Zit te denken aan sport tourquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar zit je aan te denken, supersport of wat meer sport toer of echt toer?
Zou ook een oplossing zijn, maar val je dan niet heel erg snel door de mand?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op dit Forum een paar zijn die daar gezellige dagen van maken, alleen maar proefritjes doen, van motorzaak naar motorzaak![]()
Stuk goedkoper en gelijk een verzameling foto's![]()
Waar zijn je emoticonnetjesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:59 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Zou ook een oplossing zijn, maar val je dan niet heel erg snel door de mand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik denk niet dat je door de mand valt. Je mag toch proefrijden
intuition will take you further than logics will ever do
Ach zolang je serieus iets wil kopen en het gewoon nog niet weet dan lijkt dat me totaal geen probleem.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:59 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Zou ook een oplossing zijn, maar val je dan niet heel erg snel door de mand?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en dat van iemand die op een Blade wilde beginnen
voor degenen die er vanaf het begin al waren...
Nee oke, maar dan mag je een motor toch niet een halve dag lenen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach zolang je serieus iets wil kopen en het gewoon nog niet weet dan lijkt dat me totaal geen probleem.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waar zijn je emoticonnetjes![]()
Alleen Gawaine heeft toestemming om zonder te posten![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Fireblades zijn echt saai, log en langzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu weet ik tenminste zeker dat er geen Fokker hier een Blade wil hebben
![]()
zo blijft ie tenminste apartitt tot een 23 in een dozijn kwak of suux
![]()
Waarom niet ? Je moet hem toch ook even "thuis" laten zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:13 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Nee oke, maar dan mag je een motor toch niet een halve dag lenen?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waarom niet ? Je moet hem toch ook even "thuis" laten zien.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
je hoeft niet alleen maar emoticon's te posten hoor![]()
zo bedoelde R2-D2 dat vast niet
Welk afscheid? Moet nog werken tot en met vrijdagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:33 schreef hicham het volgende:
Aabjes
Ff de nieuwste Family Guy kijken en dan pitten
R2-D2, kon je de tranen bedwingen tijdens het afscheid vandaag?![]()
Gewoon ziekmelden, zijn ze zo weer vergeten eer je terug bentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Welk afscheid? Moet nog werken tot en met vrijdag![]()
Nou ik werk in eindhoven maar ik vermaak me nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
In Eindhoven zijn genoeg zaken waar je je een dagje goed kan vermaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |