ik niet gelukkigquote:Op maandag 20 maart 2006 23:09 schreef snellejelle het volgende:
Boomhoek! welke Fokker woont daar nou![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik niet gelukkig
had geen pen bij me, bel aan bij het eerste huis wat ik zie, bel ik bij de Burgemeester aan
van waar naar waar moet je rijden danquote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef webspider het volgende:
Boomhoek
* webspider rent naar routenet.nlAh, daar!
Op de terugweg vanaf het werk morgen even langsrijden
iddquote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Je zal het op je CV hebben staan: Burgemeester van Boomhoek; Respect
Oude Meer -> Flevopolder. Speciaal voor de stok met een kleine detourquote:
klein kutgehuchtquote:Op maandag 20 maart 2006 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
Boomhoek!??
Wat is dat
Haha maar TT aangepast
kleine?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Oude Meer -> Flevopolder. Speciaal voor de stok met een kleine detour
Jij dan met je 2 uur durende zoektochtquote:
ik wist dat ik dichtbij zatquote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Jij dan met je 2 uur durende zoektocht
Ik vind het een leuk spelletjequote:
Nee, niet weerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 06:55 schreef MeneerMuis het volgende:
qu63 ik hoop dat je hem goed hebt verstopt voor webspider, laat hem ook maar even zoeken
als je deze niet kan vindenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, niet weer![]()
Ik had al anderhalf uur door Hilversum gereden![]()
Ga hem ff halen dan!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:38 schreef Repeat het volgende:
Mag ie alsjeblieft hierna weer richting den haag en niet nog verder het boerenland in?
Uhm, volgens mij hoort Boomhoek bij Utrechtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:29 schreef Webcrowler het volgende:
boomhoek..... hoeveel inwoners telt dat gehucht!!! En waar the hell ligt dat ergens!!!
[edit] AH daar dus, 't gooi, hij isdus weer in Noord Holland[/edit]
Gaat trouwens wel lekker met de stok nu, bijna elke dag wel een verplaatsing!!
Inderdaad, er waren wel 2 hele mogelijkhedenquote:
en waar ligt ie nu?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Inderdaad, er waren wel 2 hele mogelijkheden
ik denk het wel, maar ik google nog ff verderquote:
Dat is geen kunstquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef qu63 het volgende:
dat klote kunstwerk is ook nergens te vinden
Merci!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:19 schreef Godlike02 het volgende:
TT aangepast
Leuk weer beweging
Was dit nou de eerste keer flevoland?
Dat was de allereerste ronde, de eerste stok. Dat is erg lang geleden hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Merci!
De tweede keer las ik uit de OP, hij was al een keer in Lelystad geweest, dus daarom heb ik hem daar maar niet geplaatst
Hoewel ik daar een bordje weet dat echt in the middle of nowhere staat
breng em dan naar Americaquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef barman het volgende:
Waarom slaat iedere stok altijd Amsterdam over? Invalswegen genoeg.
OT-bord om geen verwarring te zaaien
[afbeelding]
Succes!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dat is toch bij zonegrens Alimere-Buiten vlakbij Waterwijk-Oost/ Fanny Blankers Koen.
Laat ik daar nou net morgen langs rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |