* vibri sleept AirwiN mee naar de opticienquote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
D'r kontje is nu strakker dan op die foto!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat eens zien danquote:Op maandag 13 maart 2006 22:26 schreef _Cara_ het volgende:
komt van al mn worteltjes en zo... en gebrek aan eetlust...![]()
wel van voor mijn tijdquote:
Toch wel de meest briljante username hier naar mijn bescheiden meningquote:Op maandag 13 maart 2006 22:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
wel van voor mijn tijdmaar ik heb me ingelezen
ik denk er nu pas over na :d maar ik heb em doorquote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef vibri het volgende:
[..]
Toch wel de meest briljante username hier naar mijn bescheiden mening
Sweet dreamsquote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga slapen.. trusten allemaal..
Owh?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk er nu pas over na :d maar ik heb em door
trusten Caarquote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga slapen.. trusten allemaal..
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef Twisted_fok het volgende:
LMK? LMK?
God, wat voel ik me weer een newbie.
vibri toen:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
Vroeger was alles beter.
ja en dat de mensen vroeger zwart/wit waren helpt ook niet meequote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind d'r wel liever zo met dat hartje.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind d'r wel liever zo met dat hartje.![]()
Ik ben meestal wel een sucker voor zwart-wit foto's hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja en dat de mensen vroeger zwart/wit waren helpt ook niet mee
ja :d maar zwart wit mensenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel een sucker voor zwart-wit foto's hoor.
Nee. NTFS onder Linux is zwaar experimenteel en werkt alleen behoorlijk met alleen Lees acties. Schrijf acties lukken wel, als je daarna je Windows opnieuw wilt installeren.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Dickies het volgende:
Ik weet al waarom ik niet kon unrarren
Op die NTFS schijf heb ik geen schrijf rechten vanuit Mandrake. Toen ik een map van die NTFS naar m'n EXT partitie haalde ging het unrarren wel.
Kan je die NTFS schijf zo instellen dat je in linux ook voldoende rechten hebt?
Hmm, ok. Minder.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. NTFS onder Linux is zwaar experimenteel en werkt alleen behoorlijk met alleen Lees acties. Schrijf acties lukken wel, als je daarna je Windows opnieuw wilt installeren.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef Dickies het volgende:
Liever andersom
Vorige keer had ik wel een NILFEllen
Nursequote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef Dickies het volgende:
Liever andersom
Vorige keer had ik wel een NILFEllen
quote:
en ik maar proberen dingen met Beffie te verzinnen.. maar het is volgens mij gewoon heel saai en braafquote:
quote:
Goedenavond Nozem.. met je vetkuif en je Zundapquote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nozem het volgende:
Goedenavond. Vrijgezellen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedenavond Nozem.. met je vetkuif en je Zundap
Herstel: lange, golvende lokken en een damesfiets.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
The Fonzquote:
er zat weinig krul in je haar vandaag!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Herstel: lange, golvende lokken en een damesfiets.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het verschilt per dag. Serieus. Het ligt volgens mij echt aan de windrichting en de luchtvochtigheid.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
er zat weinig krul in je haar vandaag!
Ik krijg ook meer krullen (lees: pluis) als het vochtig is jaquote:Op maandag 13 maart 2006 23:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Het verschilt per dag. Serieus. Het ligt volgens mij echt aan de windrichting en de luchtvochtigheid.
Een Vespa! En die rok is ook snoezigquote:
Vochtig ja, daar zal het aan liggen. Als het vandaag iets niet was, dan was het vochtig.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik krijg ook meer krullen (lees: pluis) als het vochtig is ja
Ik ging naar bed he?
met boebiedoe?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef Thisbe het volgende:
Bovendien ben ik niet vrijgezel, ik ga namelijk trouwen met Boebidoe, Godt, Diederik Duck en IR![]()
Ja hoiquote:Op maandag 13 maart 2006 23:48 schreef ma_jojo het volgende:
M'n gebruikersnaam voelt zich aangesproken.
Jojo'en, wat bedoelen we daarmee?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja hoihet is hier gezellig.. mee jojo-en
allesquote:
Lekker vaag weerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleshet topic jojo't van onder naar boven.. gewicht jojo't etc etc..
Mijn adoratie beeb!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:48 schreef ma_jojo het volgende:
M'n gebruikersnaam voelt zich aangesproken.
Dat is geheel gezond toch? Maar voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:18 schreef nozem het volgende:
Jij adoreert iedereen met tieten en een kut toch?
Er zijn op deze wereld nogal wat personen die aan beide kenmerken voldoen, maar waarbij het woord 'adoreren' zo ongeveer het laatste woord is dat in me opkomt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is geheel gezond toch? Maar voorMa_JoJo
heb ik ooit nog een speciaal topic geopent.
Me 2quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:22 schreef Anthraxx het volgende:
Bedtijd. Ik kruip mijn koude bed in (helemaal alleen)
And when i climb into an empty bed..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:22 schreef Anthraxx het volgende:
Bedtijd. Ik kruip mijn koude bed in (helemaal alleen)
Hiep hiepquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is geheel gezond toch? Maar voorMa_JoJo
heb ik ooit nog een speciaal topic geopent.
Och hemel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:23 schreef MoChe het volgende:
[..]
jojo-en is het doen van jojo
ergo, jou neucken
Jaquote:
Goedenmorgen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:11 schreef Ynske het volgende:
Kun je nog lekker slapen, word je om 6 uur wakker... zonde
jij liever dan ik, maar goed, je zult wel weer eerder klaar zijn... ach zometeen eens naar de bus en om half 5 lekker weer naar huisquote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Goedenmorgen!
Het was voor mij 4.30 (en dat zal t de heleweek zo zijn..
Ik zit nu al weer op mijn werk..(5.55)
Toen de taxichauffeur 'nog een goede nacht' zei, wist ik dat ik de verkeerde baan had uitgekozen..
Enfin, koffie is de oplossing..![]()
Bleh, koud weer..(t maakt je wel wakkerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij liever dan ik, maar goed, je zult wel weer eerder klaar zijn... ach zometeen eens naar de bus en om half 5 lekker weer naar huis
enneh, tis koud buiten
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:05 schreef Q. het volgende:
Wil niet werken.
8 uur beginnenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Bleh, koud weer..(t maakt je wel wakker)
Hoe laat begin je? 8.30?
Ik ben 3 uur klaarmaar kan pas naar huis om 4 uur. De bussen rijden niet eerder.
![]()
He, hoe was cebit eigenlijk? Moest je daar werken of heb je mogen rond sneupen?
hier ook al... muts op, shawl om, handschoenen aan, en nog voel je die snijdende wind (jah had ook mijn jas aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:13 schreef AirwiN het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Brrrrrrrr... Wat een kou! Nog 8 uur en 45 minuten om op te warmen en dan mag ik de kou weer in...
Ach, dan zie ik die foto's vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook al... muts op, shawl om, handschoenen aan, en nog voel je die snijdende wind (jah had ook mijn jas aan)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:13 schreef AirwiN het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Brrrrrrrr... Wat een kou! Nog 8 uur en 45 minuten om op te warmen en dan mag ik de kou weer in...
Goedenmorgen.quote:Ach, dan zie ik die foto's van vibri weer voorbij komen en dan krijg ik het vanzelf weer warm...
quote:
Matig, matig.quote:
kan dr ook niets aan doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Laat ze ff hun koffie drinken..je verwachtingen zijn te hoog op dit tijdstip
![]()
gooi er een schoen naar toe?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:29 schreef webspider het volgende:
Kan er iemand mijn wekker uitzetten? Hij maakt veel te veel herrie!
Mankeer je wat aan je handen? Luie donder!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:29 schreef webspider het volgende:
Kan er iemand mijn wekker uitzetten? Hij maakt veel te veel herrie!
Ha, MILFquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:30 schreef Mokster het volgende:
Goedemorgen op deze wonderschone morgen!![]()
Hij ligt benedenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
gooi er een schoen naar toe?
of een kussen. of wat dan ook?
Nee, wel wat aan mn voeten .. weet je hoe warm een bed is?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mankeer je wat aan je handen? Luie donder!![]()
Ik lig met mijn voeten altijd buiten de deken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef webspider het volgende:
[..]
[..]
Nee, wel wat aan mn voeten .. weet je hoe warm een bed is?![]()
![]()
Ik ben het inmiddels weer vergeten. Maar het roept wel herinneringen op nu je het zo zegt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef webspider het volgende:
Nee, wel wat aan mn voeten .. weet je hoe warm een bed is?![]()
![]()
en dan zo'n lekkere deken om je heen, alles dat lekker ruikt, de warmte, heerlijk gewoonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels weer vergeten. Maar het roept wel herinneringen op nu je het zo zegt...![]()
Als ik dat doe dan hangt er binnen no time een killercat in mijn tenen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:34 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik lig met mijn voeten altijd buiten de deken..
Tip: Neem een bed dat iets langer is, en zorg ervoor dat je deken goed om op je bed ligt. Als je dan onder de 2 meter bent, past het precies!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:34 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik lig met mijn voeten altijd buiten de deken..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan hangt er binnen no time een killercat in mijn tenen...![]()
en waar is dit?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
Voor allen die niet op de vijftiende verdieping werken hier even een plaatje om de pijn te verzachten.
[afbeelding]
Ah, Den Haagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
Voor allen die niet op de vijftiende verdieping werken hier even een plaatje om de pijn te verzachten.
[afbeelding]
Geen die ik niet zelf veroorzaakt heb, maar dan kan ik er nog wel van balenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat gaat lekker..
Goedenmorgen!
Problemen?
![]()
lnv, jus, buza.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waar is dit?
en wat ben jij van Puckzzz?
Mauie stad achteâh duh duinenquote:
Dat ziet er stukken beter uit dan mijn uitzicht... Grijswijk in de ochtendzon is en blijft namelijk grijs...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
[afbeelding]
gefeliciteerdquote:
Je hebt je stewardessen pakje al aan,quote:
dat denk ik ook jahquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:56 schreef Polen het volgende:
Het heet Liv. Zal wel een meisje zijn.
Ik zie je liever als stewardess dan pilote denk ik!quote:
GMTA!quote:
quote:
quote:
jij ging die zoekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:13 schreef Polen het volgende:
Die heren blijven uit, zie ik?
Is dat geen pleonasme?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:11 schreef Ynske het volgende:
zo dan begin nu maar met de aantrekkelijke heren
Krijgen hier damens daar harde tepels van of vind je het zelf erg lekkerquote:
Ik vind Johnny Depp een lekkere vent, ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijgen hier damens daar harde tepels van of vind je het zelf erg lekker?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijgen hier damens daar harde tepels van?
Primaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:33 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik vind Johnny Depp een lekkere vent, ja.
Die gast had echt te veel tijd en te weinig hobbies..quote:
Van het type "een beetje vreemd, maar wel lekker!".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:33 schreef Polen het volgende:
Ik vind Johnny Depp een lekkere vent, ja.
Zullen wij samen een film met JD gaan kijken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Van het type "een beetje vreemd, maar wel lekker!".
Daar houd ik wel van!![]()
View from a bridgequote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
[afbeelding]
Ey! Timbob is lief ja!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Die gast had echt te veel tijd en te weinig hobbies..![]()
Maar dan wel eentje waarbij het geluid synchroon loopt!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:36 schreef Polen het volgende:
Zullen wij samen een film met JD gaan kijken?.
Leid jij maar af hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:36 schreef Polen het volgende:
Ik leid uit je opmerking trouwens af dat je een harde krijgt van die twee fotootjes van die pakjeshoer, jackson?.
Hm3 bedoel je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
hmm
Jah... zonder linkje...quote:
wat ben je dan aan t doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:24 schreef jackson het volgende:
Ik heb in vanalles zin behalve werken. Ik doe dan ook vanalles behalve werk deze ochtend
- Drinkenquote:
niets dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
- Drinken
- Eten
- Fok!ken
- Msn net even.
- Collega's lastig vallen
- Naar buiten aan het kijken... de zon
Enzo
Inderdaad bar weinig. Heb net even het noodzakelijke gedaan.... vanmiddag nog even wat doen en dan is het weer mooi geweestquote:
ik zie alleen die van gisterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:37 schreef nixxx het volgende:
de fokke en sukke van vandaag is goed
http://foksuk.nl/
ow is ie van gister? had em nog niet gezien.. maar die bedoelde ik welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie alleen die van gister
[afbeelding]
Sterk zeg!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie alleen die van gister
[afbeelding]
Er zijn nog niet genoeg spellings wonders?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:43 schreef Polen het volgende:
Hoi kataboe.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er zijn nog niet genoeg spellings wonders?
Niks mis mee, toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:38 schreef kataboe het volgende:
ja uhm, vrij duf, kzit op sgool dus zegt genoeg himnv
Just what we need... Another liefie_!quote:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/144041.jpgquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Just what we need... Another liefie_!
Oehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmm.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:56 schreef Polen het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/144041.jpg
Maar met rood haarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:56 schreef Polen het volgende:
[..]
ik discrimineer nietquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef Mokster het volgende:
Jaja... lachen jullie maar! Ik hoor net dat ik vanmiddag om 14.30 uur mee moet naar de Minister.
En ik moet spreekteksten schrijven. En ik moet mee naar het spoeddebat. Vanavond om 20.00 uur, of morgenochtend. Ik hoop dat het morgenochtend is...
OMFG. Ik vind het ENG!!!!!!!!!!![]()
Ik wil je best moreel ondersteunen, mits je belooft morgen uitgebreid verslag van je ontmoeting met meneer Verdonk te doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef Mokster het volgende:
Jaja... lachen jullie maar! Ik hoor net dat ik vanmiddag om 14.30 uur mee moet naar de Minister.
En ik moet spreekteksten schrijven. En ik moet mee naar het spoeddebat. Vanavond om 20.00 uur, of morgenochtend. Ik hoop dat het morgenochtend is...
Jij gaat wel uit van een heel intieme samenwerking, geloof ik?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil je best moreel ondersteunen, mits je belooft morgen uitgebreid verslag van je ontmoeting met meneer Verdonk te doen.![]()
Doe je Rita de groeten van mequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef Mokster het volgende:
Nee, ik ging even in op de reputatie van deze minister.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Polen het volgende:
[..]
Jij gaat wel uit van een heel intieme samenwerking, geloof ik?.
Redheads!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:56 schreef Polen het volgende:
[..]
Wat voor foto's heeft nixxx jou dan opgestuurd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Redheads!![]()
*flits even het beeld van die foto die nix me opgestuurd heeft voor de ogen..*![]()
Van kataboe?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Redheads!![]()
*flits even het beeld van die foto die nix me opgestuurd heeft voor de ogen..*![]()
Momentje..plaats ik m even..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat voor foto's heeft nixxx jou dan opgestuurd?![]()
sararaatsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat voor foto's heeft nixxx jou dan opgestuurd?![]()
succesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:09 schreef Mokster het volgende:
Maar goed. Ik ga me voorbereiden. Als het allemaal voorbij is, laat ik jullie weten hoe het gegaan is (mits ik nog leef)...![]()
sollicitatie voor een banquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Momentje..plaats ik m even..![]()
Ach wat maakt et uit... als je maar lol hebtquote:
quote:
Wellicht dat jij als ervaringsdeskundige een vergelijkend warenonderzoek kan uitvoeren?quote:
Tuurlijk overleef je datquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:09 schreef Mokster het volgende:
Maar goed. Ik ga me voorbereiden. Als het allemaal voorbij is, laat ik jullie weten hoe het gegaan is (mits ik nog leef)...![]()
nah dan doe maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach wat maakt et uit... als je maar lol hebt
Kijk.... jij snapt etquote:
Ha! Gotcha!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef Polen het volgende:
[..]
Oei. Ehm. Ja. Eh. Ik bedoel, eh,, natuurlijk!.
.
wat hebben ze nu gedaan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
De NS zijn een stel incompetente prutsers.
Dan voel jij je daar zeker wel thuis?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
De NS zijn een stel incompetente prutsers.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet als ik m zo uitdruk..
[afbeelding]
Ach, val toch dood. Maar niet voor mijn trein. Want dan heb ik weer vertraging.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef Polen het volgende:
Nou nou nou, Anthraxx heeft een keer breaking news zeg.![]()
![]()
.
Ik mis de geraspte kaas!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet als ik m zo uitdruk..
[afbeelding]
Ik was mijn handen in onschuldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Wellicht dat jij als ervaringsdeskundige een vergelijkend warenonderzoek kan uitvoeren?
t was toch geen rode poesquote:
een beetje roodblondquote:
Dat maakt je des te meer verdacht!quote:
Volgens mij krijg je dat gratis bij de aanschaf van een trienkaartje..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mij een uur in de kou op het perron laten staan.
Ik heb een OV.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dat gratis bij de aanschaf van een trienkaartje..![]()
met een roze/rode/oranje wortelquote:
Echt, ik weet niet wat men hier van mij denkt..quote:
kwam er genoeg vocht uit om ze te wassenquote:
hey, die heb ik nietquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Echt, ik weet niet wat men hier van mij denkt..
Ja, ik heb wel eens afgesproken met mensen van dit forum..
Alsof ik de enige ben
omg Ynske!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
kwam er genoeg vocht uit om ze te wassen
Als onderwerp van gesprek in het verleden, richt ik zo nu en dan graag de aandacht op een ander!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Echt, ik weet niet wat men hier van mij denkt..
Ja, ik heb wel eens afgesproken met mensen van dit forum..
Alsof ik de enige ben
quote:
sorry lieverdquote:
Deze foto vertegenwoordigt de dikte en de grootte zoals ik m gistermiddag pontifikaal op mijn bedrijfs pc had staan.. (had te snel geklikt op het pop up venstertje van messenger, had ik dus plots een dikke kut op mijn scherm, mijn colega's waren erg blij, die hadden zo'n ding in maanden niet gezienquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
* Ynske zet een meel klaar voor nixxx
Ik scoor tenminste geen vriendin via internetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als onderwerp van gesprek in het verleden, richt ik zo nu en dan graag de aandacht op een ander!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Deze foto vertegenwoordigt de dikte en de grootte zoals ik m gistermiddag pontifikaal op mijn bedrijfs pc had staan.. (had te snel geklikt op het pop up venstertje van messenger, had ik dus plots een dikke kut op mijn scherm, mijn colega's waren erg blij, die hadden zo'n ding in maanden niet gezien)
Nee, jij importeert Chinese meisjes die vervolgens als maagd het huwelijk in willen gaan!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:22 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik scoor tenminste geen vriendin via internet![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Deze foto vertegenwoordigt de dikte en de grootte zoals ik m gistermiddag pontifikaal op mijn bedrijfs pc had staan.. (had te snel geklikt op het pop up venstertje van messenger, had ik dus plots een dikke kut op mijn scherm, mijn colega's waren erg blij, die hadden zo'n ding in maanden niet gezien)
Ey, ze heeft zichzelf geimporteerd hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij importeert Chinese meisjes die vervolgens als maagd het huwelijk in willen gaan!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
binnenkort ff bijlullen via msn / google chat...
ik ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:22 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik scoor tenminste geen vriendin via internet![]()
Waar ken jij webspider dan van? Dat is een jongetje...quote:
aaah je hebt niet de juiste foto ontvangenquote:
"werken".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
ik verveel me
je bent neit de enigequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
"werken".![]()
Ik mis 'em trouwens, onze pinguin,.
Is hij dood?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
"werken".![]()
Ow, nou is er ook al een 'juiste' foto? whaha ...de ironie van 'juist'...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah je hebt niet de juiste foto ontvangen
nee hij is in BEFquote:
Je bent niet de enige...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
"werken".![]()
rustig aan... daar moet ik eerst thuis voor zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ow, nou is er ook al een 'juiste' foto? whaha ...de ironie van 'juist'...![]()
Opsturen dus..dit keer zal ik voorzichtiger zijn.. wat meer een aantekening aan mezelf is..
Ik heb het anders serieus hectisch-druk. Ik heb om 2 uur een tentamen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent neit de enige
en da twerken, tja dat ben ik tussendoor aan t doen
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Frezer het volgende:
Die Polen is van de afdeling "visuele ondersteuning"?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb het anders serieus hectisch-druk. Ik heb om 2 uur een tentamen.
Kut. Wat doe ik hier dan,.
Het is nog steeds geen straf om te doen!quote:
En hij komt hier niet meer omdat hij zich niet gewaardeerd voelde?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
[BeF] #460 Zon en bier... laat de zomer maar komen!
Eh, ik had m eerder van Nixxx verwacht..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
rustig aan... daar moet ik eerst thuis voor zijn
omdat hij zich hier idd niet meer prettig voelde volgens mijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En hij komt hier niet meer omdat hij zich niet gewaardeerd voelde?![]()
Vreemde conclusie dan, maar goed, dat is Pheno's zaak.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat hij zich hier idd niet meer prettig voelde volgens mij
nah eerder huisgenoten van mequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Eh, ik had m eerder van Nixxx verwacht..
Wat doe jij met een pic van Sara+ wortel thuis?
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:26 schreef _Cara_ het volgende:
komt van al mn worteltjes en zo...
*noteert: geen foto's sturen van eigen ontblote lichaamsdelen aan Ynske alleen van anderen*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah eerder huisgenoten van me
bewijsmateriaal is altijd leuk chantagemateriaal dat weet je toch
Bovendien staat ze er niet herkenbaar op, toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef Polen het volgende:
Hoewel sarapluswortel nou niet echt chantagemateriaal is.. Iets dat je niet kan publiceren is weinig waardevol he
.
quote:
je hebt onschuldige m eelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:44 schreef Private_Part_Sir het volgende:
zo goed heb ik ze niet bekekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bovendien staat ze er niet herkenbaar op, toch?
Ik heb er gelukkig maar één gezien. Die kwam inderdaad wel aardig overeen met die foto van die rode poes...quote:
Ja die heb ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig maar één gezien. Die kwam inderdaad wel aardig overeen met die foto van die rode poes...![]()
Haha, jij gaat er nu vanuit dat ik weer de fout maak om op het pop-up schermpje van msn te klikken enzo mijn collega's een minderwaardigheids complex aanbreng..quote:
Pervert!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja die heb ik ookmaar ik wil mijn verzameling compleet
neej hoor... ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, jij gaat er nu vanuit dat ik weer de fout maak om op het pop-up schermpje van msn te klikken enzo mijn collega's een minderwaardigheids complex aanbreng..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |