Ah thnx, zoiets dacht ik al. Zal het een bedrijf zijn, dat Texas Wound?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met de "winding" van de draadjes binnenin het element, Hoe het helemaal precies zit weet ik ook niet, maar bij mijn weten zijn deze "Texas-wound" elementen handgemaakt (en ook nog op een speciale manier voor elke verschillende snaar), en daarom een stuk duurder
Heel closequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef bukgeit het volgende:
Prodigy - Smack My Bitch Up?
Nee, het is een Nederlandse productie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:12 schreef belsen het volgende:
Hey boy, hey girl van The Chemical Bros?
QF - Vieze Vrouwe?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, het is een Nederlandse productie.
Die ja. De clip is een parodie op Smack My Bitch Up. Maar eigenlijk is-ie precies hetzelfde.quote:
Volgens mij niet, volgens mij is het meer een manier van zo'n element in elkaar zetten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:05 schreef Z het volgende:
[..]
Ah thnx, zoiets dacht ik al. Zal het een bedrijf zijn, dat Texas Wound?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Tim Buckley
Tiny Tim
Tim Dog
Tim Finn
Tim Rice
Tim Akkerman
Tim Berne
Tim Easton
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:45 schreef schaap001 het volgende:
Bryan Ferry - In Your Mind
Behoorlijk ja...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:58 schreef Ascaroth het volgende:
Animals van Pink Floyd.
quote:Friday 23 June
WHITESNAKE
LACUNA COIL - SATYRICON
MICHAEL SCHENKER GROUP - MOONSPELL - EVERGREY EDGUY - TRIVIUM - Y&T - LEAVES' EYES - LEATHERWOLF THE GATHERING - GOJIRA - 36 CRAZYFISTS
Saturday 24 June
GUNS N' ROSES
KORN - SOULFLY
OPETH - MY DYING BRIDE - NILE - OBITUARY - ALICE IN CHAINS - THE NEW YORK DOLL'S - STONE SOUR
BULLET FOR MY VALENTINE - DEICIDE - AKERCOCKE - BLOODSIMPLE
Sunday 25 June
MOTORHEAD
SAXON - CRADLE OF FILTH - IN FLAMES HELLOWEEN - ARCH ENEMY
AFTER FOREVER - EXODUS - ARMORED SAINT
DRAGONFORCE - IGNITE - ENSIFERUM - MACHINE MEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |