quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Wie draagt dan ook een donkere effen kleur![]()
Verticale StrepenLijk je een stuk slanker
![]()
ja en op een opgeblazen Maja de Bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zwarte kleding hequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Horizontale strepen op een bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en op een opgeblazen Maja de Bij![]()
![]()
En pumpsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx voor de tip
Kreeg vorig jaar wel toevallig 2 keer op dezelfde dag, ander tijdsitp van 2 vrienden te horen dat ik dik aan het worden was.Ten eerste boeit me dat natuurlijk geen reet, ten tweede horen mannen daar helemaal niet op te letten toch.
Lag wel aan de kleding ws dus![]()
Creatief Meiskequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:46 schreef worldpimber het volgende:
Nog ff postje doen en weg.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Uiteraard gaat het om de X-Factor van het vrouwelij geslacht
Die dingen? http://www.stylettos.it/pumps/pumps02.html ??quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En pumpsLijk je een stuk groter en wordt de omvang met de lengte gecompenseerd
![]()
Pimber op Pumps![]()
Waarom denk je dat Hicham altijd sneller door een bocht is als jijquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx voor de tip
Kreeg vorig jaar wel toevallig 2 keer op dezelfde dag, ander tijdsitp van 2 vrienden te horen dat ik dik aan het worden was.Ten eerste boeit me dat natuurlijk geen reet, ten tweede horen mannen daar helemaal niet op te letten toch.
Lag wel aan de kleding ws dus![]()
Who cares ?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hicham altijd sneller door een bocht is als jij dan de rest van de Fok!MC
Ach, op ieder oublyhoorntje past een bolletje ijsquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef Faithy het volgende:
ik ben gewoon te dik
nou ja, ach..![]()
neem me maar zoals ik ben
geen inkoppers gaarne...![]()
Is dat een ja??quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Van jou geleend, moet ik nog opslaan in mijn photobucket-emo-mapje![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ach, op ieder oublyhoorntje past een bolletje ijs![]()
![]()
Jij bent gek én die OP klopt gewoonquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ben ik nou gek of klopt de OP gewoon?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ach, op ieder oublyhoorntje past een bolletje ijs![]()
![]()
Jij bent gek én die OP klopt gewoonquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ben ik nou gek of klopt de OP gewoon?
dat eerste kan ik beamen, aangezien ik vandaag nog een Opel op de foto heb gezet... dat tweede zit ik al een tijdje uit te zoeken... ach, bezigheidstherapie dan maarquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent gek én die OP klopt gewoon [afbeelding]
Op elk potje past een dekselquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
ben ik de enige die hem niet snapt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |