quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:47 schreef Tref het volgende:
Ah, je wilt dus van ons horen dat het eigenlijk best wel aantrekkelijk is dat je te dik bent ?
Amenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Lindsay Lohan zoals ze vroeger was.
Motor monster....quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:49 schreef Glamorama het volgende:
[..]
Motormuisje is eigenlijk motormuiS
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef Developersrus het volgende:
Mits in de juiste proporties, super lekker!!
Waarom geloof ik hier nou geen bal van ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Motormuisje het volgende:
Nou sorry hoor !!! de vraag was serieus bedoelt.
Ten eerste ben ik absoluut niet te dik, en ten tweede las ik ergens dat maat 42 echt het Holands gemiddelde is, en dan heb ik het echt niet over mijzelf...Tja ,zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten..flauw hoor.
Oké daar heb je een punt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Motormuisje het volgende:
Nou sorry hoor !!! de vraag was serieus bedoelt.
Ten eerste ben ik absoluut niet te dik, en ten tweede las ik ergens dat maat 42 echt het Holands gemiddelde is, en dan heb ik het echt niet over mijzelf...Tja ,zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten..flauw hoor.
Voor een nachtje ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Glamorama het volgende:
Serieuze reactie dan maar:
'vollere' dames: voor een nachtje: ja (als ik dronken ben), voor meer: eh.. nee
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:56 schreef Vivi het volgende:
Dik is fout, romig is goed...toch?
Nou, opgelost, slotje!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:02 schreef Motormuisje het volgende:
Dit is dus wat ik bedoel, de een noemt een maatje meer een vrouw met maatje 38, de andere houdt van de wat vollere types, daar was is nou gewoon benieuwd naar.
Tja en een foto plaatsen ? met zulke reacties? k,dacht het niet !! ik weet voor mezelf dat er met mijn figuur niks mis is en dat is voor mij genoeg. Ik vindt het een beetje rare vraag eigenlijk...waarom zou ik iets moeten "bewijzen" ? Het ging er toch niet om wat jullie van mij vonden ? als ik op dat oordeel uitwas had ik er direkt wel een foto bijgezet.
Zoals gezegd, niks mis met mij, zit lekker in mijn velletje en helemaal al niet te zwaar !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |