Redheads!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:56 schreef Polen het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/144041.jpg
Wat voor foto's heeft nixxx jou dan opgestuurd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Redheads!![]()
*flits even het beeld van die foto die nix me opgestuurd heeft voor de ogen..*![]()
Van kataboe?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Redheads!![]()
*flits even het beeld van die foto die nix me opgestuurd heeft voor de ogen..*![]()
Momentje..plaats ik m even..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat voor foto's heeft nixxx jou dan opgestuurd?![]()
sararaatsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat voor foto's heeft nixxx jou dan opgestuurd?![]()
succesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:09 schreef Mokster het volgende:
Maar goed. Ik ga me voorbereiden. Als het allemaal voorbij is, laat ik jullie weten hoe het gegaan is (mits ik nog leef)...![]()
sollicitatie voor een banquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Momentje..plaats ik m even..![]()
Ach wat maakt et uit... als je maar lol hebtquote:
quote:
Wellicht dat jij als ervaringsdeskundige een vergelijkend warenonderzoek kan uitvoeren?quote:
Tuurlijk overleef je datquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:09 schreef Mokster het volgende:
Maar goed. Ik ga me voorbereiden. Als het allemaal voorbij is, laat ik jullie weten hoe het gegaan is (mits ik nog leef)...![]()
nah dan doe maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach wat maakt et uit... als je maar lol hebt
Kijk.... jij snapt etquote:
Ha! Gotcha!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef Polen het volgende:
[..]
Oei. Ehm. Ja. Eh. Ik bedoel, eh,, natuurlijk!.
.
wat hebben ze nu gedaan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
De NS zijn een stel incompetente prutsers.
Dan voel jij je daar zeker wel thuis?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
De NS zijn een stel incompetente prutsers.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet als ik m zo uitdruk..
[afbeelding]
Ach, val toch dood. Maar niet voor mijn trein. Want dan heb ik weer vertraging.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef Polen het volgende:
Nou nou nou, Anthraxx heeft een keer breaking news zeg.![]()
![]()
.
Ik mis de geraspte kaas!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet als ik m zo uitdruk..
[afbeelding]
Ik was mijn handen in onschuldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Wellicht dat jij als ervaringsdeskundige een vergelijkend warenonderzoek kan uitvoeren?
t was toch geen rode poesquote:
een beetje roodblondquote:
Dat maakt je des te meer verdacht!quote:
Volgens mij krijg je dat gratis bij de aanschaf van een trienkaartje..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mij een uur in de kou op het perron laten staan.
Ik heb een OV.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dat gratis bij de aanschaf van een trienkaartje..![]()
met een roze/rode/oranje wortelquote:
Echt, ik weet niet wat men hier van mij denkt..quote:
kwam er genoeg vocht uit om ze te wassenquote:
hey, die heb ik nietquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Echt, ik weet niet wat men hier van mij denkt..
Ja, ik heb wel eens afgesproken met mensen van dit forum..
Alsof ik de enige ben
omg Ynske!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
kwam er genoeg vocht uit om ze te wassen
Als onderwerp van gesprek in het verleden, richt ik zo nu en dan graag de aandacht op een ander!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
Echt, ik weet niet wat men hier van mij denkt..
Ja, ik heb wel eens afgesproken met mensen van dit forum..
Alsof ik de enige ben
quote:
sorry lieverdquote:
Deze foto vertegenwoordigt de dikte en de grootte zoals ik m gistermiddag pontifikaal op mijn bedrijfs pc had staan.. (had te snel geklikt op het pop up venstertje van messenger, had ik dus plots een dikke kut op mijn scherm, mijn colega's waren erg blij, die hadden zo'n ding in maanden niet gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |