okee:quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:36 schreef bartrid het volgende:
geen idee, doe eens een hintje?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:51 schreef schaap001 het volgende:
Copy-paste deze post en voeg je naam toe als je vind dat we eindelijk eens van die Romeinse cijfers afmoeten.
-Sack Blabbath
-Z
-bartrid
-Timbob
-Lubje
-TSE
-Ascaroth
-Berkery
-Gambolputtix
-newbiedoobiedoo
-Prep2Fight
-schaap001
by the way
Waar komen jullie toch vandaan? Waar de heilige huisjes staan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef belsen het volgende:
[..]Dat is een heilig huisje. [afbeelding]
ik doe nog niet zo lang mee, dus ik heb 0 recht van spreken wellicht: maar ik zie dat we nu WEER met nummer 616 bezig zijn, terwijl we (als ik het goed heb) al bij 645 zouden moeten zijn: zo kom je natuurlijk NEVER aan topic 666 toe....quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Waar komen jullie toch vandaan? Waar de heilige huisjes staan.
De Romeinse cijfers moeten blijven!
Prachtig, maar vergeet ook vooral het Belgische De Nieuwe Snaar niet.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef Neleos het volgende:
Meisje lijkt op Shirley Manson. Garbage?
Dat ligt niet aan het niet kunnen schrijven van romeinse cijfers, maar van het klakkeloos kopieren van de OP. Als dat een paar keer gebeurt zonder dat het nummer wordt aangepast ga je vanzelf uit de maat lopen. Zoals ik al eerder zei. Dan had het 616 geheten ipv DCXVI, net zo fout.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:11 schreef schaap001 het volgende:
ik doe nog niet zo lang mee, dus ik heb 0 recht van spreken wellicht: maar ik zie dat we nu WEER met nummer 616 bezig zijn, terwijl we (als ik het goed heb) al bij 645 zouden moeten zijn: zo kom je natuurlijk NEVER aan topic 666 toe....
Nou, vulquote:Although six months earlier people were telling New Zealand'sto give up, by mid-2002 London's music press was hailing them as “genius." By then the
had already been playing their brand of garage rock for six years, ever since they met at school in Cambridge and formed a band called Trinket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |