goed planquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:48 schreef worldpimber het volgende:
Schijn dat jij foto's weet te maken, 19 juli al volgeplanned?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
n00Bmis de link in de laatste post
en het duurde idd erg lang
geluk dat sommigen onder ons meer geduld hebben
*Zeh king of emoticonz*quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
meeten jaaaaaaaaaa meeten jaaaaaaaaaaaaaa meetuuuuuuuuh
Jij niet, oh schone jonkvrouwequote:
Lijkt me een puik plan ja !quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:19 schreef Faithy het volgende:
ruilen?
ik klussen, jij de hele dag neits doen op je werk
Makster for president zeggen ze hier weleens.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Lijkt me een puik plan ja !
Maak gelijk ff de muren strak, vloer erin, keuken verder afmaken / repareren, elektra afwerken, gat graven in de kelder en wasmachine bak metselen en je bent de HELD van de week
[..]
Makster for president zeggen ze hier weleens.
Ik heb trouwens nieuwe schoenen gekocht. Is dat ff tof of niet
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef the_jestert het volgende:
moet ik mij nog officeel aanmelden om in de lijst met deelnemers met motor te komen???![]()
omdat ik eerst niet helemaal doorhad dat ik de laatste post hadquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarom word er geen linkje meer in de laatste post van het vorige topic naar het nieuwe topic geplaats ?![]()
![]()
Noobquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
omdat ik eerst niet helemaal doorhad dat ik de laatste post had
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]eerst een keer meeten en dan mag je in de OP
![]()
Zeikwijf.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarom word er geen linkje meer in de laatste post van het vorige topic naar het nieuwe topic geplaats ?![]()
![]()
ID: 123996 = ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
ID: 66676 = Mercy_symbol..
ID: 6915 = Faithy
wie is hier de n00b?
ok, laat maar weten wanneer er in omgeving friesland gereden wordquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]eerst een keer meeten en dan mag je in de OP
![]()
als dat voor mij bedoeld is is dat prima, ik heb nog leuke tochten liggenquote:
de 1e 3 cijfers zijn door de duivel toegevoegdquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
wie is hier de n00b?
Erg sterkquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
wie is hier de n00b?
geen medium rare maar well done.quote:
Kryptisonische omschrijvingquote:
Wat hebbie gedaan?quote:
Circuitdag pics maken op zandvoort.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:58 schreef Faithy het volgende:
ja, helemaal vol, van 12 tot 12
nee, eigenlijk niet, hoezo?
Zeikwijfquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Volgens mij zit hij niet zover en is dit op het Engelandse deel ?quote:
Werk jij dan in de zomervakantie fulltime?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:58 schreef Faithy het volgende:
19 juli is op een woensdag.. dat besef je?
ik studeer nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werk jij dan in de zomervakantie fulltime?![]()
edit: Hmm, vraag me af of OPM dan wel gewoon vrij is.
Zien we tegen die tijd dan wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik studeer nietdus het ligt er maar aan
en ik was even nuttig 'roken'
In de OP staat hoe je erin komt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef the_jestert het volgende:
moet ik mij nog officeel aanmelden om in de lijst met deelnemers met motor te komen???![]()
Komen vanmiddag (18.00 uur) aan, ik ben pas om 17.15 klaar op het werk nl.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kryptisonische omschrijving![]()
Maar wel goed![]()
Hoe is het met het franse bezoek?
Dit is volgens mij nog boven de Shetland-eilandenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij niet zover en is dit op het Engelandse deel ?
Hè bah wat vervelend nou zeg !quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Betekend dat we gewoon lekker een kroeg gaan opzoeken of zo.
Ik begreep dat hij nog geen uur hoefde te vliegen.. dus lijkt me niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij nog boven de Shetland-eilanden![]()
Gezien je smileys geen serieuze vraag, je krijgt wel een serieus antwoord --->quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:49 schreef worldpimber het volgende:
Wat ik me afvraag he.... ging het vroeger zoveel harder op meets of was OPM zo extreem langzaam![]()
Wat ver van Den Haag.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:07 schreef Faithy het volgende:
hm.. wordt er zaterdag niet gereden in de buurt van Groningen ergens ofzo?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SMS hem even dan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik begreep dat hij nog geen uur hoefde te vliegen.. dus lijkt me niet.
Ik ga werken.![]()
![]()
![]()
Het was inderdaad een serieuze vraag, maar ik wilde niemand op z'n klökkenspël trappenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
De eerste 2 meetings van 2004 waren legendarisch voor de manier waarop die gereden werden.
Riet en Gerako voorop, en knallen maar.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij nog geen uur hoefde te vliegen.. dus lijkt me niet.
Ik ga werken.
Achterop een motor sterf je nu, zeker zonder warm gevoel van binnen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef Faithy het volgende:
Worldbeater:
ik had een Fok!meeting geplanned staan danen het wordt voor mij wat aantrekkerlijker als ik ook overdag iets leuks te doen heb om daar helemaal heen te gaan nu ik daar geen slaapplaats meer heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aah, u probeerde aardig te doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef worldpimber het volgende:
Het was inderdaad een serieuze vraag, maar ik wilde niemand op z'n klökkenspël trappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hej WB, jij hebt veel ervaring met vrouwen. Kun jij haar dat van die OP uitleggen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef Worldbeater het volgende:
Achterop een motor sterf je nu, zeker zonder warm gevoel van binnen.![]()
Je moet jestert anders een schop onder zijn hol geven om een route eventueel te rijden, want geen route hebben met meer dan 3 motoren is nogal lastig meeten. Dat is het enige nadeel van de meetings, als er niemand zin of tijd heeft om een route voor te bereiden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef Faithy het volgende:
ik zei toch nog: foto's maken is ook prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu had ik om 14:00 nog een eerste gesprek ergens anders, maar die heb ik al afgebeld.![]()
Dus dan rij je er met de auto achterna?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:43 schreef Faithy het volgende:
ik zei toch nog: foto's maken is ook prima
Wat ik gisteren reed aan dijkjes zit hier 5 kilometer vandaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:46 schreef worldpimber het volgende:
En bij geen route blijven dingen als Maasvlakte of klaverblad alleen over.
He toch.. da's jammer..quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Komen vanmiddag (18.00 uur) aan, ik ben pas om 17.15 klaar op het werk nl.
Stadswandeling kan helaas niet doorgaan omdat serge een kleine blessure aan zijn been heeft en niet al te lang kan lopen/wandelen.
Betekend dat we gewoon lekker een kroeg gaan opzoeken of zo.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen hoor ik trouwens of ik aangenomen ben bij de zaak waar ik net voor een tweede gesprek ging.Geen wijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu had ik om 14:00 nog een eerste gesprek ergens anders, maar die heb ik al afgebeld.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Je bedoelt Liftmeet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef Faithy het volgende:
neeheee
*had meer parkingmeeting in gedachten, maargoed*
![]()
mietjes, jullie durven gewoon niet!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
Wat ik gisteren reed aan dijkjes zit hier 5 kilometer vandaan.
Kunnen we wel een keer aan een Maasvlakte meet plakken.![]()
Vooraf is beter, de kans op ongelukken is daarna wat groter. Zou zonde zijn van de meeting.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen hoor ik trouwens of ik aangenomen ben bij de zaak waar ik net voor een tweede gesprek ging.Maar tis leuker hier als je werkloos bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu had ik om 14:00 nog een eerste gesprek ergens anders, maar die heb ik al afgebeld.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar tis leuker hier als je werkloos bent.![]()
mietjequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bedoelt Liftmeet?
Zal je even een paar motorlessen geven
- snelwegrijden is niets.
- bochten rijden is alles.
- we staan niet op parkeerplaatsen samen met de autosjonnies te lulleh, er wordt gereden.
Ik geef je weinig kans dat men met dit weer naar een parkeerplaats 100 km verderop gaat rijden![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kmoet werken anders had ik het wel gedaan
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef Faithy het volgende:
neeheee
*had meer parkingmeeting in gedachten, maargoed*
![]()
mietjes, jullie durven gewoon niet!
Alleen op vrijdag, ik kreeg nog wel commentaar van 2 dames in de fabriek dat de fles van de afdeling afgehaald werd voordat ze een tweede glas konden nemen.quote:
Normaal hier ook, net ineens 3 keer telefoon tussendoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef worldpimber het volgende:
Als ik blijf, blijf jij dan ook?quote:
Ik heb nog een paar daagjes om over na te denkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat doen alleen posende autofokkers.
Fok! MC meeting ziet er zo uit:
Afspraak bij de MAC, *fotomomentje* direct naar binnen, naar de motoren kijken we amper om.![]()
Na een half uur tot een uur gaan we een uurtje, misschien twee rijden.
Tussendoor wel even een stoppie of 2 als we de route weer eens kijt zijn.
*fotomoment*
Dan is het tijd voor een terasje en wat ouwehoeren.![]()
*fotomoment*
Daarna weer een half uur tot een uur doelloos achter elkaar aanrijden.
Afsluiten weer bij de MAC.
Wat een enerverdende dag was dat.![]()
[..]
Alleen op vrijdag, ik kreeg nog wel commentaar van 2 dames in de fabriek dat de fles van de afdeling afgehaald werd voordat ze een tweede glas konden nemen.![]()
[..]
Normaal hier ook, kolere telefoon tussendoor net.
Heb me maar gelijk even bij werk.nl en 2 uitzendbureaus uitgeschreven.![]()
[..]
Als ik blijf, blijf jij dan ook?![]()
![]()
Commitment, ik heb ze gelijk afgezegd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb nog een paar daagjes om over na te denken![]()
![]()
Met je TL1000R Karakter zou het zomaar zo kunnen zijn jahquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Commitment, ik heb ze gelijk afgezegd.![]()
![]()
![]()
Ik maak een keuze met mijn volle verstand en daar ga ik voor, met kracht, flair en passie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:13 schreef R2-D2 het volgende:
Met je TL1000R Karakter zou het zomaar zo kunnen zijn jah![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrre jij ging erover nadenken toch...![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik maak een keuze met mijn volle verstand en daar ga ik voor, met kracht, flair en passie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hou daar wel van
wordt steeds populairderquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schijnt dat een speciaal ragmoment/plek ook wel redelijk succesvol is
En die directeur heeft het volgens mij in de overtreffende trap.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef R2-D2 het volgende:
Wel de foto's blijven posten zodat ik stiekum kan meekijken![]()
Vooral de circuitdag(-en)![]()
nopequote:Op donderdag 16 maart 2006 13:00 schreef worldpimber het volgende:
edit: Hmm, vraag me af of OPM dan wel gewoon vrij is.
Ik had maar een weekquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je zei dat je toch niet kon Fokken daar?
![]()
Kan jij dat niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
Deze olie zit nu in mijn motor.![]()
Leees ff voor.![]()
Maakt niet uit als jij het doet, zingen mag ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:33 schreef R2-D2 het volgende:
Kan jij dat niet?
In welke taal wil je dat ik dat voorlees![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit2: ik ga mij even een tijdje van u verwijderen.![]()
Ondermeer de Fiero uitlaat uit Amerika afhalen bij het postkantoor, ben benieuwd hoe groot en zwaar dat is.
Misschien tot pas morgen weer.. straks opruimen, vanavond school.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 16-03-2006 14:41:24 ]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maakt niet uit als jij het doet, zingen mag ook.![]()
Als jij het niet weet kan ik je van alles wijsmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is oudchinees met een vleugje babi pangan in een kaassausje![]()
Het gaat over olie... je kan dus gelijk hebben, maak je eerst dat in slaolie of olijolie?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:41 schreef R2-D2 het volgende:
Als jij het niet weet kan ik je van alles wijsmaken![]()
Het is oudchinees met een vleugje babi pangan in een kaassausje![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gezien je smileys geen serieuze vraag, je krijgt wel een serieus antwoord --->
De eerste 2 meetings van 2004 waren legendarisch voor de manier waarop die gereden werden.
Riet en Gerako voorop, en knallen maar.
Vanaf en met de Assen meet ging de snelheid er drastisch uit.
Heb niet minder genoten.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat over olie... je kan dus gelijk hebben, maak je eerst dat in slaolie of olijolie?![]()
Zie edit, I am out of here. Even wat voor mijzelf werken, fokken gaat ten koste van grote plannen hier.![]()
En de afwas loopt ook niet vanzelf weg.
Toch niet Ducati_Luc uit Eindhoven?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Leuk verhaal
was de meet waar bolle patje, Rietje en OPM & Luc bij waren, we gingen ergens in Oss rijden op een industrie terrein.![]()
Hoe weet jij dat nou ? je heb vorig jaar niet eens een snellere FOK meet meegemaaktquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat doen alleen posende autofokkers.
Fok! MC meeting ziet er zo uit:
Afspraak bij de MAC, *fotomomentje* direct naar binnen, naar de motoren kijken we amper om.![]()
Na een half uur tot een uur gaan we een uurtje, misschien twee rijden.
Tussendoor wel even een stoppie of 2 als we de route weer eens kijt zijn.
*fotomoment*
Dan is het tijd voor een terasje en wat ouwehoeren.![]()
*fotomoment*
Daarna weer een half uur tot een uur doelloos achter elkaar aanrijden.
Afsluiten weer bij de MAC.
Wat een enerverende dag was dat.![]()
[..]
Alleen op vrijdag, ik kreeg nog wel commentaar van 2 dames in de fabriek dat de fles van de afdeling afgehaald werd voordat ze een tweede glas konden nemen.![]()
[..]
Normaal hier ook, net ineens 3 keer telefoon tussendoor.
Heb me maar gelijk even bij werk.nl en 2 uitzendbureaus uitgeschreven.![]()
[..]
Als ik blijf, blijf jij dan ook?![]()
![]()
Doe een voorstel en wie weet wordt het wel een meetquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:10 schreef the_jestert het volgende:
[..]
als dat voor mij bedoeld is is dat prima, ik heb nog leuke tochten liggen
Zeikwijf.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
heb je nog best wat papier nodig....quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
ik ga zo naar huisen mag tot half 5 schrijven
woei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag tot 20:00 blijven en tot 18:00 schrijvenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
ik ga zo naar huisen mag tot half 5 schrijven
woei!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb je nog best wat papier nodig....Flauw zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees blij dat het niet moetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik mag tot 20:00 blijven en tot 18:00 schrijven![]()
ag ja... misschien ook maar eens een cursus uitstelgedrag volgen... al hoewel ik betwijfel of zoiets helptquote:
^^quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Doe een voorstel en wie weet wordt het wel een meetInitiatief nemen en flink pushen is hier soms wel nodig, communicatie over meets wil hier nog wel eens traag gaan
[..]
Zeikwijf.
Ondanks de hoofddoek tijdens de Zwarte Kousen Gemeenten meet kan ik met niet herinneren dat ondeugend daadwerkelijk een lim is geworden hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
denk ik een keer mee word ik keihard afgestraft door de Lims
![]()
Like you carequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
was de meet waar bolle patje,
Wilde gisteren nog vragen wanneer je weer die grote waah.gif ging postenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] gewoon ff een heel topic bijlezen.... zo lang ben ik nou ook weer niet weg geweest....
maar, goeie middag
Like you carequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik mag tot 20:00 blijven en tot 18:00 schrijven![]()
Truequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:06 schreef hicham het volgende:
[..]Mercy is een carebear
[afbeelding]
Wie cared nou niet om de mening van el presidente en z'n sidekick, youcham en hissef, de stunters, de pro's, de rebellen en de trendsetters van Fok!MC?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Like you care![]()
ga je toch gewoon op normale tijd naar huis?![]()
wat kunnen ze doen?![]()
je ontslaan?![]()
is nu ook geen onderscheid meerquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
was de meet waar bolle patje
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is nu ook geen onderscheid meer![]()
voor de rest: wat youcham eerder zei over rechtdoor/bochten etc.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Dus R2D2 blijft meeposten [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef R2-D2 het volgende:
Van jou geleend, moet ik nog opslaan in mijn photobucket-emo-mapje![]()
Ook genoteerdquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ondanks de hoofddoek tijdens de Zwarte Kousen Gemeenten meet kan ik met niet herinneren dat ondeugend daadwerkelijk een lim is geworden hoor
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Doe een voorstel en wie weet wordt het wel een meetInitiatief nemen en flink pushen is hier soms wel nodig, communicatie over meets wil hier nog wel eens traag gaan
[..]
Zeikwijf.
que ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is nu ook geen onderscheid meer![]()
voor de rest: wat youcham eerder zei over rechtdoor/bochten etc.
quote:• Daging Rendang (pittig rundvleesgerecht)
• Daging Semur (rundvleesgerecht in ketjapsaus)
• Abon Singaradja (pittige rundvleesvezels)
• Ayam Bali (kip in pittige sambalsaus)
• Ayam Pangang Ketjap (kip in ketjapsaus)
• Saté Ayam (2 stokjes kipsaté)
• Saté Kambing (2 stokjes lamssaté)
• Sambal Goreng Telor (eieren in pittige saus)
• Sambal Goreng Buncis (pittige boontjes)
• Sajorr Lodeh (diverse groenten in boullion)
• Sambal Goreng Peté (gekruide peté-bonen)
• Gado-Gado (groentenschotel met een pindasaus)
• Seroendeng (gekruide cocos met pinda’s)
• Sambal Goreng Tempe (zoetpittig sojagerecht)
• Atjar Tjampoer (zoetzure groenten)
• Pisang Goreng (gebakken banaan)
• Roejak Manis (vruchtjes in zoetpittige saus)
• Kroepoek en Sambal Bajak
• Spekkoek (gekruide koek voor bij de koffie)
daarom vertrek jij naar Z.Aquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:27 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb voor vanavond lekkere indische rijsttafel besteld![]()
![]()
[..]
![]()
Lekker uitgebreid, niemand hoeft te koken![]()
Ik wilde eigenlijk alleen een portie sate![]()
Nee, ik kan alles eten zonder ook maar wat aan te komenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daarom vertrek jij naar Z.A![]()
je ben hier uit je voegen gegetenen wil daarom niet meeten
stel je voor dat wij >
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, ik kan alles eten zonder ook maar wat aan te komen![]()
Snelle stofwisseling
Heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is geweldig
![]()
moet eerder opletten dat ik niet teveel afval dan andersom
Idee voor vanavond met je vrindenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef bwt het volgende:
Damn, das lekker eten zeg
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Wilde gisteren nog vragen wanneer je weer die grote waah.gif ging posten
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, ik kan alles eten zonder ook maar wat aan te komen![]()
Snelle stofwisseling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger ook een vezeldieet gehad van de dokter? Ik wel, kwam maar niet aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Heb ik ookis geweldig
![]()
moet eerder opletten dat ik niet teveel afval dan andersom![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
je ben hier uit je voegen gegetenen wil daarom niet meeten
stel je voor dat wij >
![]()
Da's gezond & lekkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Faithy het volgende:
nu krijg ik ook trek in chinees/indisch
ikke gelukkig nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vroeger ook een vezeldieet gehad van de dokter? Ik wel, kwam maar niet aan![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Wie draagt dan ook een donkere effen kleur![]()
Verticale StrepenLijk je een stuk slanker
![]()
ja en op een opgeblazen Maja de Bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zwarte kleding hequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Horizontale strepen op een bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en op een opgeblazen Maja de Bij![]()
![]()
En pumpsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx voor de tip
Kreeg vorig jaar wel toevallig 2 keer op dezelfde dag, ander tijdsitp van 2 vrienden te horen dat ik dik aan het worden was.Ten eerste boeit me dat natuurlijk geen reet, ten tweede horen mannen daar helemaal niet op te letten toch.
Lag wel aan de kleding ws dus![]()
Creatief Meiskequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:46 schreef worldpimber het volgende:
Nog ff postje doen en weg.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Uiteraard gaat het om de X-Factor van het vrouwelij geslacht
Die dingen? http://www.stylettos.it/pumps/pumps02.html ??quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En pumpsLijk je een stuk groter en wordt de omvang met de lengte gecompenseerd
![]()
Pimber op Pumps![]()
Waarom denk je dat Hicham altijd sneller door een bocht is als jijquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx voor de tip
Kreeg vorig jaar wel toevallig 2 keer op dezelfde dag, ander tijdsitp van 2 vrienden te horen dat ik dik aan het worden was.Ten eerste boeit me dat natuurlijk geen reet, ten tweede horen mannen daar helemaal niet op te letten toch.
Lag wel aan de kleding ws dus![]()
Who cares ?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hicham altijd sneller door een bocht is als jij dan de rest van de Fok!MC
Ach, op ieder oublyhoorntje past een bolletje ijsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef Faithy het volgende:
ik ben gewoon te dik
nou ja, ach..![]()
neem me maar zoals ik ben
geen inkoppers gaarne...![]()
Is dat een ja??quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Van jou geleend, moet ik nog opslaan in mijn photobucket-emo-mapje![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ach, op ieder oublyhoorntje past een bolletje ijs![]()
![]()
Jij bent gek én die OP klopt gewoonquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ben ik nou gek of klopt de OP gewoon?
[..]
![]()
Jij bent gek én die OP klopt gewoonquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
dat eerste kan ik beamen, aangezien ik vandaag nog een Opel op de foto heb gezet... dat tweede zit ik al een tijdje uit te zoeken... ach, bezigheidstherapie dan maarquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent gek én die OP klopt gewoon [afbeelding]
Op elk potje past een dekselquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
ben ik de enige die hem niet snapt?![]()
quote:
No flame intended, maar jij neemt wel alles zo serieus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe weet jij dat nou ? je heb vorig jaar niet eens een snellere FOK meet meegemaakt![]()
is wel iets anders geweest dan de meets waar jij wel bij ben geweest (3 stuks volgens mij)
op het laats werd er altijd even lekker gespeeld na de riten dat was altijd ff lekker uitleven
![]()
[disclaimer]
no flame indended![]()
[/disclaimer]
20:00 was de afspraakquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:26 schreef R2-D2 het volgende:
Veel plezier BWT met je loges![]()
* R2-D2 gaat bij Broer & Co eten![]()
Jullie zijn echt ergquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verder niet bijgelezen, ben ook maar op visite en greep even de kans om te posten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij bedoelde meer dat er op sommige oubliehoorntjes wel 3 of 5 bolletjes gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:24 schreef Faithy het volgende:
oh.. ik dacht dat er verder nog een grappige boodschap achter zat
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef Faithy het volgende:
ik ben tegen orgies..
je weet nooit wie je de schuld van je chlamydia kan geven..
Kan ik best doen, maar gaat niet aankomen.quote:
Huiliequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg die appels voor de appeltaart maar niet halal geslacht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ondanks de hoofddoek tijdens de Zwarte Kousen Gemeenten meet kan ik met niet herinneren dat ondeugend daadwerkelijk een lim is geworden hoor
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We quoteerden onze wulpse ondeugend.
[..]
2limzusje
quote:
Errug Blitzzzzzzquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx
Is meteen wat duidelijker voor de nieuwelingen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx
Is meteen wat duidelijker voor de nieuwelingen.
Dat zijn de pimbers.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:sommigen vallen onder meerdere categoriën
Hej Vaste Meeterquote:
Wijzig de tekst dan pauper.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
Lijstje is wel duidelijker zo ja, jammer dat je er zo geobsedeerd door bent geraakt dat je het een modje laat wijzigen ipv op het volgende topic te wachtenPlus dat je ook best de introductietekst onderhand wel eens kunt veranderen... waar we het laatst over hadden weet je nog
Jij hebt het beheer over de .txt nu, niet ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wijzig de tekst dan pauper.
Topic ging te langzaam vandaar ...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als je toch bezig bent doe dan naast de tekst ook ff een ander plaatje![]()
Klap op je kanis ken je krijguhquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als je toch bezig bent doe dan naast de tekst ook ff een ander plaatje![]()
Concurrenten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:33 schreef worldpimber het volgende:
[Centraal] Brommers EN Scooters vroem vroem [deel 7]
Onze concurrenten.Mooie OP.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:33 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Goedenavond
@Pimber
Categorie "Theemuts" moet er nog bij![]()
Faithy
Bazziek
R2-D2
![]()
Jah joh, zie je die vet gepimpte ARERRASOXOXOxx en THOOHMWEMoosssSsZZZz niet in de OP dan. Met die vette kleurtjes, crossstuurtje en paddock. Vet lijp johquote:
tut tutquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Klap op je kanis ken je krijguh [afbeelding]
VET LIJP MAN!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah joh, zie je die vet gepimpte ARERRASOXOXOxx en THOOHMWEMoosssSsZZZz niet in de OP dan. Met die vette kleurtjes, crossstuurtje en paddock. Vet lijp joh![]()
quote:Jij en Bazzie kunnen best onder de posers
Faithy dan uuhm... onder de bolletjes.
Neehquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah joh, zie je die vet gepimpte ARERRASOXOXOxx en THOOHMWEMoosssSsZZZz niet in de OP dan. Met die vette kleurtjes, crossstuurtje en paddock. Vet lijp joh![]()
Jij en Bazzie kunnen best onder de posers
Faithy dan uuhm... onder de bolletjes.
quote:
Snel volspammenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bwt ligt er ook uit. Nou he'k mot.![]()
het schijnt eind volgende week echt beter weer te wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:42 schreef hicham het volgende:
Voor een OP-pic zijn meetpics nodig... veelen ook recente graag
Dus eerst meeten
Dat zeiden ze vorige week ook alquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het schijnt eind volgende week echt beter weer te worden
En ik heb meerdere projecten / opdrachten af te ronden, dusszzz??quote:alleen heb ik over 2 weken tentamens
Stond toche en garfield plaatjequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog lekker gegeten of niet [afbeelding]
maar nu gaat het echt gebeurenquote:
ik ook, naast die tentamensquote:En ik heb meerdere projecten / opdrachten af te ronden, dusszzz??[afbeelding]
Hmz, het kwartje viel niet meteenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stond toche en garfield plaatje
Zit nog te denken waar ik die overige namen moet laten. Design technisch verantwoord.
[cursusleider van Fulcrum modus]quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ook, naast die tentamensen jij hebt geen full time baan ernaast
![]()
maar is een kwestie van prioriteiten stellenen goed inplannen
![]()
Lekkerrrrrrrrr Indische rijsttafelquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog lekker gegeten of niet [afbeelding]
En zo is hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar nu gaat het echt gebeuren
[/wishfullthinking]
[..]
ik ook, naast die tentamensen jij hebt geen full time baan ernaast
![]()
maar is een kwestie van prioriteiten stellenen goed inplannen
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:55 schreef hicham het volgende:
[..]
[cursusleider van Fulcrum modus]
En als jij eerst je schoolwerk hebt gedaan kun je jezelf belonen met een motorritje
[/cursusleider]
Deh zenneh stoeruh banduhquote:Na de Michelin Pilot Road en de Michelin Pilot Power presenteer ik u bij deze ...
[afbeelding]
... de Michelin Pilot Scapino
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
VET LIJP MAN!![]()
[..]
![]()
Ik wil met Faithy in een clubje![]()
Kletskousen en Motorgekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Eenschquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
[..]
kan niet vaak genoeg![]()
![]()
im off
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kletskousen en Motorgek![]()
ik zie een topic-reeks-overnameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei.
geëmigreerd = too muchquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef worldpimber het volgende:
Theemutsen![]()
Faithy (lessen)
R2-D2 (geëmigreerd)
Zoiets? Of is dat emigré too much info.
Bazzie stond al bij de posers zag ik.![]()
Ja wadanquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:16 schreef R2-D2 het volgende:
geëmigreerd = too muchDoe maar iets in het arabisch
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zie een "If you can read this, the bitch fell of" shirt.
Jeweet Emigreerdoen is nie kikke man, je weet man..quote:
Relluuuuuhquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:33 schreef worldpimber het volgende:
[Centraal] Brommers EN Scooters vroem vroem [deel 7]
Onze concurrenten.Mooie OP.
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:22 schreef Faithy het volgende:
zo spreekt de gemiddelde arabier ja.. ze wonen nota bene bijna allemaal hier
Motormuisje....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:18 schreef worldpimber het volgende:
Vollere dames...
Misschien moeten we iemand adopteren.![]()
![]()
Je moet eens weten hoe vaak ik motormuis hoor van anderen. WTF, zijn ze allemaal geestelijk gehandicapt ofzo. Teveel bikermice gezien vroegah.quote:
Ook nog een Honda fanaatquote:
Ik word ook motormuis genoemd door medestudentenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik motormuis hoor van anderen. WTF, zijn ze allemaal geestelijk gehandicapt ofzo. Teveel bikermice gezien vroegah.
That's the spiritquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bedoelt Liftmeet?
Zal je even een paar motorlessen geven
- snelwegrijden is niets.
- bochten rijden is alles.
- we staan niet op parkeerplaatsen samen met de autosjonnies te lulleh, er wordt gereden.
Ik geef je weinig kans dat men met dit weer naar een parkeerplaats 100 km verderop gaat rijden![]()
Foeiquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
Jeweet Emigreerdoen is nie kikke man, je weet man..
Fatima nie alleen weg mag geen niet nee!
zo spreekt de gemiddelde arabier ja.. ze wonen nota bene bijna allemaal hier
Een stuk relaxter ook. Kun je de hele dag een beetje mee leuteren i.p.v. nu marathonposts te doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die waren wel stoerquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik motormuis hoor van anderen. WTF, zijn ze allemaal geestelijk gehandicapt ofzo. Teveel bikermice gezien vroegah.
Volgens mij kunnen we beter een werklozen afdeling maken zijn er genoeg hierquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:33 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Goedenavond
@Pimber
Categorie "Theemuts" moet er nog bij![]()
Faithy
Bazziek
R2-D2
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Een stuk relaxter ook. Kun je de hele dag een beetje mee leuteren i.p.v. nu marathonposts te doen.![]()
Hoiquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Een stuk relaxter ook. Kun je de hele dag een beetje mee leuteren i.p.v. nu marathonposts te doen.![]()
Was gezakt voor mijn C-rijbewijs, durft die slutexaminatrice me ook nog een motormuis te noemenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik word ook motormuis genoemd door medestudenten![]()
Zo zeg, just my words, ik zit nu nog bij te komen van de stress op mijn werkquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we beter een werklozen afdeling maken zijn er genoeg hier![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij heb al 4 maanden niet gereden![]()
Ik kan tegenwoordig lekker zelf een pittige Indonesische rundvleesgerecht maken. Trots is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:27 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb voor vanavond lekkere indische rijsttafel besteld![]()
![]()
[..]
![]()
Lekker uitgebreid, niemand hoeft te koken![]()
Ik wilde eigenlijk alleen een portie sate![]()
Misschien kan het motormeet FokMC gevoel me binnenkort weer helemaal opbeuren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoi![]()
Werken is beter, je mist alleen inderdaad wel veel meer het FokMC gevoel. Je weet wel, de hele dag F5'en en nutteloos posten.
[..]
Was gezakt voor mijn C-rijbewijs, durft die slutexaminatrice me ook nog een motormuis te noemen
Heb je ze toen voor straf in d'r reet genohkt ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoi![]()
Werken is beter, je mist alleen inderdaad wel veel meer het FokMC gevoel. Je weet wel, de hele dag F5'en en nutteloos posten.
[..]
Was gezakt voor mijn C-rijbewijs, durft die slutexaminatrice me ook nog een motormuis te noemen
Da's balenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Dan zijn er nu al 2 stemmen voor een werkelozen afdelingquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zo zeg, just my words, ik zit nu nog bij te komen van de stress op mijn werk![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Heb ik ookis geweldig
![]()
moet eerder opletten dat ik niet teveel afval dan andersom
Hmm, ja hij vertelt normaal ook altijd alles. Vertel eens beater, plz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
Heb je ze toen voor straf in d'r reet genohkt ?![]()
Had ik wel gezegd, nadat ik geslaagd was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
Da's balenWanneer is dat geweest
![]()
Je hebt er expres niets over gezegd![]()
Een beetje van Raus, en een beetje van Conimex?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig lekker zelf een pittige Indonesische rundvleesgerecht maken. Trots is.Echt lekker.
![]()
Ben je met je dubbelgeklapte-dikke-teennagel aan het spelen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
asdfsadfasdfasdfasdf
Hou es op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
asdfsadfasdfasdfasdf
zaterdag rijden ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan zijn er nu al 2 stemmen voor een werkelozen afdeling![]()
dan is het voor vreemde bezoekers ook duidelijk wat er hier allemaal gaande is![]()
Ik zit net te vreten, bedankt voor het herrinnerenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben je met je dubbelgeklapte-dikke-teennagel aan het spelen?
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien kan het motormeet FokMC gevoel me binnenkort weer helemaal opbeuren.![]()
Zo, en nu terug naar pagina 3![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig lekker zelf een pittige Indonesische rundvleesgerecht maken. Trots is.Echt lekker.
![]()
Mexicaansquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik hou van indisch, argentijns, nederlands ... van alles eigenlijk wel...
Ik kan alleen nederlands koken![]()
Ohw, en niet van IndiaasVeel te heet
![]()
ik maak allesquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik hou van indisch, argentijns, nederlands ... van alles eigenlijk wel...
Ik kan alleen nederlands koken![]()
Ohw, en niet van IndiaasVeel te heet
![]()
3 keer was dan ook wel genoeg geweestquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik pwn jullie 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizierIk pwn jullie 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier
Ik pwn jullie 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier :s
Jij hebt het wel getroffen met Rausquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik maak allesmaar het minste Nederlands
aardappels
![]()
alleen wel als ze gefrituurd zijn of opgebakken![]()
![]()
Ik pwn jullie 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizierquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
3 keer was dan ook wel genoeg geweest![]()
is je pak al klaar ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Voortaan op zondags meeten hoor... als ik weer kan
Tenzij ik zaterdag wel weer kan.. ook mogelijk
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef Faithy het volgende:
[..]
Een beetje van Raus, en een beetje van Conimex?
Heb je je pakkie al terugquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik pwn jullie 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizierIk pwn jullie 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier
Ik pwn jullie 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier
![]()
Raus ook zeker met mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jij hebt het wel getroffen met Raus![]()
Ik hou het meest van indisch denk ik wel, lekkere hete satesaus![]()
nou anders ik wel, ik heb al allerlei staakt-'t-werk theorieën bedachtquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zo zeg, just my words, ik zit nu nog bij te komen van de stress op mijn werk![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goftedomme..........gaan we hier voortaan met Mag10 door een topic heen, ff niet opletten en moet meteen bijlezen
![]()
Pfff.. Honda stelletjesquote:
de meeste hebben niets anders te doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Goftedomme..........gaan we hier voortaan met Mag10 door een topic heen, ff niet opletten en moet meteen bijlezen
![]()
Vanavond in de auto hebben we het over collectief ontslag nemen gehadquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nou anders ik wel, ik heb al allerlei staakt-'t-werk theorieën bedacht![]()
Honda stelletjes zijn de beste.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pfff.. Honda stelletjes![]()
![]()
Pfff waarom een restrictie van 300 posts in 1 topic.. zo kun je ook niet lekker doorlullen![]()
Nou.. vooruit omdat jij het zegtquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Honda stelletjes zijn de beste.![]()
Zo lekker bescheiden ook he.![]()
sorry, maar ik ben semi-werkloos.. dan krijg je dat...quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Nou draaf je doorquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Honda stelletjes zijn de beste.![]()
Zo lekker bescheiden ook he.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de meeste hebben niets anders te doen![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de meeste hebben niets anders te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |