abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36088119
Hoi,

Ik ben even heel nieuwsgierig, hier op dit forum wordt geregeld genoemd dat mannen best wel houden van vrouwen met een "maatje meer", maar wordt daar nou precies mee bedoelt? nét geen gratenpakhuis, of echt wat moliiger. ? als we nou "Hollands" gemiddelde maat 42 als midden moot noemen ? Ben erg benieuwd en dan bedoel ik wel vrouwen he?! en niet van die meiden die nog niet eens uitgegroeid zijn...

Liefs Motormuisje
Honda...the power of dreams
pi_36088164
Maatje 36
pi_36088175
pi_36088195
Ah, je wilt dus van ons horen dat het eigenlijk best wel aantrekkelijk is dat je te dik bent ?
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:48:03 #5
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_36088217
maatje 36/38 is favoriet, hoewel een goed uitgevulde 40 ook niet te versmaden is. t gaat ook om de verhoudingen natuurlijk
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_36088218
Ik zag gisteren op Discovery een programma over 'Feeders'

Dat is nog eens een maatje meer!
pi_36088221
Lindsay Lohan zoals ze vroeger was.
pi_36088250
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:47 schreef Tref het volgende:
Ah, je wilt dus van ons horen dat het eigenlijk best wel aantrekkelijk is dat je te dik bent ?
Motormuisje is eigenlijk motormuiS
pi_36088261
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Lindsay Lohan zoals ze vroeger was.
Amen
pi_36088268
Een bol toetje en een iets steviger postuurtje is dus wel even iets anders dan de vrouwen met een maatje meer. Dat dat even duidelijk is!
pi_36088271
maatje 38 is de shizzle voor mij
pi_36088283
Mits in de juiste proporties, super lekker!!
pi_36088315
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:49 schreef Glamorama het volgende:

[..]

Motormuisje is eigenlijk motormuiS
Motor monster....
pi_36088318
Nou sorry hoor !!! de vraag was serieus bedoelt.
Ten eerste ben ik absoluut niet te dik, en ten tweede las ik ergens dat maat 42 echt het Holands gemiddelde is, en dan heb ik het echt niet over mijzelf...Tja ,zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten..flauw hoor.
pi_36088358
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef Developersrus het volgende:
Mits in de juiste proporties, super lekker!!
.
pi_36088365
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Motormuisje het volgende:
Ten eerste ben ik absoluut niet te dik, en ten tweede las ik ergens dat maat 42 echt het Holands gemiddelde is, en dan heb ik het echt niet over mijzelf...Tja ,zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten..flauw hoor.
Waarom geloof ik hier nou geen bal van ?

Post eens een foto!
pi_36088411
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Motormuisje het volgende:
Oké daar heb je een punt.
Serieuze reactie dan maar:
'vollere' dames: voor een nachtje: ja (als ik dronken ben ), voor meer: eh.. nee
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:55:52 #18
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_36088453
in een diep en duister verleden was er ene aernout die al klaarkwam bij het woord babyvet dat is perfect, maar iets meer kan best

wat mij betreft zijn een paar dingen die echt weerzinwekkende zijn aan vrouwen:

• van buitenaf telbare ribben (zonder voelen), er zijn vrouwen die zo dun zijn dat je op 300 meter zonder verrekijker de ribben kan tellen terwijl ze 3 winterjassen overelkaar aanheeft
  • vrouwen met 'muscle definition'
  • aan de andere aknt kan je wat mij betreft (persoonlijke mening dus) ongeveer aanhouden dat als je buik voorbij je tieten komt, je te laat met afvallen bent begonnen, dit is een grove stelregel,maar gemiddeld komt het redelijk uit wat mij betreft...

verder ben ik qua vetpercentage niet veeleisend
  • ...houdt toch vooral van bier
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
    pi_36088454
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Glamorama het volgende:

Serieuze reactie dan maar:
    'vollere' dames: voor een nachtje: ja (als ik dronken ben ), voor meer: eh.. nee
    Voor een nachtje ?

pi_36088462
    En ik maar denken dat de TT ging over of je jezelf vol mag noemen als je zowel in je poepert als in je flamoes een colafles hebt gepropt...
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
      donderdag 16 maart 2006 @ 15:56:30 #21
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_36088471
    Dik is fout, romig is goed...toch?
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_36088562
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 15:56 schreef Vivi het volgende:
    Dik is fout, romig is goed...toch?
    Klopt.
    Het jammere is dat veel afzichtelijke vetzakken tegenwoordig de termen "romiger" en "ietsje steviger" misbruiken om hun eigen overgewicht te rechtvaardigen. Een klein beetje spek is geil, een wijf met dikke vetrollen en een uitdijende reet afzichtelijk.
    pi_36088588
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 15:55 schreef Tref het volgende:

[..]

Voor een nachtje ?

[afbeelding]
    Laten we het houden op mollig zoals beschreven in openingspost.
    pi_36088622
    Dit is dus wat ik bedoel, de een noemt een maatje meer een vrouw met maatje 38, de andere houdt van de wat vollere types, daar was is nou gewoon benieuwd naar.
    Tja en een foto plaatsen ? met zulke reacties? k,dacht het niet !! ik weet voor mezelf dat er met mijn figuur niks mis is en dat is voor mij genoeg. Ik vindt het een beetje rare vraag eigenlijk...waarom zou ik iets moeten "bewijzen" ? Het ging er toch niet om wat jullie van mij vonden ? als ik op dat oordeel uitwas had ik er direkt wel een foto bijgezet.
    Zoals gezegd, niks mis met mij, zit lekker in mijn velletje en helemaal al niet te zwaar !!
      donderdag 16 maart 2006 @ 16:03:30 #25
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_36088657
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 16:02 schreef Motormuisje het volgende:
    Dit is dus wat ik bedoel, de een noemt een maatje meer een vrouw met maatje 38, de andere houdt van de wat vollere types, daar was is nou gewoon benieuwd naar.
    Tja en een foto plaatsen ? met zulke reacties? k,dacht het niet !! ik weet voor mezelf dat er met mijn figuur niks mis is en dat is voor mij genoeg. Ik vindt het een beetje rare vraag eigenlijk...waarom zou ik iets moeten "bewijzen" ? Het ging er toch niet om wat jullie van mij vonden ? als ik op dat oordeel uitwas had ik er direkt wel een foto bijgezet.
    Zoals gezegd, niks mis met mij, zit lekker in mijn velletje en helemaal al niet te zwaar !!
    Nou, opgelost, slotje!
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')