De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van de nieuwe ronde (3):quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Zaandijk (Noord Holland)
10: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
11: Teckop (Utrecht)
12: Hoogmade (Zuid Holland)
13: Wassenaar (Zuid Holland)
14: Barneveld (Gelderland)
15: Hoevelaken (Gelderland)
16: Soestdijk (Utrecht)
17: Enschede (Overijssel)
18: Delden (Overijssel)
19: Zwolle (Overijssel)
20: Diever (Drenthe)
21: Jubbega (Friesland)
22: Kolderveen (Drenthe)
23: Dordrecht (Zuid Holland)
24: Nuenen (Noord-Brabant)
25: Veldhoven (Noord-Brabant)
26: Luyksgestel (Noord-Brabant)
27: Helmond (Noord-Brabant)
28: Ysselsteyn (Limburg)
29: Eindhoven (Noord-Brabant)
30: Roermond (Limburg)
31: Tegelen (Limburg)
32: Arnhem (Gelderland)
33: Oosterbeek (Gelderland)
34: Renkum (Gelderland)
35: Wageningen (Gelderland)
36: Delft (Zuid Holland)
37: Stompwijk (Zuid Holland)
38: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
39: Gouda (Zuid Holland)
40: Zeist (Utrecht)
41: Hoogland (Utrecht)
42: Bikbergen (Noord Holland)
43: Renesse (Zeeland)
44: Terneuzen (Zeeland)
quote:1: Sittard (Limburg)
2: Roermond (Limburg)
3: Ulvenhout (Noord-Brabant)
4: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
5: Aalten (Gelderland)
6: Groenlo (Gelderland)
7: Enschede (Overijssel)
8: Denemarken (Groningen)
9: Scheemda (Groningen)
10: Nieuweschans (Groningen)
11: Hoogezand (Groningen)
12: Lellens (Groningen)
13: Middelbert (Groningen)
14: Kolham (Groningen)
15: Peizermade (Drenthe)
16: Roderwolde (Drenthe)
17: Roden (Drenthe)
18: Leek (Groningen)
19: Zevenhuizen (Groningen)
20. Drachten (Friesland)
21. Oosterwolde (Friesland)
22. Bergum (Friesland)
23. Leeuwarden (Friesland)
24. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
25. Zoetermeer (Zuid Holland)
26. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
27. Rotterdam (Zuid Holland)
28: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
29: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
30: Utrecht (Utrecht)
31: Bussum (Noord Holland)
32: Ermelo (Gelderland)
33: Hilversum (Noord Holland)
34: Boomhoek (Utrecht)
35: Almere-Stad (Flevoland)
Als ik thuis ben maak ik er even eenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:48 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Zou jij na vanmiddag weer even een nieuw kaartje willen maken
quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:59 schreef Trebweb het volgende:
Hij ligt nu bij mij thuis, welke idioot heeft dat geld erin gestopt ? :p
ik ga het er nu uit proberen te halen :p
Done :-)
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:14 schreef Renesite het volgende:
Repeat, ik hoorde dat hij alweer weg was.
Valt een beetje op denk ik. Meestal past ie ook wel in de rand van het bord of een bord in de buurt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:53 schreef longinus het volgende:
Kan die sleutel niet met een magneetje aan het bord geplakt worden?
1: Sittard (Limburg)quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:56 schreef Renesite het volgende:
Heeft iemand een update van het - waar geweest lijstje -![]()
omdat het in deel 45 gemeldt was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:25 schreef Repeat het volgende:
Hoe weet je dat dan Renesite, en waarom meldt die gene dat niet in dit topic?
Schutkleur werkt beter tegen kwaadwillende buitenstaanders.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:22 schreef Gizmo112 het volgende:
Doe meteen even een likje verf op de stok. Fluoriserend geel ofzo...
Leg je hem in Vught neerquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef Tackleberry het volgende:
Jammer, hij is al in 's-Hertogenbosch geweest deze ronde...
29: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:49 schreef Repeat het volgende:
Maargoed, waar is die stok nu dan?
Onderweg! Maar waar naar toe?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:49 schreef Repeat het volgende:
Maargoed, waar is die stok nu dan?
Aangepastquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
1: Sittard (Limburg)
20. Drachten (Friesland)
22. Bergum (Friesland)
quote:
Je vingerprintquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:57 schreef Bastian het volgende:
Ow dude... mij hand staat op de foto!
Goeie actie Trebweb!
Dat ding gaat hard de laatste tijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef qu63 het volgende:
En weg uit Utrecht!
Nieuwe plaats is Bussum!
Kom maar halen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een keer naar Arnhem en omstreken dat ding!
Lag ie al eensquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een keer naar Arnhem en omstreken dat ding!
30 kilometer maar hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:56 schreef MissHobje het volgende:
WOW even een mega sprong doet die stok weer ;')
Leuk man
op die onderste foto zie je iets van "Shop" staanquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:14 schreef Avenger84 het volgende:
JAAA hij komt in de buurt
alhoewel ik geen flauw id heb waar die ergens ligt in bussum als ik die foto's zie![]()
ik had em ook wel zonder flits kunnen maken, maar dan zag je nog minderquote:
jezuds man, Bussum ligt er nét buitenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:50 schreef Repeat het volgende:
Ik vind de fokstok echt heel leuk, maar ik ga er geen 75 km voor rijden
Ik ben er weer bij als ie weer in de randstad ligt
ik moet ergens de grens trekken tochquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
jezuds man, Bussum ligt er nét buiten
Gewoon richting Arnhem dat ding!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Als dat ding er vanmiddag nog ligt neem ik hem mee die kant op!![]()
waa rwerk je danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oke ik hou dit topic even in de gaten. Om twee uur ben ik vrij dan wil ik hem wel gaan zoeken.
Amersfoort, het is hier vandaan denk ik een klein half uurtje rijden.quote:
ik zal wel ff langskomen om half 3quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Amersfoort, het is hier vandaan denk ik een klein half uurtje rijden.
Om twee uur ben ik vrij!
Ach van die kleine borden zullen er wel niet veel staan! Ik doe er mijn voordeel maar mee,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zal wel ff langskomen om half 3
het is trouwens niet het meest bekende bord van Bussum hoor
Je was er niet!quote:
idd, het was niet de meest bekende grens van Bussumquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je was er niet!![]()
Heb maar een kwartier hoeven zoeken! Maar daar kwam natuurlijk wel een hoop geluk bij kijken!
Ik heb gewoon opgezocht waar in Bussum een Shell tankstation was!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd, het was niet de meest bekende grens van Bussum
het was ook de simpelste en meest makkelijke hintquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon opgezocht waar in Bussum een Shell tankstation was!![]()
Maar nu spring ik onder de douche en ga daarna de stok naar de nieuwe locatie brengen!![]()
doe maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
wat een verplaatsingenIk zou zowat al weer een nieuw kaartje kunnen maken
![]()
Check mijn mooie nieuw ontworpen papiertjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De Fok!stok is weg uit Bussum en de nieuwe locatie is de prachtige metropool Ermelo!
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie me eerst een douche gunnen, ben al vanaf 5 uur vanmorgen in de weer.
Ik ga de stok zo naar de nieuwe locatie brengen.![]()
Rond 18:00 uur zal ik de foto's van de nieuwe locatie posten!![]()
waarom het oosten overslaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Webcrowler het volgende:
En nogmaals het bewijs dat hij aan deze kant van het land veel sneller gaat dan in Friesland etc... De stok hoort hier
Hij mag wel ff een uitstapje maken naar het noorden of zuiden maar dan moet ie weer snel terug naar het westen (ja, het oosten slaan we over)
Kijk, eindelijk iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waarom het oosten overslaan?![]()
Daar gaat ie zeker nog een keer naar toe als het aan mij ligt![]()
sim-pel... laat het aan jou liggenquote:Daar gaat ie zeker nog een keer naar toe als het aan mij ligt
Ik heb hem al van Den Bosch naar Aalten vesleept 2 maanden geledenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:25 schreef YggY het volgende:
[..]
sim-pel... laat het aan jou liggen
oftewel... Pak stok!
Heeft iets te maken met MAT.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef verzameldirk het volgende:
voor jullie een stomme vraag doch voor mij een normale
wat betekend TVP
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hint:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:33 schreef webspider het volgende:
Woon nog redelijk in de buurt van Ermelo en heb de tijd, maar heb geen idee waar die weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaker AT gebruikenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:26 schreef JustJunior het volgende:
Nee
Ik heb hem gemist terwijl hij in de buurt was.
Dat krijg je met die SC topics die onderaan staan
Mag zover ik weetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef webspider het volgende:
Ha! Zo uit mn werk even langs Ermelo karren
Nog even een vraagje: Mogen steden die al eerder geweest zijn nog een keertje terugkomen, of moet je een nieuwe stad uitkiezen
Spaar je de moeitequote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef webspider het volgende:
Ha! Zo uit mn werk even langs Ermelo karren
Klopt. Later vanavond meer info...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zie zojuist dat de stok is weggehaald!
19:45 ... ik daar, stok nietquote:
had jij bij mij ook kunnen krijgen btwquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is niet tof!![]()
Je had een bakje koffie kunnen krijgen, woon er echt 200 meter vandaan!
En vervolgens verdwaalde ik in het wonderschone rustieke landelijke gebied rondom Ermelo..quote:
Gemiste kans ... Ik heb nog foto's gemaakt als bewijs, voor als hij gejat wasquote:Je had een bakje koffie kunnen krijgen, woon er echt 200 meter vandaan!
Waar is hier?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:26 schreef Bob. het volgende:
Ermelo was niet zo ver hier vandaan, nu maar hopen dat SuperRembo hem nog dichter bij zal brengen
Nee, nog niet. Het plaatsnaambord waar ik 'm neer wilde leggen heeft niet van die mooie randjes waar je een sleutel in kan leggen. Ben ff terug om tape te halenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
heb je al foto's SR?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het plaatsnaambord waar ik 'm neer wilde leggen heeft niet van die mooie randjes waar je een sleutel in kan leggen. Ben ff terug om tape te halen
die plek welquote:Op zondag 19 maart 2006 01:26 schreef Buttercup het volgende:
Hilversum is heulegaar zo boeiend niet hoor
we kunnen ook samen gaanquote:Op zondag 19 maart 2006 09:56 schreef webspider het volgende:
Mooie sprong!
Ik ken het bord, maar moet ook vandaag weerwerken
Vanavond kijken of iemand hem al opgevist heeft, voor ik weer misgrijp
ok, ik hapquote:Op zondag 19 maart 2006 01:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
die plek wel
het is niet het eerste de beste bord namelijk
het staat op een stukje grond wat nog net bij Bussum hoort, op een klein smal weggetje. dus niet direct vanaf de snelweg enzoquote:Op zondag 19 maart 2006 10:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok, ik hap![]()
Wat is er zo bijzonder aan het bord?
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
het staat op een stukje grond wat nog net bij Bussum hoort, op een klein smal weggetje. dus niet direct vanaf de snelweg enzo
als ik de Sheelpomp niet genoemd zou hebben, zou het een stuk lastiger zijn geweest!
Weet je ook waar ie nu ligt?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
het staat op een stukje grond wat nog net bij Bussum hoort, op een klein smal weggetje. dus niet direct vanaf de snelweg enzo
als ik de Sheelpomp niet genoemd zou hebben, zou het een stuk lastiger zijn geweest!
ik geloof het wel..quote:
Je woont 300 meter weg van Ikwilookwatzeggen!quote:Op zondag 19 maart 2006 10:05 schreef Flurrie het volgende:
shit,
ben je een paart dagen flink ziek, zodoende niet op fok.![]()
Blijkt dat de stok in jewoonplaats (Ermelo|) is geweest (woon 500 meter er van af)
Ben je weer beter, is hij weg![]()
doorgaans welquote:Op zondag 19 maart 2006 12:42 schreef webspider het volgende:
Nog even een vraagje tussendoor: Moeten het plaatsnaamborden zijn die het begin van de bebouwde kom aangeven ?
Ik vraag het omdat er ook nog borden zijn die de gemeentegrens aangeven, je kent ze vast wel, die kleine groene bordjes ..quote:
Ja!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat er ook nog borden zijn die de gemeentegrens aangeven, je kent ze vast wel, die kleine groene bordjes ..
+2 scherp!quote:Op zondag 19 maart 2006 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je woont 300 meter weg van Ikwilookwatzeggen!
Deze editie toch nietquote:Op zondag 19 maart 2006 10:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
klopt.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Deze editie toch nietDit is toch juist niet vlakbij Bussum ?
ik was het nietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:53 schreef webspider het volgende:
Ik kom net uit Hilversum, en na 9 plaatsnaambordjes gezien te hebben vond ik het wel mooi geweest
Ik dacht zeker te weten dat het de weg van Hilversum naar Baarn was, maar iemand was me weer te snel af, of ik heb nog een bordje gemist
Als Qu hem iets naar het noorden trapt, zoek ik hem wel weer op ... heb genoeg van Hilversum gezien vandaagquote:Op maandag 20 maart 2006 00:06 schreef SuperRembo het volgende:
Nee, hij ligt er nog
Webspider moet beter zoeken
dan moet SuperRembo niet zo vaag doenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Als Qu hem iets naar het noorden trapt, zoek ik hem wel weer op ... heb genoeg van Hilversum gezien vandaag
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:10 schreef SuperRembo het volgende:
Het is ook een bord waar je normaal gespoken niet met de auto langs komt.
Je zou hem natuurlijk ook zelf kunnen halen!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En dan meteen naar Arnhem brengen.
Ik heb anderhalf uur in H'sum rondgeredenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef SuperRembo het volgende:
Kom op! Een viaduct in de buurt van Hilversum, daar zijn er toch niet zo heel veel van. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Qu63 en webspider zijn wel dicht in de buurt geweest
Vast veel zo vlak langs de a1quote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef SuperRembo het volgende:
Kom op! Een viaduct in de buurt van Hilversum, daar zijn er toch niet zo heel veel van. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Qu63 en webspider zijn wel dicht in de buurt geweest
quote:
Je zou denken.. de volhouder wint enzo !quote:Op maandag 20 maart 2006 22:04 schreef MeneerMuis het volgende:
die qu63 is nu al uren bezig volgens mij
Om half 8 vertrokkenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:04 schreef MeneerMuis het volgende:
die qu63 is nu al uren bezig volgens mij
ik niet gelukkigquote:Op maandag 20 maart 2006 23:09 schreef snellejelle het volgende:
Boomhoek! welke Fokker woont daar nou![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik niet gelukkig
had geen pen bij me, bel aan bij het eerste huis wat ik zie, bel ik bij de Burgemeester aan
van waar naar waar moet je rijden danquote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef webspider het volgende:
Boomhoek
* webspider rent naar routenet.nlAh, daar!
Op de terugweg vanaf het werk morgen even langsrijden
iddquote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Je zal het op je CV hebben staan: Burgemeester van Boomhoek; Respect
Oude Meer -> Flevopolder. Speciaal voor de stok met een kleine detourquote:
klein kutgehuchtquote:Op maandag 20 maart 2006 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
Boomhoek!??
Wat is dat
Haha maar TT aangepast
kleine?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Oude Meer -> Flevopolder. Speciaal voor de stok met een kleine detour
Jij dan met je 2 uur durende zoektochtquote:
ik wist dat ik dichtbij zatquote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Jij dan met je 2 uur durende zoektocht
Ik vind het een leuk spelletjequote:
Nee, niet weerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 06:55 schreef MeneerMuis het volgende:
qu63 ik hoop dat je hem goed hebt verstopt voor webspider, laat hem ook maar even zoeken
als je deze niet kan vindenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, niet weer![]()
Ik had al anderhalf uur door Hilversum gereden![]()
Ga hem ff halen dan!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:38 schreef Repeat het volgende:
Mag ie alsjeblieft hierna weer richting den haag en niet nog verder het boerenland in?
Uhm, volgens mij hoort Boomhoek bij Utrechtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:29 schreef Webcrowler het volgende:
boomhoek..... hoeveel inwoners telt dat gehucht!!! En waar the hell ligt dat ergens!!!
[edit] AH daar dus, 't gooi, hij isdus weer in Noord Holland[/edit]
Gaat trouwens wel lekker met de stok nu, bijna elke dag wel een verplaatsing!!
Inderdaad, er waren wel 2 hele mogelijkhedenquote:
en waar ligt ie nu?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Inderdaad, er waren wel 2 hele mogelijkheden
ik denk het wel, maar ik google nog ff verderquote:
Dat is geen kunstquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef qu63 het volgende:
dat klote kunstwerk is ook nergens te vinden
Merci!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:19 schreef Godlike02 het volgende:
TT aangepast
Leuk weer beweging
Was dit nou de eerste keer flevoland?
Dat was de allereerste ronde, de eerste stok. Dat is erg lang geleden hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Merci!
De tweede keer las ik uit de OP, hij was al een keer in Lelystad geweest, dus daarom heb ik hem daar maar niet geplaatst
Hoewel ik daar een bordje weet dat echt in the middle of nowhere staat
breng em dan naar Americaquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef barman het volgende:
Waarom slaat iedere stok altijd Amsterdam over? Invalswegen genoeg.
OT-bord om geen verwarring te zaaien
[afbeelding]
Succes!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dat is toch bij zonegrens Alimere-Buiten vlakbij Waterwijk-Oost/ Fanny Blankers Koen.
Laat ik daar nou net morgen langs rijden.
Daar ligt de stok dus niet.quote:
In OP gezetquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even een update van het lijstje:
1: Sittard (Limburg)
20. Drachten (Friesland)
22. Bergum (Friesland)
30: Utrecht (Utrecht)
31: Bussum (Noord Holland)
32: Ermelo (Gelderland)
33: Hilversum (Noord Holland)
34: Boomhoek (Utrecht)
35: Almere-Stad (Flevoland)
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:13 schreef MeneerMuis het volgende:
BadKeukenTegel haalt hem straks op vanuit aliimere
quote:
ik gaat em maar weer verstoppenquote:
jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hen jij hem alweer qu63!![]()
suc6!quote:Naarden hmmm dat is hier niet zo gek ver vandaan!![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef BrandX het volgende:
Das best lef om die stok midden in een woonwijk op een straathoek te plaatsen![]()
![]()
![]()
Vanavond nieuw kaartjequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef SuperRembo het volgende:
Kan _XBox_Master_ het kaartje ook ff updaten?
quote:
Ik moet overwerken, dus vandaag nietquote:
Moeten ze sneller wezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef Renesite het volgende:
Qu, geef je anderen ook eens de kans?![]()
![]()
Kunnen we al bijna aan het record gaan denkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het nieuwe kaartje
Het word wel erg krap met al die plaatsnamen daar in Utrecht enzo maar het is nog leesbaar
[afbeelding]
echt wel!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
te makkelijk dus
ik hoopte eerst dat er bij het Naardermeer wel wat borden zouden staan, ben helemaal de polder in gereden, maar nergens een bordje
waarquote:
langquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:42 schreef MissHobje het volgende:
Cool!!!!!! maar,...... hoe lang zou ie er veilig liggen
Bij de torenflat, daar kun je ook het naardermeer in, daar dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar
ik ben ongeveer tegenover die saab-dealer richting het naardermeer gereden, en heb die hele weg, vanaf het spoor tot aan het fietspad naar weesp gereden! en nergens een bord
maar dan had jij em geweten en was ie al weg, en nu nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Bij de torenflat, daar kun je ook het naardermeer in, daar dus
qu als je kloons aanmaakt dan kun je alle verplaatsingen doenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dan had jij em geweten en was ie al weg, en nu niet
't was even zoekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dan had jij em geweten en was ie al weg, en nu niet
ik dacht al dat ik de verkeerde datum hadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
't was even zoeken
Zet je volgende keer wel de goede datum op het fok-stok-papier?
dat wist ik nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
BikbergenDaar is de stok uit ronde 2 ook geweest!
toch maar eens goed gaan zoeken dan...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:19 schreef tijnnl het volgende:
bikbergen, daar heb ik de stok vorige ronde opgehaald
hij lag toen bij et andere bord
Foto van vorige keer van het bord :
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch maar eens goed gaan zoeken dan...
ik ga voor de 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |