* vibri sleept AirwiN mee naar de opticienquote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
D'r kontje is nu strakker dan op die foto!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat eens zien danquote:Op maandag 13 maart 2006 22:26 schreef _Cara_ het volgende:
komt van al mn worteltjes en zo... en gebrek aan eetlust...![]()
wel van voor mijn tijdquote:
Toch wel de meest briljante username hier naar mijn bescheiden meningquote:Op maandag 13 maart 2006 22:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
wel van voor mijn tijdmaar ik heb me ingelezen
ik denk er nu pas over na :d maar ik heb em doorquote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef vibri het volgende:
[..]
Toch wel de meest briljante username hier naar mijn bescheiden mening
Sweet dreamsquote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga slapen.. trusten allemaal..
Owh?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk er nu pas over na :d maar ik heb em door
trusten Caarquote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga slapen.. trusten allemaal..
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef Twisted_fok het volgende:
LMK? LMK?
God, wat voel ik me weer een newbie.
vibri toen:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
Vroeger was alles beter.
ja en dat de mensen vroeger zwart/wit waren helpt ook niet meequote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind d'r wel liever zo met dat hartje.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind d'r wel liever zo met dat hartje.![]()
Ik ben meestal wel een sucker voor zwart-wit foto's hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja en dat de mensen vroeger zwart/wit waren helpt ook niet mee
ja :d maar zwart wit mensenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel een sucker voor zwart-wit foto's hoor.
Nee. NTFS onder Linux is zwaar experimenteel en werkt alleen behoorlijk met alleen Lees acties. Schrijf acties lukken wel, als je daarna je Windows opnieuw wilt installeren.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Dickies het volgende:
Ik weet al waarom ik niet kon unrarren
Op die NTFS schijf heb ik geen schrijf rechten vanuit Mandrake. Toen ik een map van die NTFS naar m'n EXT partitie haalde ging het unrarren wel.
Kan je die NTFS schijf zo instellen dat je in linux ook voldoende rechten hebt?
Hmm, ok. Minder.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. NTFS onder Linux is zwaar experimenteel en werkt alleen behoorlijk met alleen Lees acties. Schrijf acties lukken wel, als je daarna je Windows opnieuw wilt installeren.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef Dickies het volgende:
Liever andersom
Vorige keer had ik wel een NILFEllen
Nursequote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef Dickies het volgende:
Liever andersom
Vorige keer had ik wel een NILFEllen
quote:
en ik maar proberen dingen met Beffie te verzinnen.. maar het is volgens mij gewoon heel saai en braafquote:
quote:
Goedenavond Nozem.. met je vetkuif en je Zundapquote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nozem het volgende:
Goedenavond. Vrijgezellen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedenavond Nozem.. met je vetkuif en je Zundap
Herstel: lange, golvende lokken en een damesfiets.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
The Fonzquote:
er zat weinig krul in je haar vandaag!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Herstel: lange, golvende lokken en een damesfiets.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |