Jij bent strengquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar je verbreekt de traditie.. sluiten maar!
15 minuten F5en als ik me de tyfus verveel op mn werkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat je 15 mins de tijd had om alsnog te openen?
Neejoh, 600 mogelijkheden om te posten in 1 topic-nummerquote:
moeten we aardig onze best doen om die in 1 dag vol te krijgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neejoh, 600 mogelijkheden om te posten in 1 topic-nummer![]()
Kommaaropquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
moeten we aardig onze best doen om die in 1 dag vol te krijgen![]()
quote:
Je brengt me in de verleiding om naar de kantine te stappen en een lading snacks op te halenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb nog meer als een uur de tijd voor ik weer les heb... en heb ook nog 3 luikse wafels naast me liggen, dus dat komt helemaal goed![]()
Ze kijken naar het nummer van het topicquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:42 schreef Roderick2085 het volgende:
volgens mij weten de modjes ook niet welke ze moeten sluiten... zijn in dezelfde minuut geopend
ik hou je niet tegen... je moet toch nog ff wachten tot je bus weer komtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je brengt me in de verleiding om naar de kantine te stappen en een lading snacks op te halen![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:50 schreef Faithy het volgende:
oh, wat zou ik vanmiddag graag op een motor stappen
Ongeduldig mensquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:27 schreef Faithy het volgende:
ja, dat bedoelde ik ook..
maar toen ik zijn lousy OP zag
(ik heb echt lang zitten F5en!)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Fulcrum
het is nu schitterend weer buitenwaarom neem je je kans niet en ga lekker motorrijden
![]()
je heb al 4 maanden niet gereden![]()
het worden er steeds meerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hej, semiwerkloze...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:50 schreef Faithy het volgende:
oh, wat zou ik vanmiddag graag op een motor stappen
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ongeduldig mensecht lang, die paar minuutjes
Maar idd, jij was eerder![]()
vrouwen
Tijd voor een meeting:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:04 schreef Faithy het volgende:
wordt het niet tijd voor een meeting overigens?
en kan ik dan bij iemand achterop?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Fulcrum
het is nu schitterend weer buitenwaarom neem je je kans niet en ga lekker motorrijden
![]()
je heb al 4 maanden niet gereden![]()
Alvast voor 421?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:16 schreef worldpimber het volgende:
Ff copy & paste...Fok Motorclub [SC deel 416] Zon en Sneeuw
Fok Motorclub [SC deel 417] Nummer goed gedaan
Fok Motorclub [SC deel 418] Zondag is voor mietjes.
Fok Motorclub [SC deel 419] Oude en nieuwe topic`s
Fok Motorclub [SC Deel 420] Issie nu wel goed?
checkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:16 schreef worldpimber het volgende:
Ff copy & paste...Fok Motorclub [SC deel 416] Zon en Sneeuw
Fok Motorclub [SC deel 417] Nummer goed gedaan
Fok Motorclub [SC deel 418] Zondag is voor mietjes.
Fok Motorclub [SC deel 419] Oude en nieuwe topic`s
Fok Motorclub [SC Deel 420] Issie nu wel goed?
Dit lijstje ging maar tot 417... maar idd, 421 heb ik tenminste ook alvast klaar.quote:
quote:
Ja, alleen als je 1051 invult bij weathernews.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:20 schreef bwt het volgende:
W E E R vooruitzichten
tot en met zondag
Af en toe zon,ook enkele wolkenvelden
en donderdag kans op wat regen of
sneeuw.Maximumtemperatuur oplopend naar
6 graden,in de nacht lichte vorst.
wo do vr za zo
zon % 60 20 30 50 30
kans op
neersl. % 10 30 20 10 30
min.temp. -4 -2 -2 -2 -2
max.temp. 4 3 4 6 6
wind
-richting O NO NO O N
-kracht 3 4 3 3 3
zie geen neerslag van betekenis
En dat voor iemand die dagelijks met de motor naar zijn werk rijdt/reed.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:25 schreef bwt het volgende:
Ik zie geen meet weer.
alleen vorst aan de grond temperaturen
niet echt voor langere afstanden
ik heb geen duo steppies meer dus dat probleem is niet meer voor mij van toepassingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tijd voor een meeting:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk deze zondag wel, ware het niet dat ik dan weer niet kan komen![]()
![]()
En als het mooi weer is, wordt het zeker weer iedere zondag meeten om te 'ontspannen'
Popijn neemt wel vaak mensen achterop![]()
Ik zie een Lidl tanktasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:33 schreef the_jestert het volgende:
[aanmeldmodus]
sinds gister de trotse/blije eigenaar deze ZX6-r uit 1996
[afbeelding]
idd de lidl tas, maar bevalt prima, evenals de acculader die ik gister nodig had om mijn oude motor (GS500) te startenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zie een Lidl tanktas![]()
Gefeliciteerd en welkom![]()
![]()
En dat ding heb je natuurlijk meteen de plomp ingeredenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:36 schreef the_jestert het volgende:
idd de lidl tas, maar bevalt prima, evenals de acculader die ik gister nodig had om mijn oude motor (GS500) te starten
nope, kreeg er nog 1000 eurootjes voor bij de inruilquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:37 schreef worldpimber het volgende:
Hoi, welkom
[..]
En dat ding heb je natuurlijk meteen de plomp ingereden![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:33 schreef the_jestert het volgende:
[aanmeldmodus]
sinds gister de trotse/blije eigenaar deze ZX6-r uit 1996
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dat ding heb je natuurlijk meteen de plomp ingereden![]()
Tijd welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:04 schreef Faithy het volgende:
wordt het niet tijd voor een meeting overigens?
Duo rijden sucktquote:en kan ik dan bij iemand achterop?
quote:
okquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op met de smileys![]()
je hebt toch een vriendje met een motor.... zorg ervoor dat hij ook meerijd...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:47 schreef Faithy het volgende:
ja, maar, ja maar...
ik wil ook een band opbouwen
ik had ook wel verwacht dat jij die andere ook ff volmaakte... zat er al op te wachten...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:21 schreef bwt het volgende:
Whahaha
sorry hoor maar de mijne staat al een paar dagen klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toevallig wel binnenkort een nieuwe band nodig, jij misschien wel een haarband. Misschien kunnen we een deal makenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:47 schreef Faithy het volgende:
ja, maar, ja maar...
ik wil ook een band opbouwen
Ik weet dat je me mistquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is ook wel lang geleden dat ik die hoofdjes IRL heb gezien.![]()
inmiddels thuis zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik weet dat je me mist [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:05 schreef bwt het volgende:
zo, pauze ook weer voorbij
sletquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, dat is exclusief smileys dus dan komt het verkeerd overquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |