quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef hicham het volgende:
Pepijn heeft trouwens geen duoseat dus Faithy kan ook daar niet achterop
gaaf hequote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Sowieso gaaf ding![]()
Je 1e motor
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:36 schreef the_jestert het volgende:
[..]
idd de lidl tas, maar bevalt prima, evenals de acculader die ik gister nodig had om mijn oude motor (GS500) te starten
Nee, leek mij ook niet verstandigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Sowieso gaaf ding![]()
Je 1e motor
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:33 schreef the_jestert het volgende:
[aanmeldmodus]
sinds gister de trotse/blije eigenaar deze ZX6-r uit 1996
[afbeelding]
Verstandigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef the_jestert het volgende:
Nee, leek mij ook niet verstandigHeb 3 jaar op een suzuki GS500 gereden. Wou nu 'iets' meer vermogen en een sportievere look
Dat heb je dan wel lang volgehouden zegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef the_jestert het volgende:
[..]
Nee, leek mij ook niet verstandigHeb 3 jaar op een suzuki GS500 gereden. Wou nu 'iets' meer vermogen en een sportievere look
Inderdaad, want die 500 en 600cc motoren van Suzuki zijn absoluut crapquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat heb je dan wel lang volgehouden zeg
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Inderdaad, want die 500 en 600cc motoren van Suzuki zijn absoluut crap![]()
heb er gister natuurlijk al wat km's op gemaakt, totaal niet te vergelijken met de GS. Rijd super, erg snel ben tot de 9000 toeren gegaan, harder leek me gister nog niet zo verstandig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Verstandigen een verstandige keuze
leuke stuurfiets
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
<insert: 'rennend manneke'>
Zo wil ik het niet stellenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Inderdaad, want die 500 en 600cc motoren van Suzuki zijn absoluut crap![]()
Hallloooooooowwwwquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou![]()
Wanneer heb je voor het laatst gereden?![]()
Nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:45 schreef the_jestert het volgende:
[..]
heb er gister natuurlijk al wat km's op gemaakt, totaal niet te vergelijken met de GS. Rijd super, erg snel ben tot de 9000 toeren gegaan, harder leek me gister nog niet zo verstandig.
1 blik op mijn nieuwe speelkamaraadje :![]()
Ohnee foutje, de 500cc zijn wel goed. Die van 600cc daarentegen zijn rommelquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hij is een wannabee motorrijder
![]()
maar hij is vergeten dat alleen posen met een GS500 niet echt stoer is![]()
Het wordt tijd dat hij de schoenmaker een voorstel doet:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hij is een wannabee motorrijder
![]()
Nee, een CBR is wat wil je zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan ken ik je daar vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
NietHeb je in het ZX-6R topic toegevoegd, ben daar Phatzak
![]()
Ooeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, een CBR is wat wil je zeggen
Eh ja, een afgetakelde racer (FZR600), een GS500 of een sjoppert. Zou je niet nog wat doorsparen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:58 schreef Faithy het volgende:
*zit op Marktplaats te geilen op motoren*
prijsklasse max 1.500 staat toch nog wel wat leuks bij (bouwjaar ± 1990)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Verstandigen een verstandige keuze
leuke stuurfiets
Veel te laat, nou is mijn leven al verpestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ooeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh....
![]()
Helaas jaren te laat voor jou maar eindelijk is het er![]()
Kan je WB niet wakker kussen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Het is nog niet vrijdag hoor [afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan je WB niet wakker kussen?
Hij is in een diepe slaap gevallen na het eten van een appel![]()
Kan alleen nog door een knappe prins worden wakker gekust![]()
![]()
Fireblades zijn echt saai, log en langzaamquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Blade is wel mooi, Suzuki is ook wel mooi en zo heeft Jawa ook wel iets mooisquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en dat van iemand die op een Blade wilde beginnen
voor degenen die er vanaf het begin al waren...
Zuchtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een Blade is wel mooi, Suzuki is ook wel mooi en zo heeft Jawa ook wel iets moois![]()
Maar Kawasaki... Prachtig![]()
Op verzoek van velen:
![]()
![]()
geen fout woord over Nijmegen hoor.........quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Veel te laat, nou is mijn leven al verpest
En Nijmegen...
Pfff, vrouwenmotor.. dat model is veel te rondquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een Blade is wel mooi, Suzuki is ook wel mooi en zo heeft Jawa ook wel iets moois![]()
Maar Kawasaki... Prachtig![]()
Op verzoek van velen:
![]()
![]()
Nijmegen is geweldigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef bwt het volgende:
[..]
geen fout woord over Nijmegen hoor.........
Nijmegenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:07 schreef bwt het volgende:
[..]
geen fout woord over Nijmegen hoor.........
Dan zijn er wel mogelijkheden ja, je hoeft in ieder geval niet 25kw meer dan, toch? Volgende maand wordt je al 21, dus zou dan voor volvermogen gaan als ik jou was.. maar je lest nu wel op een 25kw-er zeker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
FX:
ik vind het persoonlijk fijn om eerst lekker te oefenen met een 'brik' en als ik 't lekker helemaal onder de knie heb pas een 'nieuwe' te gaan kopen...
als ik moet gaan sparen, ben ik wel ff bezig en heb ik ook 0.0 rijervaring
ik had je eerder moeten ontmoeten, had je mijn GS kunnen kopen voor een FOK!-prijsjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
FX:
ik vind het persoonlijk fijn om eerst lekker te oefenen met een 'brik' en als ik 't lekker helemaal onder de knie heb pas een 'nieuwe' te gaan kopen...
quote:
Lessen hoeft sowieso niet 25KW, dat geldt voor iedereenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dan zijn er wel mogelijkheden ja, je hoeft in ieder geval niet 25kw meer dan, toch? Volgende maand wordt je al 21, dus zou dan voor volvermogen gaan als ik jou was.. maar je lest nu wel op een 25kw-er zeker?![]()
Komende lessen nog op 25Kw, daarna op volquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dan zijn er wel mogelijkheden ja, je hoeft in ieder geval niet 25kw meer dan, toch? Volgende maand wordt je al 21, dus zou dan voor volvermogen gaan als ik jou was.. maar je lest nu wel op een 25kw-er zeker?![]()
Rond de 1000 heb je wel een aardige GS500, ook nog wel wat andere brikken waar je je wel op kunt vermaken![]()
Zou wel wat geld vrijhouden voor een beurtje, lijkt me niet onverstandig na het aanschaffen van een fiets van +/- 15 jaar oud
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:31 schreef hicham het volgende:
[..]Kijk - medestander
allemansvriendje![]()
[..]
Lessen hoeft sowieso niet 25KW, dat geldt voor iedereen
Faithy, had je nou laatst toen je ging toeren met die MF'ers zoiets op de helmen geplakt?
Als je nog moet sparen voor een mooie motor ok, maar anders zou ik toch echt wel direct voor een mooie motor gaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:23 schreef Faithy het volgende:
FX:
Was een tip voor jequote:
Maar jouw motor kost nu weer minder dan 2 jaar geleden, volgens mij maakt het niet erg veel uit kwa geld als je je motor een beetje goed onderhoudt. Als jij op je bek gaat heb je meer kans op veel schade dan ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je nog moet sparen voor een mooie motor ok, maar anders zou ik toch echt wel direct voor een mooie motor gaanHeb er geen dag spijt van gehad en 2 keer een motor kopen in 5 jaar is duurder dan 1 keer een motor kopen in 5 jaar
Zou er niet aan moeten denken met een brik te moeten rijden, mijn eergevoel, wat doe je
Vallen is een andere zaak... maar ik kan nu, nu ik mijn eerste jaar voorbij benwel met redelijke zekerheid zeggen dat het een goede keuze is geweest. Die motor past gewoon bij mijn rijstijl
Dat zei ik ook, maar die heb ik toch vrij snel in de verkoop gegooidquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:35 schreef Faithy het volgende:
dan moet ik wrsch ook gaan kiezen: auto of motor..
en mn koekblikje is me ook wel dierbaar...
Ja, maar als je ook erbij rekent dat ik al die pecuña's uitgeef aan accesoires en die voor 2 motoren rekent ben je ook niet gauw vrolijk. Ik investeer graag in mijn motor, dus duurzaamheid is wel belangrijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar jouw motor kost nu weer minder dan 2 jaar geleden, volgens mij maakt het niet erg veel uit kwa geld als je je motor een beetje goed onderhoudt. Als jij op je bek gaat heb je meer kans op veel schade dan ik![]()
Maarre sinds wanneer heb jij eigenlijk je 'wijs? Jan/Feb '05?![]()
Ik meen dat serieusquote:
Maar het zou ook niet slim zijn om te investeren in een motor die je 'maar' 2 jaar houdt.. dan kost het wel veel geld inderdaad. In plaats daarvan ben ik aan het sparen voor de volgende motorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, maar als je ook erbij rekent dat ik al die pecuña's uitgeef aan accesoires en die voor 2 motoren rekent ben je ook niet gauw vrolijk. Ik investeer graag in mijn motor, dus duurzaamheid is wel belangrijk
Rijbewijs sinds 17 januari ofzo, motor sinds 17 maart.![]()
ZX-6R is verder niet zo in prijs gedaalt trouwens. Hooguit 250 euro op marktplaats. Mijn eigen motor natuurlijk wel met die gebruikssporen en kms.
Ben je weer van plan om te studeren dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:40 schreef Faithy het volgende:
maar als ik ga studeren en een OV heb en en en nou ja.. misschien niet direct een auto nodig heb, zal die keuze makkelijker worden
En posen met je pakkiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar het zou ook niet slim zijn om te investeren in een motor die je 'maar' 2 jaar houdt.. dan kost het wel veel geld inderdaad. In plaats daarvan ben ik aan het sparen voor de volgende motor![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En posen met je pakkie
Maarjah, ik wilde meteen het echte motorrijden heDus dat ie met kneedownen, circuitrijden etc. etc. GS500 is meer een tussenoplossing
![]()
Mja, daar dacht ik gisteren ook nog aan. Moest gisteren een dik half uur in de bus staan, had er flink de smoor inquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Openbaar Vervoer...
Nooit van mijn leven...
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ben je weer van plan om te studeren dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig dat er in de film van gisteravond gestunt werd met verschillende BMW 2 cylinder Boxermotoren..
.. alleen het geluid wat er bij gemonteerd was van een viercylinder raceblok.
Jing...jing...JINGGHHH!![]()
Inderdaad nog steeds een wannahave.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:22 schreef hicham het volgende:
Pepijn heeft trouwens geen duoseat dus Faithy kan ook daar niet achterop![]()
Onder de monokap zit geen zadel, maar er staat op Marktplaats een clickable zadel.
Had er al 75 euro op geboden ruim 2 weken geleden, ding kost nieuw 223 euro.
zal'em nu ff een mail sturen, tweedehands hoeft dat ook niet veel meer te kosten.![]()
Net trouwens onderweg naar huis die witte Triumph Speedtriple gezien met die korte dikke dempers.![]()
Er zat ook een groene kentekenplaat op, maar hij reed in the middle of no dealer at all.
Proefritje voor Motorfreaks?![]()
Nu zo naar de sportschool, dus laat ik alvast maar afscheid nemen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Gisteren een film gekeken, vandaag laat op en naar de markt geweest.
Effectief donderdag 2 sollicitatiegesprekken, en net gebeld over een derde vacature.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig dat er in de film van gisteravond gestunt werd met verschillende BMW 2 cylinder Boxermotoren..
![]()
[..]
Inderdaad nog steeds een wannahve.![]()
Onder de monokap zit geen zadel, maar er staat op Marktplaats een clickable zadel.
Had er al 75 euro op geboden ruim 2 weken geleden, ding kost nieuw 223 euro.
zal'em nu ff een mail sturen, tweedehands hoeft dat ook niet veel meer te kosten.![]()
Net trouwens onderweg naar huis die witte Triumph Speedtriple gezien met die korte dikke dempers.![]()
Er zat ook een groene kentekenplaat op, maar hij reed in the middle of no dealer at all.
Proefritje voor Motorfreaks?![]()
Nu zo naar de sportschool, dus laat ik alvast maar afscheid nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Wakker gekust *Nieuwsgierig*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Heb je geen motor?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mja, daar dacht ik gisteren ook nog aan. Moest gisteren een dik half uur in de bus staan, had er flink de smoor in![]()
Kan niet wachten totdat ik op kamers ga, lekker een uur langer blijven liggen![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef Worldbeater het volgende:Wel grappig dat er in de film van gisteravond gestunt werd met verschillende BMW 2 cylinder Boxermotoren..
![]()
Altijd grappig, ene keer zijn het mannen en andere keer jongens in nieuwsberichten over mensen van het mannelijk geslacht rond de 17-22 jaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:04 schreef R2-D2 het volgende:
Tilburg
![]()
![]()
![]()
En het gaat wel erg hard in dit topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:05 schreef R2-D2 het volgende:
Wakker gekust *Nieuwsgierig*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buhuhuhuquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb je geen motor?
Ik blijf zeiken, ik zal het niet meer doen FX-je
![]()
![]()
Ik kan nooit boos worden op mijn meissie
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is absoluut niet "Boogie Wonderland" waar ik naartoe gaquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
Buhuhuhu [afbeelding]
Ik kan nooit boos worden op mijn meissie
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven [afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef Faithy het volgende:net door uitzendbureau gebeld
functie bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken
deze week wrsch op gesprek
quote:
uhm... ging over m'n accu van de flaptopquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:17 schreef bwt het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhh
wilt ie rijden zit ie zonder stroom
Of wil je em ff starten om te horen
dat mooie geluid van een motorfiets
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, dat is exclusief smileys dus dan komt het verkeerd over
^^ ding moet het 2 jaar volhouden en het zou leuk zijn om er dan nog een leuk bedrag voor terug te krijgen... maar onnodig geld in stekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar het zou ook niet slim zijn om te investeren in een motor die je 'maar' 2 jaar houdt.. dan kost het wel veel geld inderdaad. In plaats daarvan ben ik aan het sparen voor de volgende motor![]()
een goedkope 25kW oplossingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En posen met je pakkie
Maarjah, ik wilde meteen het echte motorrijden heDus dat ie met kneedownen, circuitrijden etc. etc. GS500 is meer een tussenoplossing
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef Faithy het volgende:net door uitzendbureau gebeld
Feliquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef Faithy het volgende:net door uitzendbureau gebeld
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zou er niet aan moeten denken met een brik te moeten rijden, mijn eergevoel, wat doe je
Jouw pwnen op alle vlakkenquote:
En van welk merk is de Mini tegenwoordig???????quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:Had ik ook gezien, wel een aparte keuze voor een actiefilm. Net als die drie mini's.
I've got news for you, some thing do not change.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Altijd grappig, ene keer zijn het mannen en andere keer jongens in nieuwsberichten over mensen van het mannelijk geslacht rond de 17-22 jaar.
Nou voorlopig ben ik gewoon nog een rebels jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst even wachten totdat ik weer werk heb. Anders koop ik hem dan genoeg toch nieuw.
De backseat voor de Bimota was 2 jaar geleden 250 euro tweedehands.![]()
1 keer gebruikt.
Affijn, tijd voor koffie en koekjes.![]()
![]()
Ik niet, weet zo snel ook niet iemand anders, maar mogelijk verlangen ze naast een bepaalde leeftijd dat je 2 jaar je rijbewijs hebt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
Ik heb sinds vorige week mijn motorrijbewijs!
Hebben jullie ervaring in het huren van motoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |