Wat een mentaliteit heeft de jeugdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon ziekmelden, zijn ze zo weer vergeten eer je terug bent
Ik heb gewerkt in Eindhoven, mijn mannelijke collega's wachten altijd met smart op de frisse jurkjes zodat ze weer fijn naar buiten kunnen kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou ik werk in eindhoven maar ik vermaak me niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed joh, ik had graag wat meer gevoel voor taal gehad dan voor Exacte vakken. Mien deutsch ist nicht eens so gutquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Aangezien ik al minstens een topic heb gemist, is dit even mijn enige zinnige bijdrage.![]()
Vandaag weer hard gewerkt om de deadline voor een vertaling Engels-Portugees te halen, dus ik ben knap gaar.![]()
![]()
Portugees heeft mooie klanken
intuition will take you further than logics will ever do
Oh, ik kan het niet meer volgen. Was het Faithy dan? Of moet die ook tot vrijdagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Welk afscheid? Moet nog werken tot en met vrijdag![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in Eindhoven, mijn mannelijke collega's wachten altijd met smart op de frisse jurkjes zodat ze weer fijn naar buiten kunnen kijken
Bij ons draagt iedereen een broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Kweetnietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, ik kan het niet meer volgen. Was het Faithy dan? Of moet die ook tot vrijdag
[afbeelding]
En de mannen?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit heeft de jeugd![]()
Neem een voorbeeld aan Pimber en Hicham de helden![]()
Ik zou voor de Z1000 gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:
Heeft er weleens iemand proef gereden op een Z750 ?
ben erg beniewt naar dit fietsje,lijkt mij een leuke opvolger![]()
Deze dus
[afbeelding]
Staat op mijn lijstjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:
Deze dus
[afbeelding]
Inderdaad wel stukken gaver met die pijpjes, upside-down vork etc... alleen jammer dat het maar 20 pk scheelt met de 750cc versie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zou voor de Z1000 gaan![]()
Net eventjes sterker [afbeelding]
Oeh!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef ikookhier het volgende:
2000 Euro verschil als ik het goed heb .
Inderdaad, daarom neig ik ook iets sneller naar een Z750. Kosten nieuw ook nog geen 8000 euriquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef ikookhier het volgende:
2000 Euro verschil als ik het goed heb .
Nou ik werk in Eindhoven maar ik vermaak me welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou ik werk in eindhoven maar ik vermaak me niet![]()
Ja maar ik rij de verkeerde kant op denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nou ik werk in Eindhoven maar ik vermaak me wel![]()
![]()
Ik schrik van de hoge kilometerstandquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom neig ik ook iets sneller naar een Z750. Kosten nieuw ook nog geen 8000 euri![]()
YZF1000R Thunderace![]()
Ziet er best leuk uit
Volgende keer.........quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja maar ik rij de verkeerde kant op denk ik![]()
zwaai ik wel......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja maar ik rij de verkeerde kant op denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die 2e is wel erg leuk, toch? En cheap![]()
Goedkoop ragfietsje
Je hebt gelijk, sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik zou er niet op gezien willen worden...
Duitse kont![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:
Deze dus
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef BazzieK het volgende:
Hoe staat dat nou, met een been in het graf?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry![]()
Was me niet opgevallen in de 2 seconden dat ik hem bekeek![]()
Alleen bwt heeft toestemming om zonder emoticons te posten.quote:
en je betaald geen huurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op dit Forum een paar zijn die daar gezellige dagen van maken, alleen maar proefritjes doen, van motorzaak naar motorzaak![]()
Stuk goedkoper en gelijk een verzameling foto's![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:51 schreef worldpimber het volgende:
Zo, gauw bijgelezen
Is wel hard gegaan verder dit topicEn me band is zo vierkant als ik weet niet wat. Qudweer
Qudrijkwaliteiten.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef R2-D2 het volgende:
*Schuin oog naar Martie*
[afbeelding]
250 Euri
Klik
![]()
Faithy, Blue_Norit en vast wel andere FOK!-ersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Why ? je toch uit Nederland weg![]()
Nee hoor, ze komt bij mij wonenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Why ? je toch uit Nederland weg![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt bij mij wonen![]()
Btw, zijn al Gixxertjes 600 rond de 4000 euri, als die volgend jaar nou eens 1000 euri in prijs zouden dalen...![]()
Over 2 en een half jaar is ook goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt bij mij wonen![]()
Btw, zijn al Gixxertjes 600 rond de 4000 euri, als die volgend jaar nou eens 1000 euri in prijs zouden dalen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |