Ja, dat maak jij er nu van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
We deden aan zelfreflectie, niet aan "watdenkjevanmij"-reflectie![]()
10:00 moet ik in Waddinxveen zijn. Maar dan kruisen we mekaar vast niet. Heb jij al lang koffie op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef stinkie het volgende:
ook slapen
truste.
kan er verdomme maar niet aan wennen zo vroeg op te moeten staan om met de auto de file in te duikenWord tijd dat ik die rem eens vervang
Maandag als et goed isquote:
wat je goed noemt, dit zijn toch geen tijden om op te staanquote:
automatische piloot aan en gaanquote:En prettige reis!
Dat zijn pas prioriteitenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
iets later
maar heb dan ook visite (nog steeds) maar even een verslagje
<Insert:'anekdote-over-OPM's-posts-tijdens-rijlessen'>quote:Over de weg naar parkeerplaats voor pilonnen, weg ging erg lekker, erg goed, overzichtelijk, duidelijk, hard
quote:lekker laten hellen (knee-down here I come!)
Die edit heb ik helemaal niet meer gezienquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:49 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus mijn verhaaltje is toch niet helemaal correct.
gelukkig maar
Ik heb een Bandit en ben een Bandit,quote:
Bellypansquote:
Voor hem is het vroegquote:
En voor hem laatquote:
woensdag 19 juliquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef worldpimber het volgende:
Circuitdag staat voor 19 juli van 13:00 tot 17:00 racen geplanned3 plaatsen gereserveerd, maar de rest van de info moet nog komen
Even kijken of ze nog meer andere merken willen aannemen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:35 schreef hicham het volgende:
<Insert:'anekdote-over-OPM's-posts-tijdens-rijlessen'>![]()
Vraag ff aan Fulcrum of jij zijn motor mag lenen, zelf rijden doet ie toch nietquote:
Iets over lessers kwijtrijden en daar trots op zijn, vervolgens de eerste meet al gauw een stipje in de spiegels van andere Fok!MC'ers worden. Ken het exacte verhaal niet, moet je bij Pepijn voor wezenquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:11 schreef hicham het volgende:
Iets over lessers kwijtrijden en daar trots op zijn, vervolgens de eerste meet al gauw een stipje in de spiegels van andere Fok!MC'ers worden. Ken het exacte verhaal niet, moet je bij Pepijn voor wezen
quote:
En wij maar wachten, waar blijft OPM nouquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:voor het exacte verhaal moet je bij mij wezen
Schijn dat jij foto's weet te maken, 19 juli al volgeplanned?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:43 schreef Faithy het volgende:
blergh.. hoop dat ik snel van de twee uur lessen met pilonnen af ben, dan kan ik gewoon elke week 1 uur![]()
Wat ik me afvraag he.... ging het vroeger zoveel harder op meets of was OPM zo extreem langzaamquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:39 schreef Worldbeater het volgende:
En wij maar wachten, waar blijft OPM nouheeft'ie een storing met de motor?
![]()
![]()
We hadden echt een demonstratie verwacht na al die verhalen.![]()
Maar op het klaverblad ging het inderdaad goed, behalve de witte rook uit je motor dan ..
@ rightturn @ leftside.![]()
Laters all.![]()
ja, helemaal vol, van 12 tot 12quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Schijn dat jij foto's weet te maken, 19 juli al volgeplanned?
En niks snel van die pilonnen af, gewoon ff snel rijbewijs halen![]()
Ff verder pitten![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Vraag ff aan Fulcrum of jij zijn motor mag lenen, zelf rijden doet ie toch niet
[..]
Iets over lessers kwijtrijden en daar trots op zijn, vervolgens de eerste meet al gauw een stipje in de spiegels van andere Fok!MC'ers worden. Ken het exacte verhaal niet, moet je bij Pepijn voor wezen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:21 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Pwned.Check dat opereergereedschap ook
Nepchirurg implanteerde borsten bij bodybuilder
[..]
quote:We moeten eigenlijk ook gewoon een keer 1 van de weken prikken dat we nog niet gecrashed zijnen richting De Ring gaan?
Hoeft nog niet, maar opzich maakt het niet veel uit. Tenzij we net een week prikken waarin het met bakken uit de lucht valt
... tegen die tijd dat ik ga werken...
allebeiquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:49 schreef worldpimber het volgende:
Wat ik me afvraag he.... ging het vroeger zoveel harder op meets of was OPM zo extreem langzaam![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:24 schreef Faithy het volgende:
FXmag ik je motor lenen
je schijnt er toch niet op te rijden
Omgekeerde wereld.. ik heb/had om 9:15 les maar ik bleef in mijn nest liggenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:39 schreef hicham het volgende:
Ben ook al een tijdje op school (uitgebreid de Metro zitten lezen), kijk ik net op de agenda zie ik dat ik er 10.25 pas hoef te zijn
Hmz, dan maar ff forummen he
Wat een terugval, wat moet je cursusleid(st)er daar wel niet van vinden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld.. ik heb/had om 9:15 les maar ik bleef in mijn nest liggen![]()
Hmz, dan maar ff forummen he
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een terugval, wat moet je cursusleid(st)er daar wel niet van vinden?
Kom je a.s. zaterdag meeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |