quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je afgelopen tijd nog gereden trouwens?![]()
![]()
Arghhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[url=[quote]Op woensdag 15 maart 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:]Iets voor Hicham misschien?[/url]
ik ben ook al opquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je de duurtest gelezen![]()
Na 12.000 Km was ie op![]()
hij was gewoon niet met de zorg behandeld die hij verdiendequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je de duurtest gelezen![]()
Na 12.000 Km was ie op![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij was gewoon niet met de zorg behandeld die hij verdiende![]()
Wat niet is, zal nog komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey snotneus
heb jij de foto's van de meets die Hicham gepost heeft wel goed bekeken ? geen kale plekker oid hoorje verward mij met iemand anders
![]()
ik hoef mijn haar gebrek niet aan de onderkant van mijn gezicht te compenserenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat niet is, zal nog komen.
Zal ik alvast een takelwagen bellen![]()
Ik heb meer haar op mijn hoofd dan jij en ben geen metroseksueel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik hoef mijn haar gebrek niet aan de onderkant van mijn gezicht te compenseren![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ben ook al opmaar ik hoorde vandaag nog dat krakende wagens het langste lopen, dus er is nog wel hoop hier.
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij was gewoon niet met de zorg behandeld die hij verdiende![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb meer haar op mijn hoofd dan jij en ben geen metroseksueel.
Heeft dat van die gewrichten niet een naam ofzo, iets met een F of Vquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:44 schreef R2-D2 het volgende:
[serieus]
Denk je er nooit over om naar een warm land te gaan waar je minder last hebt van je gewrichten?
[/serieus]
Hij is gewoon van nature knap.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb meer haar op mijn hoofd dan jij en ben geen metroseksueel.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heeft dat van die gewrichten niet een naam ofzo, iets met een F of VLekker duidelijk
Jawel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[serieus]
Denk je er nooit over om naar een warm land te gaan waar je minder last hebt van je gewrichten?
[/serieus]
[..]
![]()
![]()
Geen Pepijn tulband hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Klopt het dat ie krullen heeft?
To much info![]()
ze stuurde jou toch terug ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Jawel.Maar ik heb Brazilië al geprobeerd en dat hielp niet echt.
![]()
Ik heb volgens mij iedere keer iets anders, maar de verzamelnaam begint met een R.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heeft dat van die gewrichten niet een naam ofzo, iets met een F of VLekker duidelijk
ik probeerde nog een ander vliegtuig te nemen, maar ik werd gesnapt.quote:
ieuwquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef R2-D2 het volgende:
Ik blijf eventjes bij het "kaal" themaHeel eventjes maar
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb volgens mij iedere keer iets anders, maar de verzamelnaam begint met een R.![]()
de langste én de meest duidelijkste volgens mij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef stinkie het volgende:
Toch maar even melden hier in het topic he.
Na werk lekker even bij ouders wezen schooieren, geen zin om te koken. Netwerkje oor mijn zussie en paps gefixed en met dehond
gespeeld
Zo, volgens mij is dit wel een van de langste posts in de MC van mij he
Stinkie tochquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef stinkie het volgende:
Na werk lekker even bij ouders wezen schooieren, geen zin om te koken. Netwerkje oor mijn zussie en paps gefixed en met dehond
gespeeld
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef stinkie het volgende:
gespeeld
Ben benieuwd wat je bedoeldequote:Op woensdag 15 maart 2006 22:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]Oh ja sorry, .. nee laat maar.
VliegendeFiepquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je bedoelde![]()
Vogelgriep of Fogelgriep![]()
ik was ook al aan het denken, maar het begon pijn te doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:55 schreef R2-D2 het volgende:
Ik was al aan het zoeken maar kon niks vindenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik was ook al aan het denken, maar het begon pijn te doen![]()
Hij heeft al 4 maanden niet geredenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:01 schreef ikookhier het volgende:
Volgens mij wil er iemand Meeten (Fulcrum_X)![]()
arm jochiequote:Op woensdag 15 maart 2006 23:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ga ik daar (alweer) snoeihard op mijn bek bij het hard oprennen van de trap.. Auw, nagel grote teen dubbel
Dat wordt geen motorrijden meer voor jouquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ga ik daar (alweer) snoeihard op mijn bek bij het hard oprennen van de trap.. Auw, nagel grote teen dubbel
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
arm jochie![]()
weer een maand niet rijden![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat wordt geen motorrijden meer voor jou
Oh wacht..
laat maar
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Vluchtgedragquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat is een hobby van mequote:Op woensdag 15 maart 2006 23:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom ren je ook hard de trap opDat is zo 2005
![]()
![]()
Welterustenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:05 schreef Rausdouwer het volgende:ik heb genoeg gedaan voor vandaag, nog even relaxen en dan maar weer pitten. Weer een dag voorbij.
Maar des te eerder is het weekend.
![]()
kan ik er weer wat KMs bij meppen, dat gaat Fulcrum niet meer inhalen.![]()
![]()
Nee, jij bent deze..quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:05 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben een XT-tje
Je moet me eerst aantrappen en daarna ben ik best leuk![]()
![]()
Ik heb gelukkig overal weinig haar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef R2-D2 het volgende:
Ik blijf eventjes bij het "kaal" themaHeel eventjes maar
![]()
[afbeelding]
Ohnee? Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:05 schreef Rausdouwer het volgende:
kan ik er weer wat KMs bij meppen, dat gaat Fulcrum niet meer inhalen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, jij bent deze..
[afbeelding]
.. mooi om naar de te kijken, de rijeigenschappen zijn echter totaal onbekend.![]()
Welterustenquote:[..]
Ik heb gelukkig overal weinig haar.![]()
![]()
Ik ga gelijk kappen trouwens met posten.![]()
![]()
Echt Marketingquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ohnee? Dat zullen we nog wel eens zien![]()
Vorig jaar 10.000 km, binnen een half jaar gereden (5 juli-13 november)![]()
Dit jaar ga ik voor de 20.000![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Echt MarketingJij wordt later mischien nog wel de directeur van Laurus
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |