* vibri sleept AirwiN mee naar de opticienquote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
D'r kontje is nu strakker dan op die foto!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat eens zien danquote:Op maandag 13 maart 2006 22:26 schreef _Cara_ het volgende:
komt van al mn worteltjes en zo... en gebrek aan eetlust...![]()
wel van voor mijn tijdquote:
Toch wel de meest briljante username hier naar mijn bescheiden meningquote:Op maandag 13 maart 2006 22:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
wel van voor mijn tijdmaar ik heb me ingelezen
ik denk er nu pas over na :d maar ik heb em doorquote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef vibri het volgende:
[..]
Toch wel de meest briljante username hier naar mijn bescheiden mening
Sweet dreamsquote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga slapen.. trusten allemaal..
Owh?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk er nu pas over na :d maar ik heb em door
trusten Caarquote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga slapen.. trusten allemaal..
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef Twisted_fok het volgende:
LMK? LMK?
God, wat voel ik me weer een newbie.
vibri toen:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
Vroeger was alles beter.
ja en dat de mensen vroeger zwart/wit waren helpt ook niet meequote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind d'r wel liever zo met dat hartje.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind d'r wel liever zo met dat hartje.![]()
Ik ben meestal wel een sucker voor zwart-wit foto's hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja en dat de mensen vroeger zwart/wit waren helpt ook niet mee
ja :d maar zwart wit mensenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel een sucker voor zwart-wit foto's hoor.
Nee. NTFS onder Linux is zwaar experimenteel en werkt alleen behoorlijk met alleen Lees acties. Schrijf acties lukken wel, als je daarna je Windows opnieuw wilt installeren.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Dickies het volgende:
Ik weet al waarom ik niet kon unrarren
Op die NTFS schijf heb ik geen schrijf rechten vanuit Mandrake. Toen ik een map van die NTFS naar m'n EXT partitie haalde ging het unrarren wel.
Kan je die NTFS schijf zo instellen dat je in linux ook voldoende rechten hebt?
Hmm, ok. Minder.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. NTFS onder Linux is zwaar experimenteel en werkt alleen behoorlijk met alleen Lees acties. Schrijf acties lukken wel, als je daarna je Windows opnieuw wilt installeren.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef Dickies het volgende:
Liever andersom
Vorige keer had ik wel een NILFEllen
Nursequote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef Dickies het volgende:
Liever andersom
Vorige keer had ik wel een NILFEllen
quote:
en ik maar proberen dingen met Beffie te verzinnen.. maar het is volgens mij gewoon heel saai en braafquote:
quote:
Goedenavond Nozem.. met je vetkuif en je Zundapquote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nozem het volgende:
Goedenavond. Vrijgezellen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedenavond Nozem.. met je vetkuif en je Zundap
Herstel: lange, golvende lokken en een damesfiets.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
The Fonzquote:
er zat weinig krul in je haar vandaag!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Herstel: lange, golvende lokken en een damesfiets.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het verschilt per dag. Serieus. Het ligt volgens mij echt aan de windrichting en de luchtvochtigheid.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
er zat weinig krul in je haar vandaag!
Ik krijg ook meer krullen (lees: pluis) als het vochtig is jaquote:Op maandag 13 maart 2006 23:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Het verschilt per dag. Serieus. Het ligt volgens mij echt aan de windrichting en de luchtvochtigheid.
Een Vespa! En die rok is ook snoezigquote:
Vochtig ja, daar zal het aan liggen. Als het vandaag iets niet was, dan was het vochtig.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik krijg ook meer krullen (lees: pluis) als het vochtig is ja
Ik ging naar bed he?
met boebiedoe?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef Thisbe het volgende:
Bovendien ben ik niet vrijgezel, ik ga namelijk trouwen met Boebidoe, Godt, Diederik Duck en IR![]()
Ja hoiquote:Op maandag 13 maart 2006 23:48 schreef ma_jojo het volgende:
M'n gebruikersnaam voelt zich aangesproken.
Jojo'en, wat bedoelen we daarmee?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja hoihet is hier gezellig.. mee jojo-en
allesquote:
Lekker vaag weerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleshet topic jojo't van onder naar boven.. gewicht jojo't etc etc..
Mijn adoratie beeb!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:48 schreef ma_jojo het volgende:
M'n gebruikersnaam voelt zich aangesproken.
Dat is geheel gezond toch? Maar voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:18 schreef nozem het volgende:
Jij adoreert iedereen met tieten en een kut toch?
Er zijn op deze wereld nogal wat personen die aan beide kenmerken voldoen, maar waarbij het woord 'adoreren' zo ongeveer het laatste woord is dat in me opkomt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is geheel gezond toch? Maar voorMa_JoJo
heb ik ooit nog een speciaal topic geopent.
Me 2quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:22 schreef Anthraxx het volgende:
Bedtijd. Ik kruip mijn koude bed in (helemaal alleen)
And when i climb into an empty bed..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:22 schreef Anthraxx het volgende:
Bedtijd. Ik kruip mijn koude bed in (helemaal alleen)
Hiep hiepquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is geheel gezond toch? Maar voorMa_JoJo
heb ik ooit nog een speciaal topic geopent.
Och hemel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:23 schreef MoChe het volgende:
[..]
jojo-en is het doen van jojo
ergo, jou neucken
Jaquote:
Goedenmorgen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:11 schreef Ynske het volgende:
Kun je nog lekker slapen, word je om 6 uur wakker... zonde
jij liever dan ik, maar goed, je zult wel weer eerder klaar zijn... ach zometeen eens naar de bus en om half 5 lekker weer naar huisquote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Goedenmorgen!
Het was voor mij 4.30 (en dat zal t de heleweek zo zijn..
Ik zit nu al weer op mijn werk..(5.55)
Toen de taxichauffeur 'nog een goede nacht' zei, wist ik dat ik de verkeerde baan had uitgekozen..
Enfin, koffie is de oplossing..![]()
Bleh, koud weer..(t maakt je wel wakkerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij liever dan ik, maar goed, je zult wel weer eerder klaar zijn... ach zometeen eens naar de bus en om half 5 lekker weer naar huis
enneh, tis koud buiten
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:05 schreef Q. het volgende:
Wil niet werken.
8 uur beginnenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Bleh, koud weer..(t maakt je wel wakker)
Hoe laat begin je? 8.30?
Ik ben 3 uur klaarmaar kan pas naar huis om 4 uur. De bussen rijden niet eerder.
![]()
He, hoe was cebit eigenlijk? Moest je daar werken of heb je mogen rond sneupen?
hier ook al... muts op, shawl om, handschoenen aan, en nog voel je die snijdende wind (jah had ook mijn jas aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:13 schreef AirwiN het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Brrrrrrrr... Wat een kou! Nog 8 uur en 45 minuten om op te warmen en dan mag ik de kou weer in...
Ach, dan zie ik die foto's vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook al... muts op, shawl om, handschoenen aan, en nog voel je die snijdende wind (jah had ook mijn jas aan)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:13 schreef AirwiN het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Brrrrrrrr... Wat een kou! Nog 8 uur en 45 minuten om op te warmen en dan mag ik de kou weer in...
Goedenmorgen.quote:Ach, dan zie ik die foto's van vibri weer voorbij komen en dan krijg ik het vanzelf weer warm...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |