Toch niet Ducati_Luc uit Eindhoven?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Leuk verhaal
was de meet waar bolle patje, Rietje en OPM & Luc bij waren, we gingen ergens in Oss rijden op een industrie terrein.![]()
Hoe weet jij dat nou ? je heb vorig jaar niet eens een snellere FOK meet meegemaaktquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat doen alleen posende autofokkers.
Fok! MC meeting ziet er zo uit:
Afspraak bij de MAC, *fotomomentje* direct naar binnen, naar de motoren kijken we amper om.![]()
Na een half uur tot een uur gaan we een uurtje, misschien twee rijden.
Tussendoor wel even een stoppie of 2 als we de route weer eens kijt zijn.
*fotomoment*
Dan is het tijd voor een terasje en wat ouwehoeren.![]()
*fotomoment*
Daarna weer een half uur tot een uur doelloos achter elkaar aanrijden.
Afsluiten weer bij de MAC.
Wat een enerverende dag was dat.![]()
[..]
Alleen op vrijdag, ik kreeg nog wel commentaar van 2 dames in de fabriek dat de fles van de afdeling afgehaald werd voordat ze een tweede glas konden nemen.![]()
[..]
Normaal hier ook, net ineens 3 keer telefoon tussendoor.
Heb me maar gelijk even bij werk.nl en 2 uitzendbureaus uitgeschreven.![]()
[..]
Als ik blijf, blijf jij dan ook?![]()
![]()
Doe een voorstel en wie weet wordt het wel een meetquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:10 schreef the_jestert het volgende:
[..]
als dat voor mij bedoeld is is dat prima, ik heb nog leuke tochten liggen
Zeikwijf.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarom word er geen linkje meer in de laatste post van het vorige topic naar het nieuwe topic geplaats ?![]()
![]()
heb je nog best wat papier nodig....quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
ik ga zo naar huisen mag tot half 5 schrijven
woei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag tot 20:00 blijven en tot 18:00 schrijvenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
ik ga zo naar huisen mag tot half 5 schrijven
woei!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb je nog best wat papier nodig....Flauw zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Wees blij dat het niet moetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik mag tot 20:00 blijven en tot 18:00 schrijven![]()
ag ja... misschien ook maar eens een cursus uitstelgedrag volgen... al hoewel ik betwijfel of zoiets helptquote:
^^quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Doe een voorstel en wie weet wordt het wel een meetInitiatief nemen en flink pushen is hier soms wel nodig, communicatie over meets wil hier nog wel eens traag gaan
[..]
Zeikwijf.
Ondanks de hoofddoek tijdens de Zwarte Kousen Gemeenten meet kan ik met niet herinneren dat ondeugend daadwerkelijk een lim is geworden hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
denk ik een keer mee word ik keihard afgestraft door de Lims
![]()
Like you carequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
was de meet waar bolle patje,
Wilde gisteren nog vragen wanneer je weer die grote waah.gif ging postenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] gewoon ff een heel topic bijlezen.... zo lang ben ik nou ook weer niet weg geweest....
maar, goeie middag
Like you carequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik mag tot 20:00 blijven en tot 18:00 schrijven![]()
Truequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:06 schreef hicham het volgende:
[..]Mercy is een carebear
[afbeelding]
Wie cared nou niet om de mening van el presidente en z'n sidekick, youcham en hissef, de stunters, de pro's, de rebellen en de trendsetters van Fok!MC?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Like you care![]()
ga je toch gewoon op normale tijd naar huis?![]()
wat kunnen ze doen?![]()
je ontslaan?![]()
is nu ook geen onderscheid meerquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
was de meet waar bolle patje
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is nu ook geen onderscheid meer![]()
voor de rest: wat youcham eerder zei over rechtdoor/bochten etc.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Dus R2D2 blijft meeposten [afbeelding]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef R2-D2 het volgende:
Van jou geleend, moet ik nog opslaan in mijn photobucket-emo-mapje![]()
Ook genoteerdquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ondanks de hoofddoek tijdens de Zwarte Kousen Gemeenten meet kan ik met niet herinneren dat ondeugend daadwerkelijk een lim is geworden hoor
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[..]
Doe een voorstel en wie weet wordt het wel een meetInitiatief nemen en flink pushen is hier soms wel nodig, communicatie over meets wil hier nog wel eens traag gaan
[..]
Zeikwijf.
que ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is nu ook geen onderscheid meer![]()
voor de rest: wat youcham eerder zei over rechtdoor/bochten etc.
quote:• Daging Rendang (pittig rundvleesgerecht)
• Daging Semur (rundvleesgerecht in ketjapsaus)
• Abon Singaradja (pittige rundvleesvezels)
• Ayam Bali (kip in pittige sambalsaus)
• Ayam Pangang Ketjap (kip in ketjapsaus)
• Saté Ayam (2 stokjes kipsaté)
• Saté Kambing (2 stokjes lamssaté)
• Sambal Goreng Telor (eieren in pittige saus)
• Sambal Goreng Buncis (pittige boontjes)
• Sajorr Lodeh (diverse groenten in boullion)
• Sambal Goreng Peté (gekruide peté-bonen)
• Gado-Gado (groentenschotel met een pindasaus)
• Seroendeng (gekruide cocos met pinda’s)
• Sambal Goreng Tempe (zoetpittig sojagerecht)
• Atjar Tjampoer (zoetzure groenten)
• Pisang Goreng (gebakken banaan)
• Roejak Manis (vruchtjes in zoetpittige saus)
• Kroepoek en Sambal Bajak
• Spekkoek (gekruide koek voor bij de koffie)
daarom vertrek jij naar Z.Aquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:27 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb voor vanavond lekkere indische rijsttafel besteld![]()
![]()
[..]
![]()
Lekker uitgebreid, niemand hoeft te koken![]()
Ik wilde eigenlijk alleen een portie sate![]()
Nee, ik kan alles eten zonder ook maar wat aan te komenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daarom vertrek jij naar Z.A![]()
je ben hier uit je voegen gegetenen wil daarom niet meeten
stel je voor dat wij >
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, ik kan alles eten zonder ook maar wat aan te komen![]()
Snelle stofwisseling
Heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is geweldig
![]()
moet eerder opletten dat ik niet teveel afval dan andersom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idee voor vanavond met je vrindenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef bwt het volgende:
Damn, das lekker eten zeg
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Wilde gisteren nog vragen wanneer je weer die grote waah.gif ging posten
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, ik kan alles eten zonder ook maar wat aan te komen![]()
Snelle stofwisseling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger ook een vezeldieet gehad van de dokter? Ik wel, kwam maar niet aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Heb ik ookis geweldig
![]()
moet eerder opletten dat ik niet teveel afval dan andersom![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
je ben hier uit je voegen gegetenen wil daarom niet meeten
stel je voor dat wij >
![]()
Da's gezond & lekkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Faithy het volgende:
nu krijg ik ook trek in chinees/indisch
ikke gelukkig nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vroeger ook een vezeldieet gehad van de dokter? Ik wel, kwam maar niet aan![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Wie draagt dan ook een donkere effen kleur![]()
Verticale StrepenLijk je een stuk slanker
![]()
ja en op een opgeblazen Maja de Bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zwarte kleding hequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Horizontale strepen op een bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en op een opgeblazen Maja de Bij![]()
![]()
En pumpsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx voor de tip
Kreeg vorig jaar wel toevallig 2 keer op dezelfde dag, ander tijdsitp van 2 vrienden te horen dat ik dik aan het worden was.Ten eerste boeit me dat natuurlijk geen reet, ten tweede horen mannen daar helemaal niet op te letten toch.
Lag wel aan de kleding ws dus![]()
Creatief Meiskequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:46 schreef worldpimber het volgende:
Nog ff postje doen en weg.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Uiteraard gaat het om de X-Factor van het vrouwelij geslacht
Die dingen? http://www.stylettos.it/pumps/pumps02.html ??quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En pumpsLijk je een stuk groter en wordt de omvang met de lengte gecompenseerd
![]()
Pimber op Pumps![]()
Waarom denk je dat Hicham altijd sneller door een bocht is als jijquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx voor de tip
Kreeg vorig jaar wel toevallig 2 keer op dezelfde dag, ander tijdsitp van 2 vrienden te horen dat ik dik aan het worden was.Ten eerste boeit me dat natuurlijk geen reet, ten tweede horen mannen daar helemaal niet op te letten toch.
Lag wel aan de kleding ws dus![]()
Who cares ?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hicham altijd sneller door een bocht is als jij dan de rest van de Fok!MC
Ach, op ieder oublyhoorntje past een bolletje ijsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef Faithy het volgende:
ik ben gewoon te dik
nou ja, ach..![]()
neem me maar zoals ik ben
geen inkoppers gaarne...![]()
Is dat een ja??quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Van jou geleend, moet ik nog opslaan in mijn photobucket-emo-mapje![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ach, op ieder oublyhoorntje past een bolletje ijs![]()
![]()
Jij bent gek én die OP klopt gewoonquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ben ik nou gek of klopt de OP gewoon?
[..]
![]()
Jij bent gek én die OP klopt gewoonquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
dat eerste kan ik beamen, aangezien ik vandaag nog een Opel op de foto heb gezet... dat tweede zit ik al een tijdje uit te zoeken... ach, bezigheidstherapie dan maarquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent gek én die OP klopt gewoon [afbeelding]
Op elk potje past een dekselquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
ben ik de enige die hem niet snapt?![]()
quote:
No flame intended, maar jij neemt wel alles zo serieus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe weet jij dat nou ? je heb vorig jaar niet eens een snellere FOK meet meegemaakt![]()
is wel iets anders geweest dan de meets waar jij wel bij ben geweest (3 stuks volgens mij)
op het laats werd er altijd even lekker gespeeld na de riten dat was altijd ff lekker uitleven
![]()
[disclaimer]
no flame indended![]()
[/disclaimer]
20:00 was de afspraakquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:26 schreef R2-D2 het volgende:
Veel plezier BWT met je loges![]()
* R2-D2 gaat bij Broer & Co eten![]()
Jullie zijn echt ergquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verder niet bijgelezen, ben ook maar op visite en greep even de kans om te posten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij bedoelde meer dat er op sommige oubliehoorntjes wel 3 of 5 bolletjes gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:24 schreef Faithy het volgende:
oh.. ik dacht dat er verder nog een grappige boodschap achter zat
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:48 schreef Faithy het volgende:
ik ben tegen orgies..
je weet nooit wie je de schuld van je chlamydia kan geven..
Kan ik best doen, maar gaat niet aankomen.quote:
Huiliequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg die appels voor de appeltaart maar niet halal geslacht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ondanks de hoofddoek tijdens de Zwarte Kousen Gemeenten meet kan ik met niet herinneren dat ondeugend daadwerkelijk een lim is geworden hoor
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
We quoteerden onze wulpse ondeugend.
[..]
2limzusje
quote:
Errug Blitzzzzzzquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx
Is meteen wat duidelijker voor de nieuwelingen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx
Is meteen wat duidelijker voor de nieuwelingen.
Dat zijn de pimbers.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:sommigen vallen onder meerdere categoriën
Hej Vaste Meeterquote:
Wijzig de tekst dan pauper.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
Lijstje is wel duidelijker zo ja, jammer dat je er zo geobsedeerd door bent geraakt dat je het een modje laat wijzigen ipv op het volgende topic te wachtenPlus dat je ook best de introductietekst onderhand wel eens kunt veranderen... waar we het laatst over hadden weet je nog
Jij hebt het beheer over de .txt nu, niet ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wijzig de tekst dan pauper.
Topic ging te langzaam vandaar ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |