quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef hicham het volgende:
Rot iz op met die ninja![]()
[56k onvriendelijk] 125+ Meetpics
Dit zijn oude foto's, nog voor de tijd dat OPM de professionele fotograaf werd van de Fok!MC
(foto's zijn in chronologische volgorde)
Oeps, ben de Duitsland picsmap vergeten. Maar daar sta jij ook 2x semi-herkenbaar opquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
en die smilies op sommige pics
metquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Oeps, ben de Duitsland picsmap vergeten. Maar daar sta jij ook 2x semi-herkenbaar opPosten?
Is dat ' metquote:
Is van een oude chinees hequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
je kent het gezegde: wijsheid komt met de topics
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef bwt het volgende:
Was weer een "als van ouds" topic zo snel
o ja
Hallooo
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Oeps, ben de Duitsland picsmap vergeten. Maar daar sta jij ook 2x semi-herkenbaar opPosten?
Faithy, dit wat voor jou?http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/126999/1 700 euro
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is van een oude chinees he [afbeelding]
Net gekeken en niet de moeite waard, qudvilmbjequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
op m'n telefoontje zetten als het de moeite waard is![]()
Die internetdate deed 't hem hequote:
Toll!!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
over drie kwartier zit ik weer op de motor![]()
zo maar 's rustig afsluiten
quote:
die helft staat dus in mijn bucketquote:Midweekje Germanië piczzzz
De helft mist, die deed OPM uploaden (We hadden het verslag in 4 posts verdeelt omdat het zo lang was. Om en om pics + verhaal posten).
Succesquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
over drie kwartier zit ik weer op de motor![]()
zo maar 's rustig afsluiten
quote:Nou, ik kwam bij de rijschool en ik zag daar de motor staan met een plas olie er onder, toen ik me helemaal in het verplichte motor pak had gehesen liepen we naar buiten en moest ik op die brakke motor gaar rijden.
Toen ik wou weg rijden glee ik met mijn voet weg door de olie die er lag. Die motor klapte neer en ik viel er bovenop. Gelukkig niet er onder, anders had mijn broek helemaal onder de smerige olie gezeten.
Nadat ze toch nog een andere motor hadden gehaald toch nog vertrokken.
Tijdens het rijden begon de instructeur gruwwelijk boos te wezen omdat ik verkeer van rechts niet zag aankomen. Niet 1x maar wel 4 keer. Ik lag zelfs al bijna onder een stadsbus...
Nu snap ik ook waar iedereen het over heeft als ze zeggen "ik denk dat ik mezelf helemaal doord rij op de motor" <- Daarom dus.
ik denk dat ik nooit meer op de motor durf te stappen, zelfs niet meer achter op.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Iemand van school of van het MF GS topic?
Oh, en de reden dat het zo druk is komt waarschijnlijk door R2-D2 en Faithy die 'niets' te doen hebben op het werk![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef hicham het volgende:
Hun hebben ook wel weer genoeg van de winter
... of nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef bwt het volgende:
over 2 uurtjes zullen we de nieuwe ervaringen van Faithy eens horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |