Het is absoluut niet "Boogie Wonderland" waar ik naartoe gaquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
Buhuhuhu [afbeelding]
Ik kan nooit boos worden op mijn meissie
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat bereikt in mijn leven [afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef Faithy het volgende:net door uitzendbureau gebeld
functie bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken
deze week wrsch op gesprek
quote:
uhm... ging over m'n accu van de flaptopquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:17 schreef bwt het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhh
wilt ie rijden zit ie zonder stroom
Of wil je em ff starten om te horen
dat mooie geluid van een motorfiets
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, dat is exclusief smileys dus dan komt het verkeerd over
^^ ding moet het 2 jaar volhouden en het zou leuk zijn om er dan nog een leuk bedrag voor terug te krijgen... maar onnodig geld in stekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar het zou ook niet slim zijn om te investeren in een motor die je 'maar' 2 jaar houdt.. dan kost het wel veel geld inderdaad. In plaats daarvan ben ik aan het sparen voor de volgende motor![]()
een goedkope 25kW oplossingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En posen met je pakkie
Maarjah, ik wilde meteen het echte motorrijden heDus dat ie met kneedownen, circuitrijden etc. etc. GS500 is meer een tussenoplossing
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef Faithy het volgende:net door uitzendbureau gebeld
Feliquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef Faithy het volgende:net door uitzendbureau gebeld
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zou er niet aan moeten denken met een brik te moeten rijden, mijn eergevoel, wat doe je
Jouw pwnen op alle vlakkenquote:
En van welk merk is de Mini tegenwoordig???????quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:Had ik ook gezien, wel een aparte keuze voor een actiefilm. Net als die drie mini's.
I've got news for you, some thing do not change.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Altijd grappig, ene keer zijn het mannen en andere keer jongens in nieuwsberichten over mensen van het mannelijk geslacht rond de 17-22 jaar.
Nou voorlopig ben ik gewoon nog een rebels jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst even wachten totdat ik weer werk heb. Anders koop ik hem dan genoeg toch nieuw.
De backseat voor de Bimota was 2 jaar geleden 250 euro tweedehands.![]()
1 keer gebruikt.
Affijn, tijd voor koffie en koekjes.![]()
![]()
Ik niet, weet zo snel ook niet iemand anders, maar mogelijk verlangen ze naast een bepaalde leeftijd dat je 2 jaar je rijbewijs hebt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
Ik heb sinds vorige week mijn motorrijbewijs!
Hebben jullie ervaring in het huren van motoren?
Bedoelde net ook bepaalde motoren waar speciale eisen voor gelden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:02 schreef BazzieK het volgende:
Een keer met mijn vader bij http://www.mvm.nl/ MVM motoren wat gehuurd, ging perfect, goed onderhouden motor en geen problemen mee gehad en ook geen nare verassingen kwa betaling oid.
Snap ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:12 schreef BazzieK het volgende:
Ja klopt niet echt naar gekeken aangezien mijn pa met zijn 44 jaar toch net aan die eisen voldoet
Maar je moet het nog wel hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja rijervaring betekent nog niet dat je goed kan rijden he![]()
Mercy_Symbol gaat zo posten dat je dan 3 bougiestekkers er af moet trekken.quote:Maarja neem aan dat Nordic_Blue een 25kw rijbewijs heeft en wij hadden toen een FJR1300 gehuurd wat net niet kan met 25KW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een normaal rijbewijs ( ben 24).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja rijervaring betekent nog niet dat je goed kan rijden heMaarja neem aan dat Nordic_Blue een 25kw rijbewijs heeft en wij hadden toen een FJR1300 gehuurd wat net niet kan met 25KW
ff dimmen hè die vader van je is net zo jong als ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef BazzieK het volgende:
Mijn vader godverdommeIk houd het voorlopig nog een beetje sportiever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |