Heb je weer de kans dat de titel afgekapt wordt, krijg je Fok! Muziek trivia Deel Zeshonderdzeve.......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:12 schreef dolle_hond het volgende:
laten we de nummers voortaan voluit schrijven
-dolle_hond
zeshonderdzestien
Hm veel te weinig achteraf : Had best X kunnen vragenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:08 schreef cafca het volgende:
Led Zeppelin II
Led Zeppelin III
Queen II
Boomtown Rats - V Deep
Live - V
Of als volgt: FMT#negenhonderdachtenzeventig Dat moet wel passen denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Heb je weer de kans dat de titel afgekapt wordt, krijg je Fok! Muziek trivia Deel Zeshonderdzeve.......
Een beetje a la de ondertitel van Belsen: "Weeee ik heb een bewegende use"
Dit is MUZquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of als volgt: FMT#negenhonderdachtenzeventig Dat moet wel passen denk ik.
Als in Ascaroth +1quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef Ascaroth het volgende:
Als in Jacques.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of als volgt: FMT#negenhonderdachtenzeventig Dat moet wel passen denk ik.
Girl en Summer omdraaien, maar allez!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:47 schreef ranja het volgende:
All summer girl fun band*
*in willekeurige volgorde
Daar gaat het niet om. Ik heb gewoon geen zin om erover na te denkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:48 schreef ranja het volgende:
Overigens helpt het gebruiken van niet-romeinse cijfers niks als de OP oud is
Dan was dit gewoon topic 616 geworden, net zo fout als DCXVI
Is dit Romeins met Hexadecimaal?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef ranja het volgende:
Ik zit eigenlijk een concert te kijken, maar goed.
Waar is dit de tracklist van?
MAA
TFATS
TTS
V
TAB
MI
MAA
Een album met weinig nummers, als het al een album isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef ranja het volgende:
Waar is dit de tracklist van?
MAA
TFATS
TTS
V
TAB
MI
MAA
Gooi d'r een Linux Live-CD in, dan weet je gauw genoeg of de kaart naar de vaantjes is of Windowsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
Verdorie... onze vaste PC kan internet niet op... Of de netwerkkaart is stuk (hopelijk) of heel windows moet opnieuw geinstalleerd worden...![]()
![]()
Ik heb gister m'n videokaart om zeep geholpenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
Verdorie... onze vaste PC kan internet niet op... Of de netwerkkaart is stuk (hopelijk) of heel windows moet opnieuw geinstalleerd worden...![]()
![]()
Die heb ik vast niet.... toch? Weet wel wat van pc's maar niet zoveel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gooi d'r een Linux Live-CD in, dan weet je gauw genoeg of de kaart naar de vaantjes is of Windows
Ik wilde dat het mijn videokaart wasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb gister m'n videokaart om zeep geholpen![]()
Dus niequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wilde dat het mijn videokaart was, dan kon ik tenminstge gewoon internetten...
ftp://ibiblio.org/pub/Lin(...)/current/current.isoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die heb ik vast niet.... toch? Weet wel wat van pc's maar niet zoveel...![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
En hoe ga ik die dan branden op mijn laptop als de brander in de pc zit?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
En hoe ga ik die dan branden op mijn laptop als de brander in de pc zit?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |