iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:43 schreef worldpimber het volgende:
Ben benieuwd wat voor nieuwe mensen we ook onder de meeters kunnen gaan rekenen.![]()
Eerst zien - dan gelovenquote:
Wnnr vertrek je nou definitiefquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:52 schreef R2-D2 het volgende:
Please forgive me for I have sinned...
[afbeelding]
![]()
Ik heb zo'n gevoel dat ik alles wat ik lekker vind deze week nog een keertje gegeten moet hebben![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddvan te voren is het altijd zin om te rijden, zin om te meeten, etc. etc.
....en dan uiteindelijk zijn we nog met de vaste meeters op de meetings
boeiedie n00bs houden ons toch op
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze zijn een beetje gefrustreerd omdat ze niet kunnen rijden
![]()
volgens mij hebben hun beide al meer kilometers gemaakt dan de rest van de MC samen![]()
Ik rij idd traag als dikkestrontquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag ben ik weggevlogenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:00 schreef worldpimber het volgende:
Raus zit zeker ook stiekem te rijden/genieten?
[..]
Wnnr vertrek je nou definitief
En wie gaat ons dan de hele dag vervelen
Leuke plaatjes posten
Enzo
Daar hoopte ik al een beetje opquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maak je daar nu maar een zorgen over![]()
Die jongen zit alleen te posen.
Faithy.. lijkt wel op Faithz en we weten allen wat daar mee is gebeurdquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef R2-D2 het volgende:
Volgende week dinsdag ben ik weggevlogen![]()
En ik heb een goede opvolgster die wel durft te meeten![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
:^ ik ook nietok de ketting smeren is niet echt een leuk karweitje maar tijdens het invetten kan je wel gelijk de status van je ketting controleren, en je kan het in een vroeg stadium problemen ontdekken, dat is naar mijn idee toch ook erg belangrijk
toen ik dat filmpje gezien heb van die CBR die op de snelweg met hoge snelheid zijn ketting verliest heb ik me voorgenomen geen auto olie ding te kopen,
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Worldbeater het volgende:
U heeft een hit!
Ik kijk in mijn glazen bol en zie... .... twee veertigplussers die bang zijn voor veranderingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb weinig slechte verhalen gehoord van mensen met een van de oilers, hooguit specifieke verhalen hier en daar over bijvoorbeeld de scottoiler. Voor de rest heb je een goed richting een continu gesmeerde ketting die zeer lang meegaat. Zeker als je veel woon/werk/school verkeer doet erg handig.![]()
Wil je niet overdrijven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef worldpimber het volgende:
Ik kijk in mijn glazen bol en zie... .... twee veertigplussers die bang zijn voor veranderingen.![]()
Nieuwe baan, nieuw levenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:03 schreef stinkie het volgende:
Waarom vertrek je nou eigenlijk? Vind je ons niet lief genoeg
:^ graag of helemaal nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kijk in mijn glazen bol bovenop het hoofd van twee veertigplussers![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
Edit:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:00 schreef worldpimber het volgende:
Raus zit zeker ook stiekem te rijden/genieten?
[..]
Wnnr vertrek je nou definitief
En wie gaat ons dan de hele dag vervelen
Leuke plaatjes posten
Enzo
en waar zouden die staanquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Een edit speciaal voor mij [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ben weg![]()
Heeft Faithy al meetfoto's bekeken om te zien met wat voor gespuis ze zich inlaat dan trouwens?![]()
quote:
grijs. Meldtquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verbaasde me laatst nog over de hoeveelheid eilanden die je op grote groepen mannenhoofden ziet, wordt tegenwoordig niemand meer grijs ofzoGelukkig wordt mijn vader niet zo snel kaal zo te zien.
*afkloppen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
alleen ik heb geen 22.9KW dus ik kan niet even een snelle ruk aan het gas geven anders klapt ie achterover![]()
Iemand van school of van het MF GS topic?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
binnenkort ff de link van dit topic naar iemand sturen... misschien nog een 25kw gs'je erbij![]()
Ik geloof dat dat te maken heeft met vruchtbaarheid enzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verbaasde me laatst nog over de hoeveelheid eilanden die je op grote groepen mannenhoofden ziet, wordt tegenwoordig niemand meer grijs ofzoGelukkig wordt mijn vader niet zo snel kaal zo te zien.
*afkloppen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef hicham het volgende:
Hun hebben ook wel weer genoeg van de winter
iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef worldpimber het volgende:
Maak je daar nu maar een zorgen over![]()
Die jongen zit alleen te posen.
Idd, net als die van mij, ligt niet aan de berijders.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddmijn motor is ook veel te dik om vooruit te komen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef hicham het volgende:
Hun hebben ook wel weer genoeg van de winter
je hebt altijd baas boven baasquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
Idd, net als die van mij, ligt niet aan de berijders.
chef is ziekquote:Wat post je trouwens veel OPM, vrije dag, chef afwezig of heb je ineens hernieuwde motivatie?
Doe dan wat je normaal doet als je chef niet ziek isquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
chef is ziekdrom mijn eerdere post: ik verveel me...
doe ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:11 schreef hicham het volgende:
Doe dan wat je normaal doet als je chef niet ziek is
Of heb je per se een stok achter de deur nodig![]()
door selectief niet verder te kijken dan je neus lang is?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef R2-D2 het volgende:
Hier is wel werk, kan het alleen niet vinden![]()
![]()
Zoiets jahquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
door selectief niet verder te kijken dan je neus lang is?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef hicham het volgende:
Rot iz op met die ninja![]()
[56k onvriendelijk] 125+ Meetpics
Dit zijn oude foto's, nog voor de tijd dat OPM de professionele fotograaf werd van de Fok!MC
(foto's zijn in chronologische volgorde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |