Matig, matig.quote:
kan dr ook niets aan doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Laat ze ff hun koffie drinken..je verwachtingen zijn te hoog op dit tijdstip
![]()
gooi er een schoen naar toe?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:29 schreef webspider het volgende:
Kan er iemand mijn wekker uitzetten? Hij maakt veel te veel herrie!
Mankeer je wat aan je handen? Luie donder!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:29 schreef webspider het volgende:
Kan er iemand mijn wekker uitzetten? Hij maakt veel te veel herrie!
Ha, MILFquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:30 schreef Mokster het volgende:
Goedemorgen op deze wonderschone morgen!![]()
Hij ligt benedenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
gooi er een schoen naar toe?
of een kussen. of wat dan ook?
Nee, wel wat aan mn voeten .. weet je hoe warm een bed is?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mankeer je wat aan je handen? Luie donder!![]()
Ik lig met mijn voeten altijd buiten de deken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef webspider het volgende:
[..]
[..]
Nee, wel wat aan mn voeten .. weet je hoe warm een bed is?![]()
![]()
Ik ben het inmiddels weer vergeten. Maar het roept wel herinneringen op nu je het zo zegt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef webspider het volgende:
Nee, wel wat aan mn voeten .. weet je hoe warm een bed is?![]()
![]()
en dan zo'n lekkere deken om je heen, alles dat lekker ruikt, de warmte, heerlijk gewoonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels weer vergeten. Maar het roept wel herinneringen op nu je het zo zegt...![]()
Als ik dat doe dan hangt er binnen no time een killercat in mijn tenen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:34 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik lig met mijn voeten altijd buiten de deken..
Tip: Neem een bed dat iets langer is, en zorg ervoor dat je deken goed om op je bed ligt. Als je dan onder de 2 meter bent, past het precies!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:34 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik lig met mijn voeten altijd buiten de deken..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan hangt er binnen no time een killercat in mijn tenen...![]()
en waar is dit?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
Voor allen die niet op de vijftiende verdieping werken hier even een plaatje om de pijn te verzachten.
[afbeelding]
Ah, Den Haagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
Voor allen die niet op de vijftiende verdieping werken hier even een plaatje om de pijn te verzachten.
[afbeelding]
Geen die ik niet zelf veroorzaakt heb, maar dan kan ik er nog wel van balenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat gaat lekker..
Goedenmorgen!
Problemen?
![]()
lnv, jus, buza.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waar is dit?
en wat ben jij van Puckzzz?
Mauie stad achteâh duh duinenquote:
Dat ziet er stukken beter uit dan mijn uitzicht... Grijswijk in de ochtendzon is en blijft namelijk grijs...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
[afbeelding]
gefeliciteerdquote:
Je hebt je stewardessen pakje al aan,quote:
dat denk ik ook jahquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:56 schreef Polen het volgende:
Het heet Liv. Zal wel een meisje zijn.
Ik zie je liever als stewardess dan pilote denk ik!quote:
GMTA!quote:
quote:
quote:
jij ging die zoekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:13 schreef Polen het volgende:
Die heren blijven uit, zie ik?
Is dat geen pleonasme?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:11 schreef Ynske het volgende:
zo dan begin nu maar met de aantrekkelijke heren
Krijgen hier damens daar harde tepels van of vind je het zelf erg lekkerquote:
Ik vind Johnny Depp een lekkere vent, ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijgen hier damens daar harde tepels van of vind je het zelf erg lekker?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijgen hier damens daar harde tepels van?
Primaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:33 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik vind Johnny Depp een lekkere vent, ja.
Die gast had echt te veel tijd en te weinig hobbies..quote:
Van het type "een beetje vreemd, maar wel lekker!".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:33 schreef Polen het volgende:
Ik vind Johnny Depp een lekkere vent, ja.
Zullen wij samen een film met JD gaan kijken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Van het type "een beetje vreemd, maar wel lekker!".
Daar houd ik wel van!![]()
View from a bridgequote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
[afbeelding]
Ey! Timbob is lief ja!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Die gast had echt te veel tijd en te weinig hobbies..![]()
Maar dan wel eentje waarbij het geluid synchroon loopt!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:36 schreef Polen het volgende:
Zullen wij samen een film met JD gaan kijken?.
Leid jij maar af hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:36 schreef Polen het volgende:
Ik leid uit je opmerking trouwens af dat je een harde krijgt van die twee fotootjes van die pakjeshoer, jackson?.
Hm3 bedoel je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
hmm
Jah... zonder linkje...quote:
wat ben je dan aan t doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:24 schreef jackson het volgende:
Ik heb in vanalles zin behalve werken. Ik doe dan ook vanalles behalve werk deze ochtend
- Drinkenquote:
niets dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
- Drinken
- Eten
- Fok!ken
- Msn net even.
- Collega's lastig vallen
- Naar buiten aan het kijken... de zon
Enzo
Inderdaad bar weinig. Heb net even het noodzakelijke gedaan.... vanmiddag nog even wat doen en dan is het weer mooi geweestquote:
ik zie alleen die van gisterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:37 schreef nixxx het volgende:
de fokke en sukke van vandaag is goed
http://foksuk.nl/
ow is ie van gister? had em nog niet gezien.. maar die bedoelde ik welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie alleen die van gister
[afbeelding]
Sterk zeg!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie alleen die van gister
[afbeelding]
Er zijn nog niet genoeg spellings wonders?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:43 schreef Polen het volgende:
Hoi kataboe.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er zijn nog niet genoeg spellings wonders?
Niks mis mee, toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:38 schreef kataboe het volgende:
ja uhm, vrij duf, kzit op sgool dus zegt genoeg himnv
Just what we need... Another liefie_!quote:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/144041.jpgquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Just what we need... Another liefie_!
Oehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmm.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:56 schreef Polen het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/144041.jpg
Maar met rood haarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:56 schreef Polen het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/userpics/144041.jpg
ik discrimineer nietquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef Mokster het volgende:
Jaja... lachen jullie maar! Ik hoor net dat ik vanmiddag om 14.30 uur mee moet naar de Minister.
En ik moet spreekteksten schrijven. En ik moet mee naar het spoeddebat. Vanavond om 20.00 uur, of morgenochtend. Ik hoop dat het morgenochtend is...
OMFG. Ik vind het ENG!!!!!!!!!!![]()
Ik wil je best moreel ondersteunen, mits je belooft morgen uitgebreid verslag van je ontmoeting met meneer Verdonk te doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef Mokster het volgende:
Jaja... lachen jullie maar! Ik hoor net dat ik vanmiddag om 14.30 uur mee moet naar de Minister.
En ik moet spreekteksten schrijven. En ik moet mee naar het spoeddebat. Vanavond om 20.00 uur, of morgenochtend. Ik hoop dat het morgenochtend is...
Jij gaat wel uit van een heel intieme samenwerking, geloof ik?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil je best moreel ondersteunen, mits je belooft morgen uitgebreid verslag van je ontmoeting met meneer Verdonk te doen.![]()
Doe je Rita de groeten van mequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:01 schreef Mokster het volgende:
Nee, ik ging even in op de reputatie van deze minister.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Polen het volgende:
[..]
Jij gaat wel uit van een heel intieme samenwerking, geloof ik?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |