde "pro's" gemaakt werden.
Dit is de eerste oplage van het blad daar wil ik nog wel gratis aan mee werkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoe minder dat ze moeten betalen aan revieuwers columnisten enz enz des te meer winst dat ze maken...![]()
Ik wens je veel plezier en succes en ik hoop dat je mooien platen schietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dit is de eerste oplage van het blad daar wil ik nog wel gratis aan mee werken![]()
In eerste instantie is het voor mij een leuk dagje op het TT-circuit, een beetje spelen met mijn camera en als de foto's dan nog een keer in een blad komen is heel erg leuk meegenomen
Stuiteren is goedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
*meld zich ook even bij de ochtendploeg*
nee thnx Re, ik heb al 4 bakken koffie op, dadelijk begin ik net zo te stuiteren als Xil
4quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
*meld zich ook even bij de ochtendploeg*
nee thnx Re, ik heb al 4 bakken koffie op, dadelijk begin ik net zo te stuiteren als Xil
Jij hebt ook al redelijk wat koffie op, is het niet? Let maar op dat je je camera nog stil kunt houden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stuiteren is goedStraks fotograferen
Eerst autorijden
Ook geen straf met dit weer
Zonnebril op, metal aan
De zomer komt er weer aanDe lente ook trouwens
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij hebt ook al redelijk wat koffie op, is het niet? Let maar op dat je je camera nog stil kunt houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |