bron: Klikquote:Te koop aangeboden:
Peugeot 206 1.1
VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT
Bouwjaar: 1998
Carroserie: Hatchback 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 885 kg
Kleur: Zwart
Km-stand: 156 000
Apk: 17 feb 2007
Het is een goedrijdende zuinige auto.
aanhechtingspunt van nekspieren en schedel > daar zit een zachte plek > die ronddraaiend masseren (zachtjes)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb echt ineens knallende hoofdpijn. Word er misselijk en draaierig van![]()
Ow.. Dat is niet leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb echt ineens knallende hoofdpijn. Word er misselijk en draaierig van![]()
dat helpt idd een beetjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
aanhechtingspunt van nekspieren en schedel > daar zit een zachte plek > die ronddraaiend masseren (zachtjes)
waarom niet naar aamiedema gmail com?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
Alexxxxx: verzonden aan buzzybeeforum aap hotmail punt com & sandraugiga aap gmail punt com
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom niet naar aamiedema gmail com?
mja ik kijk dan wel even op de hotmaildinges.
sjoem, is het je eigen?
Nee, een blauwequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je lijkt me inderdaad meer iemand voor een zilveren 206
Sandra haar pakkie an, over anderhalf uur ga ik naar sollicidinges, en dan is het aan Sandra of ze er al dingen aan wil doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:03 schreef Googolplexian het volgende:
Alexxxxx: lukt het met de webspace? Ik ben in MSN bereikbaar voor vraagjes / helpdesken
okquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra haar pakkie an, over anderhalf uur ga ik naar sollicidinges, en dan is het aan Sandra of ze er al dingen aan wil doen.
wacht daar nog maar even mee, tot ik weet wat ik er mee wil.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
okgeef maar aan dat als er problemen mee zijn, ze gewoon bij mij aan moet kloppen.
Ik zal jouw xtra space binnenkort ook beschikbaar maken ... ik verzin wel een betaling in natura![]()
jezelf tracteren op lekkere wijven puddingbroodjes als je gedaan hebet waar je motivatie voor nodig hebtquote:
Ik heb ook al geen motivatie om naar de winkel te gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jezelf tracteren op lekkere wijven puddingbroodjes als je gedaan hebet waar je motivatie voor nodig hebt
en dat allemaal door Sjoem haar fotoboek?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
Weer een dag uit m'n leven verpest
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat allemaal door Sjoem haar fotoboek?
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dat allemaal door Sjoem haar fotoboek?
Ik heb er geen enkele foto gezien waar je onflatteus op staat in ieder geval, dus het zla wel meevallenquote:
Misschien kwam het ook wel door de volgorde van fok!kers ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele foto gezien waar je onflatteus op staat in ieder geval, dus het zla wel meevallen
Grappigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:39 schreef Googolplexian het volgende:
Sjoem: Aantal posts: 2212 (gemiddeld 22 per dag)
2222(22) on it's way!
Alexxxxl: think xxl, be xxl. Zet je erboven want je weet dat je het kunt.suc6!!!
15:30, ik stap om 14:30 op de fiets... geschoren, gedoucht, tanden gepoets, deodorant, schone kleren, allesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe laat moet je? En heb je je al geschoren?
het verhaal met de afrikaanse individuenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
2 jaar geledenEen prachtig verhaal
ze hebben me al twee keer afgewezen bij de eertse ronde, omdat ik te oud was.. twee jaar geledenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet
Als ze je niet willen, dan niet, stelletje truttebollen![]()
Voor de 2e keer deze week al of niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
15:30, ik stap om 14:30 op de fiets... geschoren, gedoucht, tanden gepoets, deodorant, schone kleren, alles
Huggiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
het verhaal met de afrikaanse individuen![]()
Ik zou er niet eens meer willen werkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze hebben me al twee keer afgewezen bij de eertse ronde, omdat ik te oud was.. twee jaar geleden
blijkbaar zijn alle jongens van 18 met 5 jaar ervaring op
ach, als ik de baan niet krijg , ik ga vandaag wel een paar leuke foto's maken
jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor de 2e keer deze week al of niet?![]()
ik heb weinig te willen helaasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens meer willen werken![]()
Ik ben er achter gekomen dat er meer geuren zijn die lekker ruiken, naast mannenzweet, dieseldamp en koeienstrontquote:
Oh okay.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar mn geld is bijna op.
verhuis dan naar de randstadquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat er meer geuren zijn die lekker ruiken, naast mannenzweet, dieseldamp en koeienstront
ow, goed idee, er staan hie rnog een paar onaangebroken flessen after shvaequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals deodorant, douchegel, shampoo en after-shave?![]()
Ik heb me belofte al verbrokenquote:
Niet teveel ehquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ow, goed idee, er staan hie rnog een paar onaangebroken flessen after shvae
Same here, heb net excel aangekliktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb me belofte al verbroken
* Sjoem start toch het programma op.
Ik doe wel wat tussendoor alvast
afhakken en weg laten drijven, dat Fryslânquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]liever een zwerver in Fryslân dan een rijk man in de randstad.
begin je eigen bedrijf..'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]liever een zwerver in Fryslân dan een rijk man in de randstad.
Suikerbroodquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
afhakken en weg laten drijven, dat Fryslân
Mja, ach, in Den haag zijn ze in de duinen aan het hakken geweest, dus julie gaan er eerder aan dan wijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
afhakken en weg laten drijven, dat Fryslân
wacht maar, bij een duitse invasie zijn jullie gelijk de lul!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ach, in Den haag zijn ze in de duinen aan het hakken geweest, dus julie gaan er eerder aan dan wij
Waarin dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dacht je dat ik dat niet geprobeerd had dan?
quote:
Omhalen betekent hier heel iets andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:05 schreef Sjoem het volgende:
Neem je frituurpot mee.
Dan kun je ze omhalen met frikandellen.
tegen de grond aan smijtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omhalen betekent hier heel iets anders
aan de contacten lag het niet, de financien waren een groter probleem.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peu's pa heeft nog wel wat contacten
Heb je geen vriendinnen met vriendjes van kennissen met een rijke pa?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan de contacten lag het niet, de financien waren een groter probleem.
Ik vond het ook al raar klinkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omhalen betekent hier heel iets anders
dat wel, maar ook het startkapitaal was geen probleem.. meer dat we per uur minstend 3 boeken moesten verkopen, alle werkdagen de hele dag lang.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je geen vriendinnen met vriendjes van kennissen met een rijke pa?
wanneer krijg je het te horen dan of je mag gaan psten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vond het ook al raar klinken
Nu zullen ze me helemaal niet meer aannemen als nieuwsposter![]()
Inpakken dan?
En voor erbij kan niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat wel, maar ook het startkapitaal was geen probleem.. meer dat we per uur minstend 3 boeken moesten verkopen, alle werkdagen de hele dag lang.
en dat is gewoon niet reeëel.
Nou, eigenlijk vandaag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer krijg je het te horen dan of je mag gaan psten?
volgesn mij is vandaag de laatste dag van mn proeftijd btw![]()
omkopen bedoel jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Inpakken dan?
Bijvoorbeeld, of overhalenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Inpakken dan?
Inpakken kan toch ook?quote:
Doen we al, en nog steeds, maar we mogen niet teveel verdienen want dan raakt Sandra haar IWA kwijt. En al een jaar niks meer verkocht of zoquote:
afwijzing dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vandaag.
Maar op de frontpage werd laatst weer een oproep gedaan en die sluit pas zondag.
Dus ik heb geen idee wanneer ik het nou krijg te horen
Dus vanaf morgen kun je iedereen geheel zonder problemen de tering in schelden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is verschil tussne nieuwsposter sport en nieuwsposter FP he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vandaag.
Maar op de frontpage werd laatst weer een oproep gedaan en die sluit pas zondag.
Dus ik heb geen idee wanneer ik het nou krijg te horen
Ik ben benieuwd. Wel melden als de site af isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doen we al, en nog steeds, maar we mogen niet teveel verdienen want dan raakt Sandra haar IWA kwijt. En al een jaar niks meer verkocht of zomaar misschien dat we via Sandraugiga.com wat kunnen gaan verkopen
ik ga langzaam die kant op![]()
Dat is inderdaad vrijwel niet haalbaar nee...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat wel, maar ook het startkapitaal was geen probleem.. meer dat we per uur minstend 3 boeken moesten verkopen, alle werkdagen de hele dag lang.
en dat is gewoon niet reeëel.
Succes jochiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doen we al, en nog steeds, maar we mogen niet teveel verdienen want dan raakt Sandra haar IWA kwijt. En al een jaar niks meer verkocht of zomaar misschien dat we via Sandraugiga.com wat kunnen gaan verkopen
ik ga langzaam die kant op![]()
Ja, maar ze vroegen om beide in dat bericht!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is verschil tussne nieuwsposter sport en nieuwsposter FP he?
(ik ben btw voor beide functies gevraagd twee maand geleden)
Ja, of een roemloze aftochtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus vanaf morgen kun je iedereen geheel zonder problemen de tering in schelden?
Hij houdt helemaal niet van spammenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wel melden als de site af is
En succes Alexxxxx
Je doet het hartstikke goed johquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of een roemloze aftochtMaar daar ga ik niet van uit, het ging mijns inziens best lekker, en ook geen klachten gehoord van TF of (F)A's
Achja, dan kun je zo lekker verbitterd worden als Static of Sunchaserquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of een roemloze aftochtMaar daar ga ik niet van uit, het ging mijns inziens best lekker, en ook geen klachten gehoord van TF of (F)A's
Alsjeblieft, IEMAND, word lid van BuzzyBee (onderschrift klikken)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij houdt helemaal niet van spammen![]()
en dan een baan erbijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsjeblieft, IEMAND, word lid van BuzzyBee (onderschrift klikken)
Nu stata Sara Raats er als laatste lid, en dat schrikt mensen of
echt weg nu
Terechtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt weg nu
suc7 Alexxxxxxxxlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt weg nu
donequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt weg nu
quote:
heb het best naar m'n zin op m'n werk, maar moet natuurlijk niet overdrijvenquote:
en wat geworden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:37 schreef lipje het volgende:
Infraflex..detachering voor een aantal ingenieursbureau's
functie van bouwfysicus
quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]Oké, ik ga nu echt even aan het werk. Tot over een half uurtje. Dan mag ik van mezelf weer een kwartiertje kijken. Ofzo
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik even een half uurtje met je mee![]()
Ik ookquote:
uitgerekend met de pc mag ik hopen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Alleen kom ik er net achter dat ik gisteren 3 uur verkeerd heb zitten werken
Alles uitgerekend voor staal, terwijl het scheepje van aluminium wordt
Allemaal voor niks gedaan. Tijd verkloot.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Alleen kom ik er net achter dat ik gisteren 3 uur verkeerd heb zitten werken
Alles uitgerekend voor staal, terwijl het scheepje van aluminium wordt
Uiteraard, excelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:36 schreef vlad het volgende:
[..]
uitgerekend met de pc mag ik hopen?![]()
dan is dat zo aan te passen toch![]()
mee eens, kutbedrijfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou naar huis gaan...
Dat zijn echt GEEN grappen
Best wel tijd verkloot jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Allemaal voor niks gedaan. Tijd verkloot.
Ik ga trouwens uitstel vragen, want ik snap een paar dingen nieten mijn leraar kan het heel goed uitleggen, dus dat moet ie maandag maar doen en dan ziet ie dat ik er moeite voor doe en dan mag ik het een paar dagen later inleveren. lief hè?
Hippiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De liefde die deze post uitstraalt is niet te omschrijven
Mijn baas kwam gisteren aansjouwen met een Senseoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef vlad het volgende:
[..]
mee eens, kutbedrijfdat voor het weekend is niet menselijk gewoon
![]()
dan ga ik over anderhalf uur maar naar huis![]()
Nou, hij doet niet moeilijk over deadlines.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best wel tijd verkloot ja
Zeker lief, nu nog hopen dat hij erin trapt. Of moet je toch al onder het bureau?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard, excel
Maar dat aanpassen valt tegen, allemaal kleine piswaarden in alle formules moeten veranderd worden
Alle IF-MAX-MIN-VLOOKUP blabla functies blijven gelukkig wel in tact ja, maar een uur ben ik er zeker weer aan bezig
Ik hoop dat mijn docent ook zo lief is om m'n opdracht na te kijken die ik volgende week precies 2,5 jaar te laat inleverquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, hij doet niet moeilijk over deadlines.
De hele klas heeft een keer een project 3 maanden laten ingeleverd.En dat vond ie niet erg.
Uiteraard doe ik dat ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef vlad het volgende:
[..]
kut is dat
![]()
ik zorgde er altijd voor dat ik vaste waarden van formules in een aparte cel zetten waar ik in de formule dan naar verwees.maar neem aan dat jij dat ook doet
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn docent ook zo lief is om m'n opdracht na te kijken die ik volgende week precies 2,5 jaar te laat inlever![]()
hoezo baas boven baasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn docent ook zo lief is om m'n opdracht na te kijken die ik volgende week precies 2,5 jaar te laat inlever![]()
Nee, wel uitgeweest, drie bier opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
STERF AAN EEN GEZWEL TERINGSKATERBOI!
Ben je brak?
tering manquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard doe ik dat ook
Maar deze excell-sheet is uitgeprint ruim 100 pagina's, dus ik moet aardig wat waarden aanpassen
Jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt wat op te biechten jongeman
Neem de frituurpot maar mee!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En hij hoeft z'n klep ook maar niet open te trekken over punten aftrek want dan....![]()
![]()
Ohw dit valt nog mee hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef vlad het volgende:
[..]
tering mandat is mij nooit gelukt
100 pagina's
![]()
maar ik heb ook nooit een bootje hoeven te berekenen. alleen vrachtwagen met kipbak![]()
Ze zijn erachter gekomen dat jij de volle snelheid pakte en hebben je kabel doorgeknipt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Sjoewe het volgende:
Die conjo;s in mn huis hebben mn internet verkloot, dus nu zit ik bij mn ouders
Ongeveer wel jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zijn erachter gekomen dat jij de volle snelheid pakte en hebben je kabel doorgeknipt?
Jij kookt met de magnetron ehquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan mag hij dat stomme ding gelijk houden ook ja
Hij staat hier al 2 jaar stof te happen
Gister wel een meisje: "jij hebt echt:' ik wil een vriendin' op je voorhoofd staan."quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik begon me ook al zorgen te maken
Neh, dat ding maakt tegenwoordig enge geluidenquote:
Ga je nou volgendjaar nog bij de conjoclub?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, dat ding maakt tegenwoordig enge geluiden
Ik kook altijd met de wok
Heb 20 pannen ofzo en ik gebruik er altijd maar 1
Je had een "Als je echt tof bent leg je je lul op de bar en de winnaar krijgt een pijpbeurt van de barvrouw" contest uitgeschreven?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gister wel een meisje: "jij hebt echt:' ik wil een vriendin' op je voorhoofd staan."
Maak je ook wel eens pannenkoeken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, dat ding maakt tegenwoordig enge geluiden
Ik kook altijd met de wok
Heb 20 pannen ofzo en ik gebruik er altijd maar 1
Hebben jij en Hugo het daar dinsdag over gehad ofzo? Hij begon er ook al over woensdagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je nou volgendjaar nog bij de conjoclub?
Nee, maar jij kan me vast vertellen of dat een goede versiertruc isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je had een "Als je echt tof bent leg je je lul op de bar en de winnaar krijgt een pijpbeurt van de barvrouw" contest uitgeschreven?
Roddelen, wij? Over jou? Nooit!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben jij en Hugo het daar dinsdag over gehad ofzo? Hij begon er ook al over woensdag
Dat hangt van een aantal cruciale factoren af.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar jij kan me vast vertellen of dat een goede versiertruc is
1) Duhquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat hangt van een aantal cruciale factoren af.
1) Je moet wel de grootste lul hebben
2) De barvrouw moet wel de pruimen zijn
3) Je moet genoeg bier op hebben
4) De penis moet gewassen zijn
5) Om de lachers op je hand te krijgen dient het schaamhaar in de vorm van een eekhoorntje geschoren te zijn
Had je er maar bij moeten zijn, kunnen we weer om Peu lachenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is wel een heel duidelijke JA!
Dus je hebt gescoord?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1) Duh
2) Nee
3) Nee
4)
5) Ik had er een tijgerpatroontje in gezet![]()
't stelt me gerust dat jullie in plaats van Peu mij hebben doorgesprokenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Had je er maar bij moeten zijn, kunnen we weer om Peu lachen
Figuurlijk?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef Googolplexian het volgende:
zei iemand hier "grootste lul"?
zei iemand daar "grote lul"?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
De grote lul heeft de SC gekilled
Was niets zeker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:37 schreef M5 het volgende:
[..]
staan er veel de laatste weken, en die op de foto heb ik 'n stukje mogen rijden.![]()
nee. zat een automaat inquote:
Automaat hoort in zo'n auto manquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:39 schreef M5 het volgende:
[..]
nee. zat een automaat in
nah, ding is bruut snel, en meesterlijk geluid.wel beetje krap, maar dat komt omdat het een cabrio is.
mja. in de cabrio misschien wel, maar de coupe zou handgeschakeld niet verkeerd zijn. Porsches, Lambo's en Ferrari's kun je ook handgeschakeld krijgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Automaat hoort in zo'n auto man
waarom moet ik er dan een paar ton voor neerleggen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. in de cabrio misschien wel, maar de coupe zou handgeschakeld niet verkeerd zijn. Porsches, Lambo's en Ferrari's kun je ook handgeschakeld krijgen.
je moet wel een setje draken-stoelhoezen erin leggen .quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef vlad het volgende:
m'n auto is sjonnie, maar m'n boot vinden ze wel mooi![]()
![]()
met bijpassende draakjes-stuurhoes en mattenset?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
je moet wel een setje draken-stoelhoezen erin leggen .
Bootjes zijn gewoon mooiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:42 schreef vlad het volgende:
m'n auto is sjonnie, maar m'n boot vinden ze wel mooi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
[..]
met bijpassende draakjes-stuurhoes en mattenset?![]()
Ik vind een XK niet vergelijkbaar met een Porsche, Lambo of Ferrari...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. in de cabrio misschien wel, maar de coupe zou handgeschakeld niet verkeerd zijn. Porsches, Lambo's en Ferrari's kun je ook handgeschakeld krijgen.
maar m'n eigen natuurlijk net iets mooier dan anderenquote:
Die van mij is mooier dan die van jouquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:47 schreef vlad het volgende:
[..]
maar m'n eigen natuurlijk net iets mooier dan anderen![]()
dat kan nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van mij is mooier dan die van jou![]()
nee , maandag weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
Zo weer naar Hoogeveen Vladz0r?
verkrijgen tegen betaling. sorry dat ik niet voledig wasquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:43 schreef vlad het volgende:
[..]
waarom moet ik er dan een paar ton voor neerleggen?![]()
jammer, daar ging m'n hoopquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:50 schreef M5 het volgende:
[..]
verkrijgen tegen betaling. sorry dat ik niet voledig was
Dat komt omdat de enige foto die ik ervan heb een heel klein stukje van de voorkant isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:49 schreef vlad het volgende:
[..]
dat kan niet![]()
heb nog geen foto's van die van jou gezien![]()
Waar woont die dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:50 schreef vlad het volgende:
[..]
nee , maandag weer![]()
vanavond naar m'n meisie![]()
de jouwe ligt niet eens in het waterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat komt omdat de enige foto die ik ervan heb een heel klein stukje van de voorkant is
Wel goed kijken eh![]()
[afbeelding]
Ja kreeg ik er gratis bij, was leuk meegenomenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:53 schreef vlad het volgende:
dat is trouwens een flink schip wat je ervoor hebt liggen![]()
leuk met vakantie een tochtje te maken![]()
wel de bedoelingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, en daar ga je het hele weekend hangen?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef vlad het volgende:
[..]
wel de bedoelingen haar zondagochtend wakker houden voor de f1
![]()
je bedoelt vannacht de kwalificatie?quote:
dat bedoel ik ... ik had verwacht dat je wel zo viriel zou zijn om je meisje met andere dingen wakker te houden op zondagmorgenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
je bedoelt vannacht de kwalificatie?dat gaat waarschijnlijk ook wel lukken
maar heb m'n meisie al een week niet gezien enzo...
nou ja, je weet wel hoe dat gaat zeg maar
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dat bedoel ik ... ik had verwacht dat je wel zo viriel zou zijn om je meisje met andere dingen wakker te houden op zondagmorgen![]()
kom bij mij werken, gaan we samen jaguar xk'tjes rijdenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:31 schreef Mukie het volgende:
vandaag is het de dag dat ik alleen maar te maken heb met regelgevingen en wetten
zowel op fok als op mn werk
ghihihi die kende ik alquote:
nog niet eens zo'n gek idee voor eventjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:35 schreef M5 het volgende:
[..]
kom bij mij werken, gaan we samen jaguar xk'tjes rijden
Zoeken jullie werknemers?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:35 schreef M5 het volgende:
[..]
kom bij mij werken, gaan we samen jaguar xk'tjes rijden
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef Sjoewe het volgende:
Herm je bent profetischDe LAN kabel was inderdaad doorgesneden'_O-
Mij huisgenootje had vloerbedekking gelegd
KlusKoosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:07 schreef Sjoewe het volgende:
Ach je was ook weer zo gefixt, toen ik er eenmaal achter was
Altijd wel, veel mensen gebruiken als tijdelijk werk. Daardoor is er redelijk wat doorstroom in personeel. Alleen is dat altijd op uitzendbasis en je weet pas per dag of je kunt werken. Als je mazzel hebt een hele week. Het is wel leuk voor 'n tijdje, zeker als geen auto's van de trein hoeft te rijden (dat rijden is wel te doen, maar je moet ook alle wielblokken weghalen en af en toe het bovenste dek van de trein naar boven draaien met name dat laatste is erg kut, zeker als de auto's er nog op staan.)quote:
Ik had gisteren echt uberlekker gekooktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KlusKoos
En ik ga straks maar eens koken wat ik voor gisteren geplanned had
Mijn neefjes zoeken nog naar werk .. iets voor hun? Wat zijn de vereisten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:11 schreef M5 het volgende:
[..]
Altijd wel, veel mensen gebruiken als tijdelijk werk. Daardoor is er redelijk wat doorstroom in personeel. Alleen is dat altijd op uitzendbasis en je weet pas per dag of je kunt werken. Als je mazzel hebt een hele week. Het is wel leuk voor 'n tijdje, zeker als geen auto's van de trein hoeft te rijden (dat rijden is wel te doen, maar je moet ook alle wielblokken weghalen en af en toe het bovenste dek van de trein naar boven draaien met name dat laatste is erg kut, zeker als de auto's er nog op staan.)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had gisteren echt uberlekker gekookt
Pasta met drie soorten kaas en ansjovis uit de oven
kap 's ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik had gisteren echt uberlekker gekookt
Pasta met drie soorten kaas en ansjovis uit de oven
Je weet wel waar het is...?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mijn neefjes zoeken nog naar werk .. iets voor hun? Wat zijn de vereisten?
Naar de kipcornerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat klinkt goed ja
't koken is er hier gister bij ingeschoten
Min. 2 jaar je rijbewijs hebben en je moet een rij test doen (bijzondere verrichtingen). Veder een positieve verklaring omtrent het gedrag kunnen overleggen. (je mag dus geen strafblad hebben). Bijvoorkeur geen hoogtevrees of een slechte rugquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mijn neefjes zoeken nog naar werk .. iets voor hun? Wat zijn de vereisten?
NEE GEWOON NIETS GEGETENquote:
ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELANDquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat wilde ik eesrt vragen maar ik dacht ... nvm.; Waar is 't?
Alcoholistengedragquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE GEWOON NIETS GEGETEN![]()
![]()
:("D: :SD:LSDFL:JSDF:SDFJ:WER*)@#OIDFPOISDF:SD:D:D:D:D: DS:SDF:DS:SD:FDSF :KUTBIEROOKALTIJD
![]()
![]()
:
: D:'( )O-
![]()
D SD:SDF:LKWE:OKSDF:SD
S: WHAHAHAHA :SD: SDF: SD: SD:F
Hmmm voordeel van de twijfelquote:
Ik ga zo lekker aan de hutspotquote:
Mooiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben er weer
solli ging goed, krijg volgende week meer te horen
quote:En Sjoem is geweldig![]()
ik hoop het ook, lijkt een leuk bedrijf met mooie werktijdenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
MooiHopen dat je bent aangenomen
[..]
Des nachts en des weekends?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hoop het ook, lijkt een leuk bedrijf met mooie werktijden
Switch en lan-kabel zijn binnenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:37 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
We kunnen
![]()
Ben alleen niet thuis, en vanavond/vannacht ook niet
Forza maatje
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef Hugster het volgende:
dit is het betere crack werk
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |