Ik heb gister m'n videokaart om zeep geholpenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
Verdorie... onze vaste PC kan internet niet op... Of de netwerkkaart is stuk (hopelijk) of heel windows moet opnieuw geinstalleerd worden...![]()
![]()
Die heb ik vast niet.... toch? Weet wel wat van pc's maar niet zoveel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gooi d'r een Linux Live-CD in, dan weet je gauw genoeg of de kaart naar de vaantjes is of Windows
Ik wilde dat het mijn videokaart wasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb gister m'n videokaart om zeep geholpen![]()
Dus niequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wilde dat het mijn videokaart was, dan kon ik tenminstge gewoon internetten...
ftp://ibiblio.org/pub/Lin(...)/current/current.isoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die heb ik vast niet.... toch? Weet wel wat van pc's maar niet zoveel...![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
En hoe ga ik die dan branden op mijn laptop als de brander in de pc zit?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
En hoe ga ik die dan branden op mijn laptop als de brander in de pc zit?![]()
Geweldig, de man die van twee paperclips, een pot pindakaas en een 9 volt batterij een bom kan makenquote:
Is het een Coldplaytje of een Radioheadje?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef ranja het volgende:
Jammer dat Peaceman het te druk heeft met z'n videokaart of netwerk problemen.
ja, dat klopt. maar paste er eerst niet meer op omdat ik toen die links er nog even boven had.. moet het nog wijzigen, maar geen zin in.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
trouwens, heet dat nummer van Johnny Cash niet Cocaine Blues
Mooi. Zou ook dubbelop zijn, want ik ben er al mee bezig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:36 schreef peaceman het volgende:
Overigens laat ik gezien de huidige PC problemen het tellen even zitten...sorry
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:56 schreef Gambolputty het volgende:
Dan gok ik 68 jaar lyrics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |