Dat ligt niet aan het niet kunnen schrijven van romeinse cijfers, maar van het klakkeloos kopieren van de OP. Als dat een paar keer gebeurt zonder dat het nummer wordt aangepast ga je vanzelf uit de maat lopen. Zoals ik al eerder zei. Dan had het 616 geheten ipv DCXVI, net zo fout.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef schaap001 het volgende:
ik doe nog niet zo lang mee, dus ik heb 0 recht van spreken wellicht: maar ik zie dat we nu WEER met nummer 616 bezig zijn, terwijl we (als ik het goed heb) al bij 645 zouden moeten zijn: zo kom je natuurlijk NEVER aan topic 666 toe....
Nou, vulquote:Although six months earlier people were telling New Zealand'sto give up, by mid-2002 London's music press was hailing them as “genius." By then the
had already been playing their brand of garage rock for six years, ever since they met at school in Cambridge and formed a band called Trinket.
Z wint de f5 battle met 58% van de stemmen! Z +1quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef Z het volgende:
The Datsuns?
Hmmm jammer, als het erbij staat zijn elementen meten rete duur ...quote:
Zo'n plaat waar ik 0 verwachtingen bij heb.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Placebo _meds
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef Neleos het volgende:
Del Tha Funkee Homosapien
Heeft iets te maken met de "winding" van de draadjes binnenin het element, Hoe het helemaal precies zit weet ik ook niet, maar bij mijn weten zijn deze "Texas-wound" elementen handgemaakt (en ook nog op een speciale manier voor elke verschillende snaar), en daarom een stuk duurderquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:42 schreef Z het volgende:
Even een vraagje tussendoor aan Belsen, geen punten te verdienen, weet jij wat Texas Wound betekent in combinatie met gitaarelementen (pickups)?
neleos+1quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef Neleos het volgende:
99 problems
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |