quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
* Ynske zet een meel klaar voor nixxx
Ik scoor tenminste geen vriendin via internetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als onderwerp van gesprek in het verleden, richt ik zo nu en dan graag de aandacht op een ander!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Deze foto vertegenwoordigt de dikte en de grootte zoals ik m gistermiddag pontifikaal op mijn bedrijfs pc had staan.. (had te snel geklikt op het pop up venstertje van messenger, had ik dus plots een dikke kut op mijn scherm, mijn colega's waren erg blij, die hadden zo'n ding in maanden niet gezien)
Nee, jij importeert Chinese meisjes die vervolgens als maagd het huwelijk in willen gaan!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:22 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik scoor tenminste geen vriendin via internet![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Deze foto vertegenwoordigt de dikte en de grootte zoals ik m gistermiddag pontifikaal op mijn bedrijfs pc had staan.. (had te snel geklikt op het pop up venstertje van messenger, had ik dus plots een dikke kut op mijn scherm, mijn colega's waren erg blij, die hadden zo'n ding in maanden niet gezien)
Ey, ze heeft zichzelf geimporteerd hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij importeert Chinese meisjes die vervolgens als maagd het huwelijk in willen gaan!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
Excuses aanvaard
binnenkort ff bijlullen via msn / google chat...
ik ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:22 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik scoor tenminste geen vriendin via internet![]()
Waar ken jij webspider dan van? Dat is een jongetje...quote:
aaah je hebt niet de juiste foto ontvangenquote:
"werken".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
ik verveel me
je bent neit de enigequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
"werken".![]()
Ik mis 'em trouwens, onze pinguin,.
Is hij dood?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
"werken".![]()
Ow, nou is er ook al een 'juiste' foto? whaha ...de ironie van 'juist'...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah je hebt niet de juiste foto ontvangen
nee hij is in BEFquote:
Je bent niet de enige...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
"werken".![]()
rustig aan... daar moet ik eerst thuis voor zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ow, nou is er ook al een 'juiste' foto? whaha ...de ironie van 'juist'...![]()
Opsturen dus..dit keer zal ik voorzichtiger zijn.. wat meer een aantekening aan mezelf is..
Ik heb het anders serieus hectisch-druk. Ik heb om 2 uur een tentamen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent neit de enige
en da twerken, tja dat ben ik tussendoor aan t doen
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Frezer het volgende:
Die Polen is van de afdeling "visuele ondersteuning"?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb het anders serieus hectisch-druk. Ik heb om 2 uur een tentamen.
Kut. Wat doe ik hier dan,.
Het is nog steeds geen straf om te doen!quote:
En hij komt hier niet meer omdat hij zich niet gewaardeerd voelde?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
[BeF] #460 Zon en bier... laat de zomer maar komen!
Eh, ik had m eerder van Nixxx verwacht..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
rustig aan... daar moet ik eerst thuis voor zijn
omdat hij zich hier idd niet meer prettig voelde volgens mijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En hij komt hier niet meer omdat hij zich niet gewaardeerd voelde?![]()
Vreemde conclusie dan, maar goed, dat is Pheno's zaak.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat hij zich hier idd niet meer prettig voelde volgens mij
nah eerder huisgenoten van mequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Eh, ik had m eerder van Nixxx verwacht..
Wat doe jij met een pic van Sara+ wortel thuis?
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:26 schreef _Cara_ het volgende:
komt van al mn worteltjes en zo...
*noteert: geen foto's sturen van eigen ontblote lichaamsdelen aan Ynske alleen van anderen*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah eerder huisgenoten van me
bewijsmateriaal is altijd leuk chantagemateriaal dat weet je toch
Bovendien staat ze er niet herkenbaar op, toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef Polen het volgende:
Hoewel sarapluswortel nou niet echt chantagemateriaal is.. Iets dat je niet kan publiceren is weinig waardevol he
.
quote:
je hebt onschuldige m eelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:44 schreef Private_Part_Sir het volgende:
zo goed heb ik ze niet bekekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bovendien staat ze er niet herkenbaar op, toch?
Ik heb er gelukkig maar één gezien. Die kwam inderdaad wel aardig overeen met die foto van die rode poes...quote:
Ja die heb ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig maar één gezien. Die kwam inderdaad wel aardig overeen met die foto van die rode poes...![]()
Haha, jij gaat er nu vanuit dat ik weer de fout maak om op het pop-up schermpje van msn te klikken enzo mijn collega's een minderwaardigheids complex aanbreng..quote:
Pervert!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja die heb ik ookmaar ik wil mijn verzameling compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |