Yep zijn er genoeg rond de 4000 euri te koop, en je kan er ook zoveel smuk voor kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt bij mij wonen![]()
Btw, zijn al Gixxertjes 600 rond de 4000 euri, als die volgend jaar nou eens 1000 euri in prijs zouden dalen...![]()
Heb ik EEN keer een ongelukje wordt het weer tegen me gebruikt he, leuk hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Om dat te horen van iemand die nog niet eens zindelijk is...![]()
We will.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:59 schreef worldpimber het volgende:
Geloof mij, die rijkwaliteiten icm het weer zitten echt wel uuhmmm...
Laat maar, anders wordt dit tegen me gebruikt als ik een keer op mijn muil ga![]()
Zorg dan wel dat die ex voor je staat als je weg rijdt met een wheelyquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Faithy het volgende:
mag ik iemands oude verragde motor lenen en een eind wegscheuren ter riskering van een fikse boete?
leuk, als je vriend 't uit maakt![]()
fijn.. precies als ik werk-onzeker, huur-betaalonzeker en zelf-onzeker ben![]()
frustie![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Faithy het volgende:
mag ik iemands oude verragde motor lenen en een eind wegscheuren ter riskering van een fikse boete?
frustie![]()
geef jij me een spoedcursus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat die ex voor je staat als je weg rijdt met een wheely![]()
Me me me mequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:
Heeft er weleens iemand proef gereden op een Z750 ?
ben erg beniewt naar dit fietsje,lijkt mij een leuke opvolger![]()
Deze dus
[afbeelding]
Netjes overgespoten bedoel je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
Zo te zien ziet het er nog aardig goed uit
frustie![]()
frustie![]()
Das lullig.. sterkte!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Faithy het volgende:
frustie![]()
Jij mag wel mijn fipo stelen hoor, daar heb ik geen problemen meequote:
Ja, dat verbaast me niksquote:
Oeh.. gaaf zo in het roodquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan maar even hier posten![]()
[..]
Me me me me![]()
Rijd lekkeren is erg wendbaar stuurt heel lekker, is tot de 170 best vlot maar daarna is de de fut er wel een beetje uit
je vangt teveel wind om hogere snelheden te behalen , de afwerking is niet echt optimaal, maar dat maken de looks meer dan goed, ik zou zelf doorsparen voor een Z1000
ware het niet dat ik er pas een Z1000 gewoon maar op de grond heb geflikkerd![]()
wat plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag de mijne wel lenen om op te peppen.Als je 'm dan in de prak rijdt dan koop ik gewoon een nog mooiere.
![]()
Je kan ook een minibike kopen voor 150 euri.. kun je ook heel goed mee op je bek gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Faithy het volgende:
Okee, nouja het is in ieder geval beter dan met een fikse ruzie uit elkaar gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef Faithy het volgende:
oh. nee, ik wens 'm niets ergs toe.. het is 'in goed overleg' gegaan hoor
zeg maar.. nou ja, ik was het er niet mee eensmaar ja.. wat kun je doen als de tegenpartij het niet ziet zitten..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jij mag wel mijn fipo stelen hoor, daar heb ik geen problemen mee![]()
quote:
quote:[..]
Oeh.. gaaf zo in het rood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |