dat was makkelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:27 schreef bartrid het volgende:
busta rhymes
quote:Closely allied with post-industrial dub terrorists such as Bill Laswell, Techno Animal, James Plotkin, Robert Musso, and Anton Fier, Birmingham-based artistis something of a study in extremes.
ik twijfel zelfs over de romeinse cijfers van de vorige keer... er klopt onderhand geen bal meer vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij zijn we bij het zeshonderd-vijf-en-veertigste deel, oftewel Deel DXCLV. Die OP tekst loopt een behoorlijk tikkie achter...
Zquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Quote deze post en onderteken hem als je vind dat we eindelijk eens van die Romeinse cijfers afmoeten.
-Sack Blabbath
bartridquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Quote deze post en onderteken hem als je vind dat we eindelijk eens van die Romeinse cijfers afmoeten.
-Sack Blabbath
quote:To the present, Scorn and Lull, along with John Zorn's experimental jazz-dubcore outfit Painkiller have remained' primary ongoing projects, although one-off collaborations with the likes of James Plotkin, Nicholas Bullen, Bill Laswell, and Martyn Bates are common.
formed Scorn in 1991 in collaboration with bassist Nick Bullen, incorporating elements of ambient, industrial, dub, rock, and hip-hop. The group (though pared back to just
following Evanescence) have released a number of increasingly well-received full-length recordings, including the remix LP Ellipsis, which features outbound reworkings by the likes of Coil, Autechre, Laswell, and Germ.
Waarom zou Ranja het laatste woord moet hebben?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef Z het volgende:
Ik ben er overigens voor dat ranja het laatste woord heeft. Dan moeten alleen die cijfers een keer kloppend gemaakt worden.
Heb je weer de kans dat de titel afgekapt wordt, krijg je Fok! Muziek trivia Deel Zeshonderdzeve.......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:12 schreef dolle_hond het volgende:
laten we de nummers voortaan voluit schrijven
-dolle_hond
zeshonderdzestien
Hm veel te weinig achteraf : Had best X kunnen vragenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:08 schreef cafca het volgende:
Led Zeppelin II
Led Zeppelin III
Queen II
Boomtown Rats - V Deep
Live - V
Of als volgt: FMT#negenhonderdachtenzeventig Dat moet wel passen denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Heb je weer de kans dat de titel afgekapt wordt, krijg je Fok! Muziek trivia Deel Zeshonderdzeve.......
Een beetje a la de ondertitel van Belsen: "Weeee ik heb een bewegende use"
Dit is MUZquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of als volgt: FMT#negenhonderdachtenzeventig Dat moet wel passen denk ik.
Als in Ascaroth +1quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef Ascaroth het volgende:
Als in Jacques.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of als volgt: FMT#negenhonderdachtenzeventig Dat moet wel passen denk ik.
Girl en Summer omdraaien, maar allez!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:47 schreef ranja het volgende:
All summer girl fun band*
*in willekeurige volgorde
Daar gaat het niet om. Ik heb gewoon geen zin om erover na te denkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:48 schreef ranja het volgende:
Overigens helpt het gebruiken van niet-romeinse cijfers niks als de OP oud is
Dan was dit gewoon topic 616 geworden, net zo fout als DCXVI
Is dit Romeins met Hexadecimaal?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef ranja het volgende:
Ik zit eigenlijk een concert te kijken, maar goed.
Waar is dit de tracklist van?
MAA
TFATS
TTS
V
TAB
MI
MAA
Een album met weinig nummers, als het al een album isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef ranja het volgende:
Waar is dit de tracklist van?
MAA
TFATS
TTS
V
TAB
MI
MAA
Gooi d'r een Linux Live-CD in, dan weet je gauw genoeg of de kaart naar de vaantjes is of Windowsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
Verdorie... onze vaste PC kan internet niet op... Of de netwerkkaart is stuk (hopelijk) of heel windows moet opnieuw geinstalleerd worden...![]()
![]()
Ik heb gister m'n videokaart om zeep geholpenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
Verdorie... onze vaste PC kan internet niet op... Of de netwerkkaart is stuk (hopelijk) of heel windows moet opnieuw geinstalleerd worden...![]()
![]()
Die heb ik vast niet.... toch? Weet wel wat van pc's maar niet zoveel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gooi d'r een Linux Live-CD in, dan weet je gauw genoeg of de kaart naar de vaantjes is of Windows
Ik wilde dat het mijn videokaart wasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb gister m'n videokaart om zeep geholpen![]()
Dus niequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wilde dat het mijn videokaart was, dan kon ik tenminstge gewoon internetten...
ftp://ibiblio.org/pub/Lin(...)/current/current.isoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die heb ik vast niet.... toch? Weet wel wat van pc's maar niet zoveel...![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
En hoe ga ik die dan branden op mijn laptop als de brander in de pc zit?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
En hoe ga ik die dan branden op mijn laptop als de brander in de pc zit?![]()
Geweldig, de man die van twee paperclips, een pot pindakaas en een 9 volt batterij een bom kan makenquote:
Is het een Coldplaytje of een Radioheadje?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef ranja het volgende:
Jammer dat Peaceman het te druk heeft met z'n videokaart of netwerk problemen.
ja, dat klopt. maar paste er eerst niet meer op omdat ik toen die links er nog even boven had.. moet het nog wijzigen, maar geen zin in.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
trouwens, heet dat nummer van Johnny Cash niet Cocaine Blues
Mooi. Zou ook dubbelop zijn, want ik ben er al mee bezig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:36 schreef peaceman het volgende:
Overigens laat ik gezien de huidige PC problemen het tellen even zitten...sorry
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:56 schreef Gambolputty het volgende:
Dan gok ik 68 jaar lyrics
Welk nummer?quote:Now that the party is jumping
With the bass kicked in, the vegas are pumpin’
quote:Something grabs a hold of me tightly
Flow like a harpoon daily and nightly
neleos+1quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef Neleos het volgende:
Vanilla Ice - ice ice Baby
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef schaap001 het volgende:
Dát heb ik dus ook gehoord: Sly Stone
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef schaap001 het volgende:
Ja gehoord wel, maar ik heb 'm nog niet...![]()
Bill van Dijk, Jan Rot en Astrid Nijgh
okee:quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:36 schreef bartrid het volgende:
geen idee, doe eens een hintje?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:51 schreef schaap001 het volgende:
Copy-paste deze post en voeg je naam toe als je vind dat we eindelijk eens van die Romeinse cijfers afmoeten.
-Sack Blabbath
-Z
-bartrid
-Timbob
-Lubje
-TSE
-Ascaroth
-Berkery
-Gambolputtix
-newbiedoobiedoo
-Prep2Fight
-schaap001
by the way
Waar komen jullie toch vandaan? Waar de heilige huisjes staan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef belsen het volgende:
[..]Dat is een heilig huisje. [afbeelding]
ik doe nog niet zo lang mee, dus ik heb 0 recht van spreken wellicht: maar ik zie dat we nu WEER met nummer 616 bezig zijn, terwijl we (als ik het goed heb) al bij 645 zouden moeten zijn: zo kom je natuurlijk NEVER aan topic 666 toe....quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Waar komen jullie toch vandaan? Waar de heilige huisjes staan.
De Romeinse cijfers moeten blijven!
Prachtig, maar vergeet ook vooral het Belgische De Nieuwe Snaar niet.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef Neleos het volgende:
Meisje lijkt op Shirley Manson. Garbage?
Dat ligt niet aan het niet kunnen schrijven van romeinse cijfers, maar van het klakkeloos kopieren van de OP. Als dat een paar keer gebeurt zonder dat het nummer wordt aangepast ga je vanzelf uit de maat lopen. Zoals ik al eerder zei. Dan had het 616 geheten ipv DCXVI, net zo fout.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef schaap001 het volgende:
ik doe nog niet zo lang mee, dus ik heb 0 recht van spreken wellicht: maar ik zie dat we nu WEER met nummer 616 bezig zijn, terwijl we (als ik het goed heb) al bij 645 zouden moeten zijn: zo kom je natuurlijk NEVER aan topic 666 toe....
Nou, vulquote:Although six months earlier people were telling New Zealand'sto give up, by mid-2002 London's music press was hailing them as “genius." By then the
had already been playing their brand of garage rock for six years, ever since they met at school in Cambridge and formed a band called Trinket.
Z wint de f5 battle met 58% van de stemmen! Z +1quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef Z het volgende:
The Datsuns?
Hmmm jammer, als het erbij staat zijn elementen meten rete duur ...quote:
Zo'n plaat waar ik 0 verwachtingen bij heb.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Placebo _meds
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef Neleos het volgende:
Del Tha Funkee Homosapien
Heeft iets te maken met de "winding" van de draadjes binnenin het element, Hoe het helemaal precies zit weet ik ook niet, maar bij mijn weten zijn deze "Texas-wound" elementen handgemaakt (en ook nog op een speciale manier voor elke verschillende snaar), en daarom een stuk duurderquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef Z het volgende:
Even een vraagje tussendoor aan Belsen, geen punten te verdienen, weet jij wat Texas Wound betekent in combinatie met gitaarelementen (pickups)?
neleos+1quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef Neleos het volgende:
99 problems
Ah thnx, zoiets dacht ik al. Zal het een bedrijf zijn, dat Texas Wound?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met de "winding" van de draadjes binnenin het element, Hoe het helemaal precies zit weet ik ook niet, maar bij mijn weten zijn deze "Texas-wound" elementen handgemaakt (en ook nog op een speciale manier voor elke verschillende snaar), en daarom een stuk duurder
Heel closequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef bukgeit het volgende:
Prodigy - Smack My Bitch Up?
Nee, het is een Nederlandse productie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:12 schreef belsen het volgende:
Hey boy, hey girl van The Chemical Bros?
QF - Vieze Vrouwe?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, het is een Nederlandse productie.
Die ja. De clip is een parodie op Smack My Bitch Up. Maar eigenlijk is-ie precies hetzelfde.quote:
Volgens mij niet, volgens mij is het meer een manier van zo'n element in elkaar zetten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef Z het volgende:
[..]
Ah thnx, zoiets dacht ik al. Zal het een bedrijf zijn, dat Texas Wound?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Tim Buckley
Tiny Tim
Tim Dog
Tim Finn
Tim Rice
Tim Akkerman
Tim Berne
Tim Easton
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:45 schreef schaap001 het volgende:
Bryan Ferry - In Your Mind
Behoorlijk ja...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:58 schreef Ascaroth het volgende:
Animals van Pink Floyd.
quote:Friday 23 June
WHITESNAKE
LACUNA COIL - SATYRICON
MICHAEL SCHENKER GROUP - MOONSPELL - EVERGREY EDGUY - TRIVIUM - Y&T - LEAVES' EYES - LEATHERWOLF THE GATHERING - GOJIRA - 36 CRAZYFISTS
Saturday 24 June
GUNS N' ROSES
KORN - SOULFLY
OPETH - MY DYING BRIDE - NILE - OBITUARY - ALICE IN CHAINS - THE NEW YORK DOLL'S - STONE SOUR
BULLET FOR MY VALENTINE - DEICIDE - AKERCOCKE - BLOODSIMPLE
Sunday 25 June
MOTORHEAD
SAXON - CRADLE OF FILTH - IN FLAMES HELLOWEEN - ARCH ENEMY
AFTER FOREVER - EXODUS - ARMORED SAINT
DRAGONFORCE - IGNITE - ENSIFERUM - MACHINE MEN
Maar natuurlijk! Met Guns 'n' Roses (of beter: meneer Rose) als grote afsluiter. RANJA + 1quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:34 schreef ranja het volgende:
Graspop
gelukkig kon je'm zelf inkoppenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Scala!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat Vlaamse koor dat liedjes van Radiohead en zo zingt denk ik. Ben alleen de naam kwijt.
geen idee, wel met de Kolacny brothers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat was toch met die Steverlinck?
Ook met Steverlinck inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:02 schreef ranja het volgende:
[..]
geen idee, wel met de Kolacny brothers.
Ik zei 4 geen 5quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:23 schreef Mark het volgende:
Sex Pistols
Black Sabbath
Blondie
Miles Davis
Lynyrd Skynyrd
quote:
Geen wonder dat ik die niet wistquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Herb Alpert & Jerry Moss zijn nr 6 btw
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef bartrid het volgende:
ik heb zelfs deze foto wel eens bekeken voor een vraag maar ik kan er niet opkomen. James Murphy (dan zou die andere supermuzikant Gene Hoglan zijn) is het ook niet....
Heeft iemand die ook al klaar staan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:14 schreef bukgeit het volgende:
Het volgende deel is 646: DCXLVI.
Nee. Het beste kun je een deel terugscrollen: daar zijn de links bijgewerkt, in tegenstelling tot het huidige deel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:14 schreef Mark het volgende:
Nee, dat is het verhaal vanaf Gene, denk aan de mensen met wie hij gespeeld heeft in andere bands
[..]
Heeft iemand die ook al klaar staan?
Death en Testament zijn links die van toepassing zijn, gevraagde meneer heeft er gespeeld (een van de andere meneren trouwens ook in 1 van die bands)quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef bartrid het volgende:
hmm ik kan zo alleen Death, SYL en testament voor de geest halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |