ik had je eerder moeten ontmoeten, had je mijn GS kunnen kopen voor een FOK!-prijsjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
FX:
ik vind het persoonlijk fijn om eerst lekker te oefenen met een 'brik' en als ik 't lekker helemaal onder de knie heb pas een 'nieuwe' te gaan kopen...
als ik moet gaan sparen, ben ik wel ff bezig en heb ik ook 0.0 rijervaring
quote:
Lessen hoeft sowieso niet 25KW, dat geldt voor iedereenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dan zijn er wel mogelijkheden ja, je hoeft in ieder geval niet 25kw meer dan, toch? Volgende maand wordt je al 21, dus zou dan voor volvermogen gaan als ik jou was.. maar je lest nu wel op een 25kw-er zeker?![]()
Komende lessen nog op 25Kw, daarna op volquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dan zijn er wel mogelijkheden ja, je hoeft in ieder geval niet 25kw meer dan, toch? Volgende maand wordt je al 21, dus zou dan voor volvermogen gaan als ik jou was.. maar je lest nu wel op een 25kw-er zeker?![]()
Rond de 1000 heb je wel een aardige GS500, ook nog wel wat andere brikken waar je je wel op kunt vermaken![]()
Zou wel wat geld vrijhouden voor een beurtje, lijkt me niet onverstandig na het aanschaffen van een fiets van +/- 15 jaar oud
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:31 schreef hicham het volgende:
[..]Kijk - medestander
allemansvriendje![]()
[..]
Lessen hoeft sowieso niet 25KW, dat geldt voor iedereen
Faithy, had je nou laatst toen je ging toeren met die MF'ers zoiets op de helmen geplakt?
Als je nog moet sparen voor een mooie motor ok, maar anders zou ik toch echt wel direct voor een mooie motor gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
FX:
ik vind het persoonlijk fijn om eerst lekker te oefenen met een 'brik' en als ik 't lekker helemaal onder de knie heb pas een 'nieuwe' te gaan kopen...
als ik moet gaan sparen, ben ik wel ff bezig en heb ik ook 0.0 rijervaring
Was een tip voor jequote:
Maar jouw motor kost nu weer minder dan 2 jaar geleden, volgens mij maakt het niet erg veel uit kwa geld als je je motor een beetje goed onderhoudt. Als jij op je bek gaat heb je meer kans op veel schade dan ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je nog moet sparen voor een mooie motor ok, maar anders zou ik toch echt wel direct voor een mooie motor gaanHeb er geen dag spijt van gehad en 2 keer een motor kopen in 5 jaar is duurder dan 1 keer een motor kopen in 5 jaar
Zou er niet aan moeten denken met een brik te moeten rijden, mijn eergevoel, wat doe je
Vallen is een andere zaak... maar ik kan nu, nu ik mijn eerste jaar voorbij benwel met redelijke zekerheid zeggen dat het een goede keuze is geweest. Die motor past gewoon bij mijn rijstijl
Dat zei ik ook, maar die heb ik toch vrij snel in de verkoop gegooidquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:35 schreef Faithy het volgende:
dan moet ik wrsch ook gaan kiezen: auto of motor..
en mn koekblikje is me ook wel dierbaar...
Ja, maar als je ook erbij rekent dat ik al die pecuņa's uitgeef aan accesoires en die voor 2 motoren rekent ben je ook niet gauw vrolijk. Ik investeer graag in mijn motor, dus duurzaamheid is wel belangrijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar jouw motor kost nu weer minder dan 2 jaar geleden, volgens mij maakt het niet erg veel uit kwa geld als je je motor een beetje goed onderhoudt. Als jij op je bek gaat heb je meer kans op veel schade dan ik![]()
Maarre sinds wanneer heb jij eigenlijk je 'wijs? Jan/Feb '05?![]()
Ik meen dat serieusquote:
Maar het zou ook niet slim zijn om te investeren in een motor die je 'maar' 2 jaar houdt.. dan kost het wel veel geld inderdaad. In plaats daarvan ben ik aan het sparen voor de volgende motorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, maar als je ook erbij rekent dat ik al die pecuņa's uitgeef aan accesoires en die voor 2 motoren rekent ben je ook niet gauw vrolijk. Ik investeer graag in mijn motor, dus duurzaamheid is wel belangrijk
Rijbewijs sinds 17 januari ofzo, motor sinds 17 maart.![]()
ZX-6R is verder niet zo in prijs gedaalt trouwens. Hooguit 250 euro op marktplaats. Mijn eigen motor natuurlijk wel met die gebruikssporen en kms.
Ben je weer van plan om te studeren dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:40 schreef Faithy het volgende:
maar als ik ga studeren en een OV heb en en en nou ja.. misschien niet direct een auto nodig heb, zal die keuze makkelijker worden
En posen met je pakkiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar het zou ook niet slim zijn om te investeren in een motor die je 'maar' 2 jaar houdt.. dan kost het wel veel geld inderdaad. In plaats daarvan ben ik aan het sparen voor de volgende motor![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En posen met je pakkie
Maarjah, ik wilde meteen het echte motorrijden heDus dat ie met kneedownen, circuitrijden etc. etc. GS500 is meer een tussenoplossing
![]()
Mja, daar dacht ik gisteren ook nog aan. Moest gisteren een dik half uur in de bus staan, had er flink de smoor inquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Openbaar Vervoer...
Nooit van mijn leven...
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ben je weer van plan om te studeren dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig dat er in de film van gisteravond gestunt werd met verschillende BMW 2 cylinder Boxermotoren..
.. alleen het geluid wat er bij gemonteerd was van een viercylinder raceblok.
Jing...jing...JINGGHHH!![]()
Inderdaad nog steeds een wannahave.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef hicham het volgende:
Pepijn heeft trouwens geen duoseat dus Faithy kan ook daar niet achterop![]()
Onder de monokap zit geen zadel, maar er staat op Marktplaats een clickable zadel.
Had er al 75 euro op geboden ruim 2 weken geleden, ding kost nieuw 223 euro.
zal'em nu ff een mail sturen, tweedehands hoeft dat ook niet veel meer te kosten.![]()
Net trouwens onderweg naar huis die witte Triumph Speedtriple gezien met die korte dikke dempers.![]()
Er zat ook een groene kentekenplaat op, maar hij reed in the middle of no dealer at all.
Proefritje voor Motorfreaks?![]()
Nu zo naar de sportschool, dus laat ik alvast maar afscheid nemen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Gisteren een film gekeken, vandaag laat op en naar de markt geweest.
Effectief donderdag 2 sollicitatiegesprekken, en net gebeld over een derde vacature.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig dat er in de film van gisteravond gestunt werd met verschillende BMW 2 cylinder Boxermotoren..
![]()
[..]
Inderdaad nog steeds een wannahve.![]()
Onder de monokap zit geen zadel, maar er staat op Marktplaats een clickable zadel.
Had er al 75 euro op geboden ruim 2 weken geleden, ding kost nieuw 223 euro.
zal'em nu ff een mail sturen, tweedehands hoeft dat ook niet veel meer te kosten.![]()
Net trouwens onderweg naar huis die witte Triumph Speedtriple gezien met die korte dikke dempers.![]()
Er zat ook een groene kentekenplaat op, maar hij reed in the middle of no dealer at all.
Proefritje voor Motorfreaks?![]()
Nu zo naar de sportschool, dus laat ik alvast maar afscheid nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Wakker gekust *Nieuwsgierig*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Heb je geen motor?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mja, daar dacht ik gisteren ook nog aan. Moest gisteren een dik half uur in de bus staan, had er flink de smoor in![]()
Kan niet wachten totdat ik op kamers ga, lekker een uur langer blijven liggen![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef Worldbeater het volgende:Wel grappig dat er in de film van gisteravond gestunt werd met verschillende BMW 2 cylinder Boxermotoren..
![]()
Altijd grappig, ene keer zijn het mannen en andere keer jongens in nieuwsberichten over mensen van het mannelijk geslacht rond de 17-22 jaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:04 schreef R2-D2 het volgende:
Tilburg
![]()
![]()
![]()
En het gaat wel erg hard in dit topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:05 schreef R2-D2 het volgende:
Wakker gekust *Nieuwsgierig*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buhuhuhuquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je geen motor?
Ik blijf zeiken, ik zal het niet meer doen FX-je
![]()
![]()
Ik kan nooit boos worden op mijn meissie
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, een CBR is wat wil je zeggen
Het is absoluut niet "Boogie Wonderland" waar ik naartoe gaquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
Buhuhuhu [afbeelding]
Ik kan nooit boos worden op mijn meissie
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven [afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef Faithy het volgende:net door uitzendbureau gebeld
functie bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken
deze week wrsch op gesprek
quote:
uhm... ging over m'n accu van de flaptopquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:17 schreef bwt het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhh
wilt ie rijden zit ie zonder stroom
Of wil je em ff starten om te horen
dat mooie geluid van een motorfiets
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, dat is exclusief smileys dus dan komt het verkeerd over
^^ ding moet het 2 jaar volhouden en het zou leuk zijn om er dan nog een leuk bedrag voor terug te krijgen... maar onnodig geld in stekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar het zou ook niet slim zijn om te investeren in een motor die je 'maar' 2 jaar houdt.. dan kost het wel veel geld inderdaad. In plaats daarvan ben ik aan het sparen voor de volgende motor![]()
een goedkope 25kW oplossingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En posen met je pakkie
Maarjah, ik wilde meteen het echte motorrijden heDus dat ie met kneedownen, circuitrijden etc. etc. GS500 is meer een tussenoplossing
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef Faithy het volgende:net door uitzendbureau gebeld
Feliquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef Faithy het volgende:net door uitzendbureau gebeld
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zou er niet aan moeten denken met een brik te moeten rijden, mijn eergevoel, wat doe je
Jouw pwnen op alle vlakkenquote:
En van welk merk is de Mini tegenwoordig???????quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:Had ik ook gezien, wel een aparte keuze voor een actiefilm. Net als die drie mini's.
I've got news for you, some thing do not change.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Altijd grappig, ene keer zijn het mannen en andere keer jongens in nieuwsberichten over mensen van het mannelijk geslacht rond de 17-22 jaar.
Nou voorlopig ben ik gewoon nog een rebels jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst even wachten totdat ik weer werk heb. Anders koop ik hem dan genoeg toch nieuw.
De backseat voor de Bimota was 2 jaar geleden 250 euro tweedehands.![]()
1 keer gebruikt.
Affijn, tijd voor koffie en koekjes.![]()
![]()
Ik niet, weet zo snel ook niet iemand anders, maar mogelijk verlangen ze naast een bepaalde leeftijd dat je 2 jaar je rijbewijs hebt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
Ik heb sinds vorige week mijn motorrijbewijs!
Hebben jullie ervaring in het huren van motoren?
Bedoelde net ook bepaalde motoren waar speciale eisen voor gelden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:02 schreef BazzieK het volgende:
Een keer met mijn vader bij http://www.mvm.nl/ MVM motoren wat gehuurd, ging perfect, goed onderhouden motor en geen problemen mee gehad en ook geen nare verassingen kwa betaling oid.
Snap ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:12 schreef BazzieK het volgende:
Ja klopt niet echt naar gekeken aangezien mijn pa met zijn 44 jaar toch net aan die eisen voldoet
Maar je moet het nog wel hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja rijervaring betekent nog niet dat je goed kan rijden he![]()
Mercy_Symbol gaat zo posten dat je dan 3 bougiestekkers er af moet trekken.quote:Maarja neem aan dat Nordic_Blue een 25kw rijbewijs heeft en wij hadden toen een FJR1300 gehuurd wat net niet kan met 25KW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een normaal rijbewijs ( ben 24).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja rijervaring betekent nog niet dat je goed kan rijden heMaarja neem aan dat Nordic_Blue een 25kw rijbewijs heeft en wij hadden toen een FJR1300 gehuurd wat net niet kan met 25KW
ff dimmen hč die vader van je is net zo jong als ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef BazzieK het volgende:
Mijn vader godverdommeIk houd het voorlopig nog een beetje sportiever
Hmm wordt moeilijk zo te zien, alle bedrijven die ik tot nu toe heb gezien eisen tenminste 2 of meer jaar motorrijbewijs.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Ik heb een normaal rijbewijs ( ben 24).
Ik was niet van plan een racemonster te huren, maar toch wel een wat sportievere fiets, om te kijken ofziets mij ligt om eventueel zelf aan te schaffen. (650 cc is meer dan zat)
Hoe staat dat nou, met een been in het graf?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ff dimmen hč die vader van je is net zo jong als ik![]()
![]()
goed genoeg om je met het ander been een schop onder je hol te gevenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe staat dat nou, met een been in het graf?![]()
![]()
![]()
vrije vertaling spotvogel (aldus een vertaal site), maar ik heb um verbasterd van marillion's script for a jester's tearquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:29 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Welkom the_jestert![]()
ik weet wel wat jetsers zijn.....maar jestert ?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38![]()
schreef Gawaine het volgende:
[..]
goed genoeg om je met het ander been een schop onder je hol te geven![]()
Heb ik niet eens op gelet, die in middelbeers (brabant) schijnt overigens wel een goede te zijn. Mijn collega huurt er elk jaar (paar weekendjes) een motor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hmm wordt moeilijk zo te zien, alle bedrijven die ik tot nu toe heb gezien eisen tenminste 2 of meer jaar motorrijbewijs.
ga nu ff de site daarvan zoeken, kom zelf uit die omgeving (eindhoven)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb ik niet eens op gelet, die in middelbeers (brabant) schijnt overigens wel een goede te zijn. Mijn collega huurt er elk jaar (paar weekendjes) een motor.
paar post's hierboven heb ik de link gezet (de derde)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
ga nu ff de site daarvan zoeken, kom zelf uit die omgeving (eindhoven)
voordat ik ga kopen, wil ik eerst ff kijken wat ik nu zelf het prettigst vind rijden, vandaar huren![]()
Waar zit je aan te denken, supersport of wat meer sport toer of echt toer?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
voordat ik ga kopen, wil ik eerst ff kijken wat ik nu zelf het prettigst vind rijden, vandaar huren![]()
Ik kom het nergens tegen, ben al druk de site aan het doorlezen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:48 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, de meeste zullen wel goed zijn maarja je moet er een vinden die aan beginnende rijders verhuurt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
goed genoeg om je met het ander been een schop onder je hol te geven![]()
![]()
Volgens mij vind je dat alleen maar lekkerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:53 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond [afbeelding]
[..]
![]()
Kom maar op [afbeelding] [afbeelding]
Ik geloof dat er op dit Forum een paar zijn die daar gezellige dagen van maken, alleen maar proefritjes doen, van motorzaak naar motorzaakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Zit te denken aan sport tourquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar zit je aan te denken, supersport of wat meer sport toer of echt toer?
Zou ook een oplossing zijn, maar val je dan niet heel erg snel door de mand?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op dit Forum een paar zijn die daar gezellige dagen van maken, alleen maar proefritjes doen, van motorzaak naar motorzaak![]()
Stuk goedkoper en gelijk een verzameling foto's![]()
Waar zijn je emoticonnetjesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:59 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Zou ook een oplossing zijn, maar val je dan niet heel erg snel door de mand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik denk niet dat je door de mand valt. Je mag toch proefrijden
intuition will take you further than logics will ever do
Ach zolang je serieus iets wil kopen en het gewoon nog niet weet dan lijkt dat me totaal geen probleem.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:59 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Zou ook een oplossing zijn, maar val je dan niet heel erg snel door de mand?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en dat van iemand die op een Blade wilde beginnen
voor degenen die er vanaf het begin al waren...
Nee oke, maar dan mag je een motor toch niet een halve dag lenen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach zolang je serieus iets wil kopen en het gewoon nog niet weet dan lijkt dat me totaal geen probleem.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waar zijn je emoticonnetjes![]()
Alleen Gawaine heeft toestemming om zonder te posten![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Fireblades zijn echt saai, log en langzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu weet ik tenminste zeker dat er geen Fokker hier een Blade wil hebben
![]()
zo blijft ie tenminste apartitt tot een 23 in een dozijn kwak of suux
![]()
Waarom niet ? Je moet hem toch ook even "thuis" laten zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:13 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Nee oke, maar dan mag je een motor toch niet een halve dag lenen?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waarom niet ? Je moet hem toch ook even "thuis" laten zien.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
je hoeft niet alleen maar emoticon's te posten hoor![]()
zo bedoelde R2-D2 dat vast niet
Welk afscheid? Moet nog werken tot en met vrijdagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:33 schreef hicham het volgende:
Aabjes
Ff de nieuwste Family Guy kijken en dan pitten
R2-D2, kon je de tranen bedwingen tijdens het afscheid vandaag?![]()
Gewoon ziekmelden, zijn ze zo weer vergeten eer je terug bentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Welk afscheid? Moet nog werken tot en met vrijdag![]()
Nou ik werk in eindhoven maar ik vermaak me nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
In Eindhoven zijn genoeg zaken waar je je een dagje goed kan vermaken![]()
Wat een mentaliteit heeft de jeugdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon ziekmelden, zijn ze zo weer vergeten eer je terug bent
Ik heb gewerkt in Eindhoven, mijn mannelijke collega's wachten altijd met smart op de frisse jurkjes zodat ze weer fijn naar buiten kunnen kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou ik werk in eindhoven maar ik vermaak me niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed joh, ik had graag wat meer gevoel voor taal gehad dan voor Exacte vakken. Mien deutsch ist nicht eens so gutquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Aangezien ik al minstens een topic heb gemist, is dit even mijn enige zinnige bijdrage.![]()
Vandaag weer hard gewerkt om de deadline voor een vertaling Engels-Portugees te halen, dus ik ben knap gaar.![]()
![]()
Portugees heeft mooie klanken
intuition will take you further than logics will ever do
Oh, ik kan het niet meer volgen. Was het Faithy dan? Of moet die ook tot vrijdagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Welk afscheid? Moet nog werken tot en met vrijdag![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in Eindhoven, mijn mannelijke collega's wachten altijd met smart op de frisse jurkjes zodat ze weer fijn naar buiten kunnen kijken
Bij ons draagt iedereen een broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Kweetnietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, ik kan het niet meer volgen. Was het Faithy dan? Of moet die ook tot vrijdag
[afbeelding]
En de mannen?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit heeft de jeugd![]()
Neem een voorbeeld aan Pimber en Hicham de helden![]()
Ik zou voor de Z1000 gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:
Heeft er weleens iemand proef gereden op een Z750 ?
ben erg beniewt naar dit fietsje,lijkt mij een leuke opvolger![]()
Deze dus
[afbeelding]
Staat op mijn lijstjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:
Deze dus
[afbeelding]
Inderdaad wel stukken gaver met die pijpjes, upside-down vork etc... alleen jammer dat het maar 20 pk scheelt met de 750cc versie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zou voor de Z1000 gaan![]()
Net eventjes sterker [afbeelding]
Oeh!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef ikookhier het volgende:
2000 Euro verschil als ik het goed heb .
Inderdaad, daarom neig ik ook iets sneller naar een Z750. Kosten nieuw ook nog geen 8000 euriquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef ikookhier het volgende:
2000 Euro verschil als ik het goed heb .
Nou ik werk in Eindhoven maar ik vermaak me welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou ik werk in eindhoven maar ik vermaak me niet![]()
Ja maar ik rij de verkeerde kant op denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nou ik werk in Eindhoven maar ik vermaak me wel![]()
![]()
Ik schrik van de hoge kilometerstandquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom neig ik ook iets sneller naar een Z750. Kosten nieuw ook nog geen 8000 euri![]()
YZF1000R Thunderace![]()
Ziet er best leuk uit
Volgende keer.........quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja maar ik rij de verkeerde kant op denk ik![]()
zwaai ik wel......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja maar ik rij de verkeerde kant op denk ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die 2e is wel erg leuk, toch? En cheap![]()
Goedkoop ragfietsje
Je hebt gelijk, sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik zou er niet op gezien willen worden...
Duitse kont![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef ikookhier het volgende:
Deze dus
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef BazzieK het volgende:
Hoe staat dat nou, met een been in het graf?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry![]()
Was me niet opgevallen in de 2 seconden dat ik hem bekeek![]()
Alleen bwt heeft toestemming om zonder emoticons te posten.quote:
en je betaald geen huurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op dit Forum een paar zijn die daar gezellige dagen van maken, alleen maar proefritjes doen, van motorzaak naar motorzaak![]()
Stuk goedkoper en gelijk een verzameling foto's![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:51 schreef worldpimber het volgende:
Zo, gauw bijgelezen
Is wel hard gegaan verder dit topicEn me band is zo vierkant als ik weet niet wat. Qudweer
Qudrijkwaliteiten.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef R2-D2 het volgende:
*Schuin oog naar Martie*
[afbeelding]
250 Euri
Klik
![]()
Faithy, Blue_Norit en vast wel andere FOK!-ersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Why ? je toch uit Nederland weg![]()
Nee hoor, ze komt bij mij wonenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Why ? je toch uit Nederland weg![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt bij mij wonen![]()
Btw, zijn al Gixxertjes 600 rond de 4000 euri, als die volgend jaar nou eens 1000 euri in prijs zouden dalen...![]()
Over 2 en een half jaar is ook goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt bij mij wonen![]()
Btw, zijn al Gixxertjes 600 rond de 4000 euri, als die volgend jaar nou eens 1000 euri in prijs zouden dalen...![]()
Om dat te horen van iemand die nog niet eens zindelijk is...quote:
Ja die zijn mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |