Vast welquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je die FireStorm berijdster nou ook nog geneukt of wat?
Ben zelf ook niet de subtielstequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dan wens ik je veel sterkte
qua lesgeven is het een hele goede
hij heeft Raus leren motorrijden
maar in de omgang schijnt het een lompe beer te zijn
![]()
laat een keer weten wanneer je moet lessen, Hoeze zit in de straat achter mijdan kom ik even lachen kijken
![]()
Ik ging meer uit van een proefrit of zo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had eerst die foto willen posten met alleen de tekst: lekker gereden.
En dan afwachten wat de reactie zou worden.
Maar ja dan denken sommige noobs weer dat het mijn eigen motor is.
Zoals Ondeugend.![]()
[..]
![]()
quote:"Komisch he", zegt de Nederlandse importeur als we onze pijnlijke schouders en polsen proberen te ontspannen na de lange testrit die meer liggend dan zittend verliep en het prachtige met goud ingelegde sleutel overhandigen. "Dit is een motor die je op zijn grens kunt rijden als je 18 jaar bent, of misschien twintig. Dan ben je er fysiek toe in staat, dan wil je, dan gá je. Maar de mensen die hem kunnen betalen, zijn vaak 50 of 60. En dan praat ik alleen over hen die het helemaal gemaakt hebben! In het zadel van een MV is geen ruimte voor loosers..."
Wat jammer dat nou niemand ja durft te zeggen.quote:
Mannenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:23 schreef worldpimber het volgende:
Heb je die FireStorm berijdster nou ook nog geneukt of wat?
OK, pluspuntje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef ondeugend het volgende:
Ik ging meer uit van een proefrit of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn ze nog erger opgevoed dus dit is nog subtielquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mannenzo zijn jullie niet opgevoed.
![]()
Raar verhaal. Net alsof iedereen met 18-19 jaar kan rijden als de Pimbers onder ons.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef hicham het volgende:
Alleen het einde van de review slaat de spijker op z'n kop, en das wel weer minder
Je mag zoveel vrouwen hebben als je kan onderhouden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef jozef444 het volgende:
Volgens mij zijn ze nog erger opgevoed dus dit is nog subtiel
Vage zinsconstructie weer. Hersenkraker om die te begrijpen ..quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef Worldbeater het volgende:
Raar verhaal. Net alsof iedereen met 18-19 jaar kan rijden als de Pimbers onder ons.
Twins included in dit verhaal.![]()
Ging waarschijnlijk meer om het feit dat je tegen die tijd reuma hebt, kaal raakt, impotent bent, ook op chubby valt etc. etc. Dus die houding niet zo geweldig meer is voor je aftakelende lichaamquote:Zal er meer van maken: dan kan je, dan ga je op je bek.![]()
in 2004 waren we bij de Assen meet even bij het circuit en was er ondermeer een MV meeting.
Inderdaad veel grijze mannen, heel veel grijze mannen.![]()
Maar die reden toch heel leuk op het circuit. Er waren ook veel Brutales. Stuk of 20.![]()
[afbeelding]
Niet voor insiders.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef worldpimber het volgende:
Vage zinsconstructie weer. Hersenkraker om die te begrijpen ..
quote:Ging waarschijnlijk meer om het feit dat je tegen die tijd reuma hebt, kaal raakt, impotent bent, ook op chubby valt etc. etc. Dus die houding niet zo geweldig meer is voor je aftakelende lichaam![]()
Of ze het daadwerkelijk kunnen is een ander verhaal, maar de mentaliteit is er vaak wel: GAAAAASSSS!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Raar verhaal. Net alsof iedereen met 18-19 jaar kan rijden als de Pimbers onder ons.
Twins included in dit verhaal.![]()
Hoe kom je daar nou weer bijquote:[..]
Je mag zoveel vrouwen hebben als je kan onderhouden.![]()
Dat is geen mentaliteit, dat is gewoon niet nadenken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef hicham het volgende:
Of ze het daadwerkelijk kunnen is een ander verhaal, maar de mentaliteit is er vaak wel: GAAAAASSSS!![]()
Die halen hun kicks weer uit andere dingen. Leren broekjes misschien.quote:In tegenstelling tot de ouderen onder ons die in hun leven 'al zo veel hebben gezien' dat ze bepaalde dingen niet verantwoordelijk vinden. Of dat het allemaal net ietsjes te hard voor ze gaat![]()
Ik heb vroeger een collega gehad die een aantal jaren in Irak had gewoon.quote:Hoe kom je daar nou weer bij
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:08 schreef Worldbeater het volgende:
en waar ik met Makster vorig jaar ben geweest die was net ontslagen uit het ziekenhuis
Dat zeg ik, ouderen ...quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is geen mentaliteit, dat is gewoon niet nadenken.![]()
Of die hebben het in hun eigen jeugd al ervaren dus dan hebben ze die drang niet meer om het nog eens dunnetjes over te doenquote:[..]
Die halen hun kicks weer uit andere dingen. Leren broekjes misschien.![]()
Maar je zal nog verbaast zijn dat veel ouderen toch een snelheidsmanie hebben.
Die zijn onder hun leeftijdsgenoten wel in de minderheid dat is waar.
Ik denk dat ze het leven wat meer zijn gaan waarderen, ze noemen dat ervaring.![]()
Zeker 1 pot nat, staan iig niet droog met 4 vrouwenquote:[..]
En ik meen dat daar Moslims wonen, allemaal 1 pot nat toch die Islam?![]()
Mannetje was onderuit gegaan in het Open Nederlands Kampioenschap SuperMotard.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:13 schreef worldpimber het volgende:Ontslagen uit het ziekenhuis? Wat had ie gedaan dan, met de patienten bedden zitten racen ofzo? Of was ie chirurg? Begrijp het ANneiti ZooWOwoOOW...
15 jaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:16 schreef hicham het volgende:
er zijn mensen die na 15 jaar herintreden en weer motor gaan rijden.
Is die bovenste nou de vader van degene waar je het over hebt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
Als je hem irl ziet dan denk je nooit dat die uberhaupt motor rijdt.![]()
Hij verslaat ons allemaal, zelfs met een minuut voorsprong op een circuit van 3 minuten rond.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef worldpimber het volgende:
15 jaar
Zo ver gaan mijn meeste herinneringen niet eens terug.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:21 schreef worldpimber het volgende:
Is die bovenste nou de vader van degene waar je het over hebt?
Mja, ergens geloven jullie zelf wel in wat jullie zeggen.quote:Hap niet zo
Doe ik nog steedsquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Best wel triest dat je van de leukste jaren niets meer weet.
Iedere dag leuk spelen met vriendjes en vriendinnetjes.![]()
Leuke motor[[uitjes met pappa en mamma. [afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:23 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Best wel triest dat je van de leukste jaren niets meer weet.
Iedere dag leuk spelen met vriendjes en vriendinnetjes.![]()
Leuke uitjes met pappa en mamma. [afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
Mja, ergens geloven jullie zelf wel in wat jullie zeggen.![]()
quote:Damn, dan wordt je oud als je dat soort moeders al leuk vind. [afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:11 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
3 uur opstaan![]()
4 uur in de auto
6 uur inchecken Den Helder![]()
Zijn toch niet echt normale tijden![]()
Post nog ff voor je gaatquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:11 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
3 uur opstaan![]()
4 uur in de auto
6 uur inchecken Den Helder![]()
Zijn toch niet echt normale tijden![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
Vlak voordat ik wegging werd er heel hard op de deur gebonst, dus ik dacht dat Zelda daar zou staan met mijn pakket.![]()
quote:Maar het was een collectant van het reuma fonds die het briefje bij de deurbel gericht aan het prinsesje gelezen had.![]()
Goed weer hequote:(iedereen lekker spontaan)
quote:Maar ik reageerde gelijk door voor te stellen dat ik wel een filter zou halen bij Motoport, mits hij even een motor ter beschikking zou stellen.![]()
Daar ging hij mee accoord, vond het een goed idee.. pak de Honda Firestorm 1000 maar. ( ik:)
Altijd leuk een ritje op een vreemde motor.![]()
quote:(maar ik vind 3 maanden of max 5.000 km wel weer goed voor de volgende oliebeurt)
quote:Ik ben maar niet over die wildroosters gereden, de spijlen stonden een beetje erg ver uit elkaar.![]()
En nu ongenuanceerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb mijn reactie even genuanceerd.![]()
Die stond al ergens boven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef R2-D2 het volgende:
En nu ongenuanceerdIs altijd veeeeeeeel interessanter
![]()
Beetje respect voor de man die zelfs talentlozen leert motorrijden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:dan wens ik je veel sterkte
![]()
laat een keer weten wanneer je moet lessen, Hoeze zit in de straat achter mijdan kom ik even lachen kijken
![]()
Welkom.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:48 schreef BazzieK het volgende:
Net trouwens rijschool uitgekozen en gebeld. 7 maanden wachtlijst s'avonds en in het weekendBen blij dat ik een werkeloze en schoolloze nietsnut ben die overdag kan lessen
Bedankt, binnenkort even officieel reserverenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Beetje respect voor de man die zelfs talentlozen leert motorrijden.![]()
[..]
Welkom.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die stond al ergens boven. [afbeelding]
Leuk verslag johquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
Affijn, vanmiddag dus met de motor op stap, heerlijk weer, en ik heb er van genoten.![]()
Vlak voordat ik wegging werd er heel hard op de deur gebonst, dus ik dacht dat Zelda daar zou staan met mijn pakket.![]()
Maar het was een collectant van het reuma fonds die het briefje bij de deurbel gericht aan het prinsesje gelezen had.![]()
Na een passende bijdrage ben ik naar de motorzaak hier in de buurt gereden om mijn olie te verversen.
Een beetje onwennig van al die gezelligheid daar (iedereen lekker spontaan) stond ik op de kleine beurt te wachten, die toch wel erg lang duurde.
Op een gegeven moment zag ik de eigenaar van de zaak met een lief klein oliefiltertje staan die hij aan het schoonmaken was.
Dus ik zei: dat is een klein oliefilter, waarop hij reageerde met: ik heb hem niet in huis.![]()
Hij was dus van plan om hem stiekem te monteren, of was al enige tijd aan het voorbereiden hoe hij dit aan mij gingen brengen.Hij keek nogal serieus en teleurgesteld.
![]()
Maar ik reageerde gelijk door voor te stellen dat ik wel een filter zou halen bij Motoport, mits hij even een motor ter beschikking zou stellen.![]()
Daar ging hij mee accoord, vond het een goed idee.. pak de Honda Firestorm 1000 maar. ( ik:)
Dus ik naar Motoport, op een opgelapte ex circuitmotor met een groene plaat achterop.
[afbeelding]
Even 20 kilometer door de bebouwde kom, en nog 30 snelweg kilometers.![]()
De vuurstorm reed heerlijk, rotondes dikke pret, stuurt niet zo log en nerveus als de TL.
Echt een heerlijk gooi en smijtfietsje, veel vertrouwen aan de voorkant, voorwiel gaat als op rails.![]()
Bij Motoport vroegen ze nog of ik ook olie wilde. Nee dus.![]()
Buiten stond de Yamaha MT-03 buiten, toch een heel leuk ding om te zien.
[afbeelding]
Vond hem op de motorbeurs laatst niet heel bijzonder zitten, net ff te klein.
Maar misschien leuk als derde fiets.![]()
Op de snelweg nog wat doordraaiers gepakt, ergens nog buitenom over de uitvoegstrook, want de beide rijbanen waren bezet door auto's en vrachtverkeer, en de motor schreeuwde gewoon om het maken van boggies.![]()
Heerlijk gereden op dat ding, deed mij terugdenken aan de proefritmeet bij Arie Molenaar op de CBR600.
Gewoon opstappen, niet nadenken, en gaan. De motor zal niet protesteren, en doet probleemloos wat jij wil.![]()
En dan te bedenken dat ik hem begin dit jaar bijna gekocht had, het is namelijk de gele VTR van de foto die ik toen maakte.
![]()
[afbeelding]
Na het monteren van het oliefilter hoefde ik maar 25 euro neer te leggen voor de beurt.
Dat is nog eens goedkoop onderhoud, en voorlopig kan ik er dit seizoen weer tegen.![]()
(maar ik vind 3 maanden of max 5.000 km wel weer goed voor de volgende oliebeurt)
Het was inmiddels al laat in de middag geworden, maar ik ben toch nog even wat dijkjes wezen pakken.
[afbeelding]
Het motorblok van de TLR voelt veel spannender aan dan die van de VTR, veel meer leven.![]()
Sturen blijft nog even een avontuur, al is het wel een stuk beter dan vanochtend toen de bandenspanning achter dus een hele bar te weinig bleek. Daar heb ik dus ook die meeting mee gereden.![]()
Rotondes waren ook al een stuk speelser geworden, maar een TLR blijft een berijder met geduld en visie verlangen.
Maakt het rijden een stuk spannender allemaal.![]()
Op dit dijkje stond ik ooit met PatrickM alias Didiot een CR500 aan te trappen met een verzopen bougie.
2 uur lang ben ik daar bezig geweest, en uiteindelijk moest ik een deel naar huis lopen.
[afbeelding]
Letterlijk the middle of nowhere.![]()
Onderweg kwam ik nog een natuurgebiedje tegen, waar ik over het fietspad in ben gereden, hopende op een beetje aparte fotoplekjes.
[afbeelding]
Helaas....![]()
[afbeelding]
Ik ben maar niet over die wildroosters gereden, de spijlen stonden een beetje erg ver uit elkaar.![]()
[afbeelding]
Na de laatste foto snel naar huis voordat ik gespot werd door een beheerder.![]()
Zelda was aan de deur geweest, en had het briefje die ik bij de bel had geplakt uit pure woede ook maar door de brievenbus gegooid.. oeps die had ik willen verwijderen na het douchen.
Morgen de uitlaat van de Fiero maar op het postkantoor ophalen.![]()
wat zal ze met die grote en zware doos hebben lopen slepen.![]()
En nu avondeten maken.![]()
Ik zeg niets.quote:
Leuk verhaal met foto'squote:Worldbeater
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:05 schreef R2-D2 het volgende:
[ Bericht 13% gewijzigd door R2-D2 op 15-03-2006 20:11 ]
Volgend weekend weer pappa. Nu ff niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Weer een levensverhaal van pappa beater![]()
quote:Met die leenmotor kon ik blind heel hard rijden, net zoals met de BMW.
Maar mijn eigen motor is spannender, lekkerder motorblok, alles voelt nieuwer.
Alleen het bochtenwerk is erg opletten, ding rijdt nerveus, heel apart karakter.
Geeft heel rare feedback.
Echt een motor om te leren kennen.
Die andere was direct leuker om mee te spelen, maar verveeld daardoor sneller.
Ga es eten jijquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
Conclusie van de rijstest. Elders gepost.![]()
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
En ook aan jou heb ik gedacht, deze parkeerde tijdens het wachten bij de motorzaak.![]()
[afbeelding]
En dan dacht ik met een veel te nieuwe fiets bij een klein motorzaakje te komen voor onderhoud.![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dan wens ik je veel sterkte
![]()
![]()
Zelfs ik vind het snel gaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Wat gaat het hier snel joh? Wat hebben jullie gegeten dat er ineens zo snel wordt gepost![]()
Vandaag de hele dag bezig geweest met cursus en verjaardag, maar het was wel leuk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iets laterquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
iets later
maar heb dan ook visite (nog steeds) maar even een verslagje
Het ging echt GOED![]()
was wel beetje zenuwachtig, maar ging allemaal erg lekker.
Over de weg naar parkeerplaats voor pilonnen, weg ging erg lekker, erg goed, overzichtelijk, duidelijk, hard
Op de parkeerplaats achtjes, halve draai, langzame slalom en stapvoets rijden gedaan.
de eerste twee gingen echt perfect![]()
eindelijk kan ik die motor lekker laten hellen (knee-down here I come!) en de andere twee gingen steeds beter, nog ruimte voor verbetering, maar dat stapvoets rijden zit er volgende keer ook wel in
Niet gevallen, terugweg ook lekker gereden, was echt trots op mezelf, en mn instructeur ook op mij, na die schuiver van volgende week![]()
nu weer even terug naar de visite![]()
quote:
Yamaha XTZ660 motorblok, dempers MT-01 stijl, wie weet wat nog meer? -->> .........quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:14 schreef BazzieK het volgende:
Leuke foto's maarre die MT03 ziet er uit als een paar aan elkaar geplakte fietsen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Beetje respect voor de man die zelfs talentlozen leert motorrijden.![]()
[..]
Welkom.![]()
Leuk een spelletjequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yamaha XTZ660 motorblok, dempers MT-01 stijl, wie weet wat nog meer? -->> .........
Ik ga ondertussen wat opruimen en voorbereiden.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
Affijn, vanmiddag dus met de motor op stap, heerlijk weer, en ik heb er van genoten.![]()
Maar het was een collectant van het reuma fonds die het briefje bij de deurbel gericht aan het prinsesje gelezen had.![]()
Na een passende bijdrage ben ik naar de motorzaak hier in de buurt gereden om mijn olie te verversen.
Een beetje onwennig van al die gezelligheid daar (iedereen lekker spontaan) stond ik op de kleine beurt te wachten, die toch wel erg lang duurde.
Op een gegeven moment zag ik de eigenaar van de zaak met een lief klein oliefiltertje staan die hij aan het schoonmaken was.
Dus ik zei: dat is een klein oliefilter, waarop hij reageerde met: ik heb hem niet in huis.![]()
Hij was dus van plan om hem stiekem te monteren, of was al enige tijd aan het voorbereiden hoe hij dit aan mij gingen brengen.Hij keek nogal serieus en teleurgesteld.
![]()
Maar ik reageerde gelijk door voor te stellen dat ik wel een filter zou halen bij Motoport, mits hij even een motor ter beschikking zou stellen.![]()
Dus ik naar Motoport, op een opgelapte ex circuitmotor met een groene plaat achterop.
[afbeelding]
Even 20 kilometer door de bebouwde kom, en nog 30 snelweg kilometers.![]()
De vuurstorm reed heerlijk, rotondes dikke pret, stuurt niet zo log en nerveus als de TL.
Echt een heerlijk gooi en smijtfietsje, veel vertrouwen aan de voorkant, voorwiel gaat als op rails.![]()
Bij Motoport vroegen ze nog of ik ook olie wilde. Nee dus.![]()
Buiten stond de Yamaha MT-03 buiten, toch een heel leuk ding om te zien.
[afbeelding]
Vond hem op de motorbeurs laatst niet heel bijzonder zitten, net ff te klein.
Maar misschien leuk als derde fiets.![]()
Op de snelweg nog wat doordraaiers gepakt, ergens nog buitenom over de uitvoegstrook, want de beide rijbanen waren bezet door auto's en vrachtverkeer, en de motor schreeuwde gewoon om het maken van boggies.![]()
Heerlijk gereden op dat ding, deed mij terugdenken aan de proefritmeet bij Arie Molenaar op de CBR600.
Gewoon opstappen, niet nadenken, en gaan. De motor zal niet protesteren, en doet probleemloos wat jij wil.![]()
En dan te bedenken dat ik hem begin dit jaar bijna gekocht had, het is namelijk de gele VTR van de foto die ik toen maakte.
![]()
[afbeelding]
Na het monteren van het oliefilter hoefde ik maar 25 euro neer te leggen voor de beurt.
Dat is nog eens goedkoop onderhoud, en voorlopig kan ik er dit seizoen weer tegen.![]()
(maar ik vind 3 maanden of max 5.000 km wel weer goed voor de volgende oliebeurt)
Het was inmiddels al laat in de middag geworden, maar ik ben toch nog even wat dijkjes wezen pakken.
[afbeelding]
Het motorblok van de TLR voelt veel spannender aan dan die van de VTR, veel meer leven.![]()
Sturen blijft nog even een avontuur, al is het wel een stuk beter dan vanochtend toen de bandenspanning achter dus een hele bar te weinig bleek. Daar heb ik dus ook die meeting mee gereden.![]()
Rotondes waren ook al een stuk speelser geworden, maar een TLR blijft een berijder met geduld en visie verlangen.
Maakt het rijden een stuk spannender allemaal.![]()
Op dit dijkje stond ik ooit met PatrickM alias Didiot een CR500 aan te trappen met een verzopen bougie.
2 uur lang ben ik daar bezig geweest, en uiteindelijk moest ik een deel naar huis lopen.
[afbeelding]
Letterlijk the middle of nowhere.![]()
Onderweg kwam ik nog een natuurgebiedje tegen, waar ik over het fietspad in ben gereden, hopende op een beetje aparte fotoplekjes.
[afbeelding]
Helaas....![]()
[afbeelding]
Ik ben maar niet over die wildroosters gereden, de spijlen stonden een beetje erg ver uit elkaar.![]()
[afbeelding]
Na de laatste foto snel naar huis voordat ik gespot werd door een beheerder.![]()
Zelda was aan de deur geweest, en had het briefje die ik bij de bel had geplakt uit pure woede ook maar door de brievenbus gegooid.. oeps die had ik willen verwijderen na het douchen.
Morgen de uitlaat van de Fiero maar op het postkantoor ophalen.![]()
wat zal ze met die grote en zware doos hebben lopen slepen.![]()
En nu avondeten maken.![]()
Dus mijn verhaaltje is toch niet helemaal correct.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
iets later
Het ging echt GOED![]()
Over de weg naar parkeerplaats voor pilonnen, weg ging erg lekker, erg goed, overzichtelijk, duidelijk, hard
Op de parkeerplaats achtjes, halve draai, langzame slalom en stapvoets rijden gedaan.
eindelijk kan ik die motor lekker laten hellen (knee-down here I come!) en de andere twee gingen steeds beter, nog ruimte voor verbetering, maar dat stapvoets rijden zit er volgende keer ook wel in
Niet gevallen, terugweg ook lekker gereden, was echt trots op mezelf, en mn instructeur ook op mij, na die schuiver van volgende week![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef Worldbeater het volgende:
reply:
Jouw motor lijkt op jou dus
Die leen motor op mij
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef Worldbeater het volgende:OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
best een venijnige reply
![]()
[..]
iets later
Het ging echt GOED![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Waarom mail je nog met haar?
Verkapte poging meeleesrel te veroorzaken![]()
[..]Geen spierpijn gekregen toen, met die mozaïk op je been?
Ben jij er ook zo eentje die net bij de grond kan...? Zag er vanmiddag nog twee, altijd leuk om te zwaaien en die big smiles te zien
![]()
![]()
My thoughtsquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:49 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus mijn verhaaltje is toch niet helemaal correct.
gelukkig maar
Snel volspammen dit topicquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Volgens mij pit ie dus commentaar laat ik aan hem morgen over.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Chopper, maakt niet uit welke@ Martie
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Chopper, maakt niet uit welke@ Martie
Ben benieuwd wat Raus zegtquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
CBR900RRlijkt saai maar is vol met verassingen
![]()
Ik had eigenlijk iets anders gezegd, maar dat heeft hij hier toch niet neergezet.quote:
Regel maar wat mooi weer, dan ben ik van de partij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk iets anders gezegd, maar dat heeft hij hier toch niet neergezet.![]()
wel iets heel positiefs hoor![]()
Heb je afgelopen tijd nog gereden trouwens?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil meeten
MV agustaquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen idee op welke motor ik zou dan lijken trouwens![]()
Was vandaag mooi weerquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Regel maar wat mooi weer, dan ben ik van de partij.![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk iets anders gezegd, maar dat heeft hij hier toch niet neergezet.![]()
wel iets heel positiefs hoor![]()
ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijden ik wil rijdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten ik wil meeten
Groei, door z'n haren heenquote:
Ja, wilde ik ook net vragenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je afgelopen tijd nog gereden trouwens?![]()
![]()
Hey snotneusquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey snotneus
heb jij de foto's van de meets die Hicham gepost heeft wel goed bekeken ? geen kale plekker oid hoorje verward mij met iemand anders
![]()
Heb je de duurtest gelezenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
MV agusta
een heel eigen karakter![]()
oeh da's wel heel bijzonderquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
MV agusta
een heel eigen karakter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |