bron: Klikquote:Te koop aangeboden:
Peugeot 206 1.1
VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT
Bouwjaar: 1998
Carroserie: Hatchback 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 885 kg
Kleur: Zwart
Km-stand: 156 000
Apk: 17 feb 2007
Het is een goedrijdende zuinige auto.
aanhechtingspunt van nekspieren en schedel > daar zit een zachte plek > die ronddraaiend masseren (zachtjes)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb echt ineens knallende hoofdpijn. Word er misselijk en draaierig van![]()
Ow.. Dat is niet leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb echt ineens knallende hoofdpijn. Word er misselijk en draaierig van![]()
dat helpt idd een beetjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
aanhechtingspunt van nekspieren en schedel > daar zit een zachte plek > die ronddraaiend masseren (zachtjes)
waarom niet naar aamiedema gmail com?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
Alexxxxx: verzonden aan buzzybeeforum aap hotmail punt com & sandraugiga aap gmail punt com
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom niet naar aamiedema gmail com?
mja ik kijk dan wel even op de hotmaildinges.
sjoem, is het je eigen?
Nee, een blauwequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je lijkt me inderdaad meer iemand voor een zilveren 206
Sandra haar pakkie an, over anderhalf uur ga ik naar sollicidinges, en dan is het aan Sandra of ze er al dingen aan wil doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:03 schreef Googolplexian het volgende:
Alexxxxx: lukt het met de webspace? Ik ben in MSN bereikbaar voor vraagjes / helpdesken
okquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra haar pakkie an, over anderhalf uur ga ik naar sollicidinges, en dan is het aan Sandra of ze er al dingen aan wil doen.
wacht daar nog maar even mee, tot ik weet wat ik er mee wil.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
okgeef maar aan dat als er problemen mee zijn, ze gewoon bij mij aan moet kloppen.
Ik zal jouw xtra space binnenkort ook beschikbaar maken ... ik verzin wel een betaling in natura![]()
jezelf tracteren op lekkere wijven puddingbroodjes als je gedaan hebet waar je motivatie voor nodig hebtquote:
Ik heb ook al geen motivatie om naar de winkel te gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jezelf tracteren op lekkere wijven puddingbroodjes als je gedaan hebet waar je motivatie voor nodig hebt
en dat allemaal door Sjoem haar fotoboek?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
Weer een dag uit m'n leven verpest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |