Maar natuurlijk! Met Guns 'n' Roses (of beter: meneer Rose) als grote afsluiter. RANJA + 1quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:34 schreef ranja het volgende:
Graspop
gelukkig kon je'm zelf inkoppenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Scala!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat Vlaamse koor dat liedjes van Radiohead en zo zingt denk ik. Ben alleen de naam kwijt.
geen idee, wel met de Kolacny brothers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat was toch met die Steverlinck?
Ook met Steverlinck inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:02 schreef ranja het volgende:
[..]
geen idee, wel met de Kolacny brothers.
Ik zei 4 geen 5quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:23 schreef Mark het volgende:
Sex Pistols
Black Sabbath
Blondie
Miles Davis
Lynyrd Skynyrd
quote:
Geen wonder dat ik die niet wistquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Herb Alpert & Jerry Moss zijn nr 6 btw
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef bartrid het volgende:
ik heb zelfs deze foto wel eens bekeken voor een vraag maar ik kan er niet opkomen. James Murphy (dan zou die andere supermuzikant Gene Hoglan zijn) is het ook niet....
Heeft iemand die ook al klaar staan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:14 schreef bukgeit het volgende:
Het volgende deel is 646: DCXLVI.
Nee. Het beste kun je een deel terugscrollen: daar zijn de links bijgewerkt, in tegenstelling tot het huidige deel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:14 schreef Mark het volgende:
Nee, dat is het verhaal vanaf Gene, denk aan de mensen met wie hij gespeeld heeft in andere bands
[..]
Heeft iemand die ook al klaar staan?
Death en Testament zijn links die van toepassing zijn, gevraagde meneer heeft er gespeeld (een van de andere meneren trouwens ook in 1 van die bands)quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef bartrid het volgende:
hmm ik kan zo alleen Death, SYL en testament voor de geest halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |