quote:Op maandag 13 maart 2006 15:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet de bedoeling dat Yns "iets" in jouw mond legt.. dat moet andersom!
ahum...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das iets wat je me in de mond legt.
Over het algemeen heb ik de eis: 'als ze maar haar hebben..'. Niet dat mijn vorige vriending een 'boldie' was..hehe
Niets mis met pr0n op de pc, voor de momenten dat er even geen live pr0n voorhanden is...quote:
je kent hetquote:Op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niets mis met pr0n op de pc, voor de momenten dat er even geen live pr0n voorhanden is...
Maar goed. Naar welk adres kan de foto?![]()
wat nou... jij begon met die opmerking,quote:
echt he.. het is dat opengesperde rosbieven niet mogen... anders killde ik dit topic ontzettend!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat nou... jij begon met die opmerking,
hij prikkelde zo mijn geest, daar moest ik wat mee doen
open gesperde rosbieven???quote:Op maandag 13 maart 2006 15:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
echt he.. het is dat opengesperde rosbieven niet mogen... anders killde ik dit topic ontzettend!
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
open gesperde rosbieven???
vergis je je niet met de kipfilets die je normaal gebruikt?
quote:
iets eronder werd dit plaatje gepostquote:
gatverdamme...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
iets eronder werd dit plaatje gepost
[afbeelding]
En dat mocht gewoon!
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
gatverdamme...
ik vind dat echt niet lekker om te eten
Tssquote:
ja.. is ze wel aan het kijken maar niet aan het posten..quote:
Goed, moest net ff snel naar buiten om zuurstof the happen, na het zien van je referentie foto.. (gelukkig is het arme kind biesles..)quote:Op maandag 13 maart 2006 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
ahum...
nee dit heb ik niet gezegd
laatste topic
Wie?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. is ze wel aan het kijken maar niet aan het posten..
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Goed, moest net ff snel naar buiten om zuurstof the happen, na het zien van je referentie foto.. (gelukkig is het arme kind biesles..)
*P_P_S staat tegenwoordig bekend als een profiel dat hopeloos een relatie begint met iedere vrouw, terwijl ie eigenlijk wil zeggen dat uiterlijk niet zijn uitganspunt is*
hmmm meneer heeft een msn adres in profiel staan.. ik stuur even een mailtje met attachmentquote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]ben jij maar blij dat het bij die foto's gebleven is, en dat die andere niet meer op internet staan
Een mooie roodharige vrouwquote:
jij bolleboos....quote:Op maandag 13 maart 2006 15:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm meneer heeft een msn adres in profiel staan.. ik stuur even een mailtje met attachment
Waarom maak je er life van ipv live????quote:
Live: said of a radio or TV broadcast: heard or seen as the event takes place and not from a recording.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom maak je er life van ipv live????![]()
ingelikt en welquote:Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef Mokster het volgende:
Als het goed is wordt mijn favoriete collega waarnemend clustercoördinator, en de adjunct waarmee ik de afgelopen weken zeer goede zaken heb gedaan wordt waarnemend directeur.
Ik zit gebeiteld!![]()
Dus voortaan kunnen we een uur gaan lunchen ipv een half uur?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef Mokster het volgende:
Als het goed is wordt mijn favoriete collega waarnemend clustercoördinator, en de adjunct waarmee ik de afgelopen weken zeer goede zaken heb gedaan wordt waarnemend directeur.
Ik zit gebeiteld!![]()
Dat is het betere nieuwsquote:Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef Mokster het volgende:
Ik zit gebeiteld!![]()
deze opmerkingquote:Op maandag 13 maart 2006 16:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is hier eigenlijk de aanleiding van?
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]ben jij maar blij dat het bij die foto's gebleven is, en dat die andere niet meer op internet staan
Hehe, jij weet niet wat ik net heb gekregen van (ff kijken hoe heet hij ook al weer?)quote:
Ik denk dat Yns hem ook wel eens gezien heeftquote:Op maandag 13 maart 2006 16:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Hehe, jij weet niet wat ik net heb gekregen van (ff kijken hoe heet hij ook al weer?)
Hehe, t begint me wel steeds duidelijker te worden..quote:
en of ik die foto's gezien hebquote:Op maandag 13 maart 2006 16:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Yns hem ook wel eens gezien heeftSara heeft die fotos zelf een keer op fok geplaatst.. ik geloof in een van de bifi topics... maar het is schijnbaar niet de enige..
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
En het harig/kaal verhaal.... harig.. erg harig dus..
Het meest grappige van het verhaal is uiteindelijk, dat JIJ ze bewaart c.q. ze weet te vinden..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Yns hem ook wel eens gezien heeftSara heeft die fotos zelf een keer op fok geplaatst.. ik geloof in een van de bifi topics... maar het is schijnbaar niet de enige..
lol... ik denk dat wel meer mensen ze als confrontatiemateriaal bewaard hebben....quote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Het meest grappige van het verhaal is uiteindelijk, dat JIJ ze bewaart c.q. ze weet te vinden..![]()
Maar toch bedankt. je hebt voor me in ieder gaval het vraagstuk beantwoordt; 'wat voor een poes heeft die eigenlijk?'![]()
![]()
Als ik een foto op fok zie heb ik zeer vaak de neiging om right click - save as te doen jaquote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Het meest grappige van het verhaal is uiteindelijk, dat JIJ ze bewaart c.q. ze weet te vinden..![]()
Maar toch bedankt. je hebt voor me in ieder gaval het vraagstuk beantwoordt; 'wat voor een poes heeft die eigenlijk?'![]()
![]()
Hehe. Ik wil het volgende verhaal wel met jullie delen.quote:
Anniequote:
Voel die positieve vibe. Makes me feel goodquote:Op maandag 13 maart 2006 16:11 schreef Mokster het volgende:
@Ynske: niet gelikt, gewoon keihard gewerkt en respect verdiend!![]()
@nixxx: alleen als ik niet weer omkom in de spoed-kamervragen (die overigens nog steeds niet zijn gepubliceerd... echt... ik vraag me inmiddels echt af wat de definitie van "spoed" is op het kerndepartement)!
@vibri: inderdaad ja! En mn dag begon sowieso al goed, dus ik zit hier enorm gelukkig te wezen!!
en je hebt geen foto's gemaaktquote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe. Ik wil het volgende verhaal wel met jullie delen.
Ik ben er een paar weken geleden op een hele nadrukkelijke manier achter gekomen, dat Ierse vrouwen zich niet scheren..
Ze vragen zichzelfs af, of het nou niet moet gaan jeuken, die stoppeltje, wat meteen haar hele levens visie op een kale vagina verteld..
Deze vrouw (35) had me toch een afrokapsel in haar broek!een beetje haar is ok, maar dit was wildgroei!
35 jarige vrouwquote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Ik ben er een paar weken geleden op een hele nadrukkelijke manier achter gekomen, dat Ierse vrouwen zich niet scheren..
Ze vragen zichzelfs af, of het nou niet moet gaan jeuken, die stoppeltje, wat meteen haar hele levens visie op een kale vagina verteld..
Deze vrouw (35) had me toch een afrokapsel in haar broek!een beetje haar is ok, maar dit was wildgroei!
-1 Generalisatiequote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Alleen de MILFSquote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
-1 Generalisatie![]()
of heb je alle vrouwen daar gehad...![]()
Generalisatie lucht op. Als je het niet meent maar wel nodig hebt, mag je t gebruiken van uit het psygologisch oogpuntquote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
-1 Generalisatie![]()
of heb je alle vrouwen daar gehad...![]()
Die er samen met de rest van de kameel op is gaan staanquote:
En dat had succes? ze is nu glad? en ze gaat al haar vriendinnen vertellen hoe het moet?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
En natuurlijk heb ik er over gepraat en het bleek dat scheren onder vrouwen geen mode trend in Ierland is.
Inderdaad!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Polen het volgende:
Goe-de-mid-dag. Fuck yeah!
Hehe, foto's... t staat al op mijn netvlies gebrand..dat spaart me de moeite om foto's te nemen..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
en je hebt geen foto's gemaakt
benen en oksels scheren ze die ook niet?
Not my kind of country dusquote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Generalisatie lucht op. Als je het niet meent maar wel nodig hebt, mag je t gebruiken van uit het psygologisch oogpunt
En natuurlijk heb ik er over gepraat en het bleek dat scheren onder vrouwen geen mode trend in Ierland is.
kom je voor me koken schat?quote:
sorry Lit... maar als een vrouw daarmee aankwam om mij van mijn laatste restjes haar te ontdoen...quote:
Zal ik voor jou komen koken?quote:
Laat ik het zo stellen, dat als je een hygienische kapper(of hoe ziets in de volksmond ook heet) wilt worden, dat de markt hier groot zal zijn..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
En dat had succes? ze is nu glad? en ze gaat al haar vriendinnen vertellen hoe het moet?
Eigenlijk ben je best wel fucking fantastisch he.. fuck yeah!quote:
Dit is ook niet echt een precisieinstrument voor de laatste restjes, wel?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
sorry Lit... maar als een vrouw daarmee aankwam om mij van mijn laatste restjes haar te ontdoen...![]()
nee dus
Wat is dat toch met dat gefuck yeah hier?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel fucking fantastisch he.. fuck yeah!
Dat dus..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef Mokster het volgende:
Ik heb gisteravond Team America maar weer eens aangezet!
Fuck yeah!![]()
weet je wel hoe oud ik ben!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb geen geld meer Nixxx. Waarom heb jij geen ov zoals elke normale student?![]()
43 ?!quote:
dichterbij moks dan bij jouw leeftijdquote:
http://www.goyk.com/flash.asp?path=1084quote:Op maandag 13 maart 2006 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Dus ik moet eerst die film zien en dan snap ik het gefuck yeah?
27!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:46 schreef Polen het volgende:
[..]
http://www.goyk.com/flash.asp?path=1084
Ben ik J.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Mokster het volgende:
Yes!! J. is waarnemend clustercoördinator geworden!![]()
![]()
Ok.... jammer... het klonk wel leukquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope! J. is niet van hier. Maar ik wilde mijn blijdschap gewoon even kwijt!![]()
Ja mee eens.... daar denkt mijn baas anders over geloof ikquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goed, tijd om naar huis te gaan.![]()
das weer eens op een andere manierquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope! J. is niet van hier. Maar ik wilde mijn blijdschap gewoon even kwijt!![]()
Ik weet van niets?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Mokster het volgende:
Yes!! J. is waarnemend clustercoördinator geworden!![]()
![]()
doe maar net alsofquote:
is dat die ene waar je 10 jaar geleden op zat te geilen?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is één van de functiecompetenties!quote:
Ah, dan ben ik uiterst competentquote:Op maandag 13 maart 2006 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is één van de functiecompetenties!![]()
ik ookquote:
Hij heeft toevalligerwijze precies dezelfde naam als jij!quote:
Haal eerst je diploma, regel dan zelf je eerste baan en kom dan maar met eisen stellen!quote:
De baan had dan ook niet naar een betere persoon kunnen gaanquote:Op maandag 13 maart 2006 17:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij heeft toevalligerwijze precies dezelfde naam als jij!
ken jij toevallig een sabrina die bij het IND werkt?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
@MoChe: dit is niet de voormalige postkamerjongen, maar ik kan niet ontkennen dat er ook tussen J. en mij ooit wat niet-zakelijke mailwisselingen heen en weer zijn gegaan toen ik nog niet op het hoofdkantoor werkte. Gelukkig doen wij tegenwoordig alsof dat nooit gebeurd is en kunnen we het zakelijk gezien erg goed met elkaar vinden!
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haal eerst je diploma, regel dan zelf je eerste baan en kom dan maar met eisen stellen!![]()
Belangrijke dingen?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:30 schreef nixxx het volgende:
topickillmaar we weten allemaal waar beffie mee bezig is
![]()
ja zijn vriending troosten en opbeuren..quote:
*noteert...quote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef PhaE het volgende:
Even for the record;
Ik haat VERITAS BackupExec
backups maken... en backups makenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
*noteert...
wat doet het.. en wat doet het fout?
Op windows of linux?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:44 schreef Dickies het volgende:
Voor de (linux) nerds hier
Hoe kan ik bestanden die met een torrent gedownload zijn (bv. *.r00, *.r01 etc.) unrarren? Ik krijg allemaal vage errors
Vooral heel erg ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 17:51 schreef PhaE het volgende:
trouwens, op windows is het gewoon rechtsklikken op .rar of .r00 en kiezen voor "extract files.." ofzo.
Eerder andersom eh. Ik draai normaal windows. Nu dus linux waar ik minder ervaring mee heb.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Op windows of linux?
Ik neem aan windows, want als je linux zou draaien dan weet je dit soort dingen wel lijkt me..
Zo niet; foei!
en; http://www.edenwaith.com/support/untar/help/unrar.html
Oh, en die rar bestanden staan op een NTFS schijf. Mocht dat uitmakenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:56 schreef Dickies het volgende:
[..]
Eerder andersom eh. Ik draai normaal windows. Nu dus linux waar ik minder ervaring mee heb.
quote:
bash: unrar: command not foundquote:Op maandag 13 maart 2006 18:10 schreef PhaE het volgende:
maar uh, unrar e <file.rar> werkt dus niet?
(en als je geen .rar hebt, file.r00)
zo niet, welke errors krijg je dan?
stap sowieso af van die torrents, download quickpar en newsleecher en duik de nieuwsgroepen in![]()
unrar moet je installeren.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:38 schreef Dickies het volgende:
[..]
bash: unrar: command not found
Maar ik kom er wel uit, uiteindelijkIs er geen winzip/rar port (grafisch) voor linux? (mandrake). Jaja, zal wel commentaar zijn op de distro ook
UNRAR 3.51 freeware Copyright (c) 1993-2005 Alexander Roshalquote:
jj slaapt nooit?quote:
rename .r00 eens naar .rar, en probeer het nog eens?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
UNRAR 3.51 freeware Copyright (c) 1993-2005 Alexander Roshal
Cannot open mrn.cssf.r00
No files to extract
Er zit een image bestand in, dat weet ik zeker
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:54 schreef MoChe het volgende:
[..]
je deelt ze niet eens met ons! egoist!![]()
we wachten....quote:
misschien eens tijd om DIG op te zoeken?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
UNRAR 3.51 freeware Copyright (c) 1993-2005 Alexander Roshal
Cannot open mrn.cssf.r00
No files to extract
Er zit een image bestand in, dat weet ik zeker
Hm, ik zie net dat er niet echt een optie voor zit.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
rename .r00 eens naar .rar, en probeer het nog eens?
Dan heb je nog nooit met Netbackup gespeeld. Dat pakket zuigt helemaal op en neerquote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef PhaE het volgende:
Even for the record;
Ik haat VERITAS BackupExec
Ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
rename .r00 eens naar .rar, en probeer het nog eens?
Avond?quote:
* Sjowhan weet dat zijn huidige werkgever over gaat op een nieuw pakket.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit met Netbackup gespeeld. Dat pakket zuigt helemaal op en neer![]()
ik ben net een half uurtje thuisquote:Op maandag 13 maart 2006 19:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Avond?
Het word tijd om naar huis te gaan!
je wilt niet rukken bedoel jequote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben alleen?
Mooi!
Ik wil dat mn vriendin vanavond blijft slapen... Ik wil niet meer alleen slapen
Ik haaaat alleen slapen
Neh dat is t niet, gewoon zo saai om alleen te slapen.quote:
Ik wil het niet met joey eens zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben alleen?
Mooi!
Ik wil dat mn vriendin vanavond blijft slapen... Ik wil niet meer alleen slapen
Ik haaaat alleen slapen
hier ook alquote:Op maandag 13 maart 2006 19:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik wil het niet met joey eens zijn... maar ben het stiekem toch een beetje
Ik slaap op zich beter als ik alleen ben. Alleen tis zo saaaaaaaaai. Gewoon saai om alleen in slaap te vallen en helemaal om alleen wakker te worden. Ik wil samenwonenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook al
de meeste mensen slapen ook beter als ze tegen iemand aan kunnen kruipen en dan in slaapvallen
ja.. en zo goed slaap ik de laatste tijd ook weer niet.. dus dat zou wel eens fijn zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook al
de meeste mensen slapen ook beter als ze tegen iemand aan kunnen kruipen en dan in slaapvallen
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook al
Dwarsliggen heeft me nog nooit geboeidquote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef Frezer het volgende:
Jezus, mauwkonten!
Slapen is sowieso niet gezellig, aangezien je dan van de wereld bent,. In slaap vallen en wakker worden daarintegen kan prettig zijn met iemand er bij ja. Maar het voordeel van alleen slapen is weer dwarsliggen,
.
Een goede avond trouwens,.
quote:
* PhaE checkt de pr0n-dir...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef Q. het volgende:
Tieten?
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:41 schreef Meki het volgende:
Zeg ze hebben hier crimineels gedaan dus mogen ze hier blijven
Marokko heeft terroristen niet nodig
T is maar waar je geil van wordtquote:Op maandag 13 maart 2006 20:03 schreef PhaE het volgende:
Ik ga Last Exile kijken
Anime serie, 7 DVD's... ben wel ff zoet
Volledig CGi-gerendered, HDTV![]()
idd..quote:
Alsjeblieft, speciaal voor jou!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
Krijgen iets in de mond gelegd.?...................euhm... ik ga geeneens vragen...en ook niet terug lezen!![]()
Goedenavond trouwens!
Een eehm lepel chocolade ijs?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
Krijgen iets in de mond gelegd.?...................euhm... ik ga geeneens vragen...en ook niet terug lezen!![]()
Goedenavond trouwens!
nou.. ik zag het ook niet gelijk, maar mn zus wel..(die is wat bijdehanter ...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik ben te braaf vandaag, ik zag er niet eens een dubbele bodem in.
, avond!
Nixxx is ook braaf vandaag.quote:
Duo-Fok!en?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou.. ik zag het ook niet gelijk, maar mn zus wel..(die is wat bijdehanter ...)
untzettendquote:
Nou ga maar eens op msn met hem praten. De functionele krullen vliegen je om de oren. Vraag zelf maar aan hem waar die dan zitten, dat durfde ik niet aan.quote:
ik was keibraafquote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou ga maar eens op msn met hem praten. De functionele krullen vliegen je om de oren. Vraag zelf maar aan hem waar die dan zitten, dat durfde ik niet aan.
Even douchen en m'npiercing
schoonmaken.
![]()
Ik geloof niet dat ik dat nog durf, na de door jou gemelde gespreksonderwerpen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou ga maar eens op msn met hem praten.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
Ja lekker ijs! ik zit weer teveel tegelijk te doen!! aarrgghh!
Mietje!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat nog durf, na de door jou gemelde gespreksonderwerpen.![]()
waar is u doorboord?
Idd, want ik durf je niet na te doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mietje!
De foto staat in het piercing topic, te vinden in mn postgeschiedenis.![]()
Jij blijft vakanties aan het regelen!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef _Cara_ het volgende:
Vakantiegidsen...FOK! en FOK! radio...
ja ik ben ook jaloersquote:Op maandag 13 maart 2006 20:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij blijft vakanties aan het regelen!
nou nee.. ik was aan het bekijken waar we precies terecht komen en zo.. Niagara...das pas cool..quote:Op maandag 13 maart 2006 20:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij blijft vakanties aan het regelen!
Wij arme studenten...quote:
Dat is kei cool!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou nee.. ik was aan het bekijken waar we precies terecht komen en zo.. Niagara...das pas cool..![]()
dag frezer!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is kei cool!.
En jullie mogen mij nu ook weer gaan missen, ik ga mezelf weer nuttig maken..
Hoezo 'weer'?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is kei cool!.
En jullie mogen mij nu ook weer gaan missen, ik ga mezelf weer nuttig maken..
ik overdrijf het niet zo als god.. maar je weet dat het gemeend is hequote:
Q.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:19 schreef Q. het volgende:
Q.
Zeker, wij hebben aan weinig woorden genoeg.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik overdrijf het niet zo als god.. maar je weet dat het gemeend is he
Dat duurt nog een paar maandjes, evenals Ir. Nixxx.quote:
Ik vond QyRoZ toch toffer.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof is die hè? Jammer dat ie hier zo weinig is. Op zich.
nou zo lang doet de administratie er niet over denk ikquote:Op maandag 13 maart 2006 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een paar maandjes, evenals Ir. Nixxx.![]()
Dus binnenkort hebben we hier een afstudeerfeest?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou zo lang doet de administratie er niet over denk ik
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus binnenkort hebben we hier een afstudeerfeest?![]()
Daarom was QyRoZ juist tof, ik hou wel van gefrustreerde, ietwat melancholische users.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Q. het volgende:
Ik niet. QyRoZ was oud. Q. is oud en nieuw. Vers en fris. En burgerlijk.
Ik ook niet, maar het gaat om het idee.quote:
het idee.. of de ideequote:Op maandag 13 maart 2006 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het gaat om het idee.![]()
Volgens mij is het 'het idee', maar je zou niet de eerste zijn met wie ik daarover van mening verschil.quote:
Het zogenaamde Lourdes gevoel?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom was QyRoZ juist tof, ik hou wel van gefrustreerde, ietwat melancholische users.![]()
vodka, diequote:Op maandag 13 maart 2006 21:32 schreef MoChe het volgende:
Plato! waar kun je in leiden ingodsnaam Vodka kopen dat GEEN Petrikov is ?![]()
vind ik ook welquote:Op maandag 13 maart 2006 21:34 schreef _Cara_ het volgende:
Ir. nixxx klinkt goed!
Frustratie is zoooo 2005.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom was QyRoZ juist tof, ik hou wel van gefrustreerde, ietwat melancholische users.![]()
ir. vibri klinkt mij ook wel goed in de orenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:34 schreef _Cara_ het volgende:
Ir. nixxx klinkt goed!
Ik heb geen idee, ik drink zelden vodka en koop het al helemaal nooit.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:32 schreef MoChe het volgende:
Plato! waar kun je in leiden ingodsnaam Vodka kopen dat GEEN Petrikov is ?![]()
Het 'als ik om me heen kijk, zie ik altijd wel iemand die minder af is dan ik' gevoel...quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:35 schreef vibri het volgende:
[..]
ir. vibri klinkt mij ook wel goed in de oren
Daarvoor is een wandeling door de Leidse binnenstad op zaterdagochtend doorgaans al ruim voldoende.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het 'als ik om me heen kijk, zie ik altijd wel iemand die minder af is dan ik' gevoel...
ir. ritantquote:Op maandag 13 maart 2006 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]zet gewoon ergens ir voor en het klinkt goed
rationeelirrationeel
rigatieirrigatie
![]()
enz..
Irrelevant!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]zet gewoon ergens ir voor en het klinkt goed
rationeelirrationeel
rigatieirrigatie
![]()
enz..
Wijnquote:Op maandag 13 maart 2006 21:43 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga CSI kijken... én muziek luisteren!![]()
(en mn glas wijn leegdrinken, want dat ben ik vergeten)
Curling!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:45 schreef Q. het volgende:
Leven doe ik nou ook weer niet. Ik werk alleen. Naast het werk ben ik te dood om iets te doen..
ik wil ook alcoholquote:Op maandag 13 maart 2006 21:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Wijn
* vibri armzalig aan 't theeleuten is
niet echt...quote:
geen zin...quote:
Dat zou wel erg triest zijn om speciaal om bier te gaan halen het huis uitgaan.quote:
ik heb wel een fles advocaatquote:Op maandag 13 maart 2006 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou wel erg triest zijn om speciaal om bier te gaan halen het huis uitgaan.![]()
Ik kan een olifant plat leggen met wat ik hier aan alcohol thuis heb...quote:
Grossquote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb wel een fles advocaat
voor toetjes ofzo.. maar nog steeds dicht.. ligt er al een hele tijd
Hoe kom je daar in godsnaam aan?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb wel een fles advocaat
voor toetjes ofzo.. maar nog steeds dicht.. ligt er al een hele tijd
Je kan maar behoeftig zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou wel erg triest zijn om speciaal om bier te gaan halen het huis uitgaan.![]()
een keer gekregen ofzo..quote:
Zo kan ik 't ook... gewoon alle leuke dingen uit je leven schrappen en doen of ze niet bestaanquote:
heb je ook een olifant thuisquote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan een olifant plat leggen met wat ik hier aan alcohol thuis heb...
Waarschijnlijk in een Kerstpakket.quote:
Een synoniem voor ongeloofwaardig dat begint met ir...?quote:
Zoiets, een kat van dat formaat...quote:
en die geef je alcohol?quote:
Bier? Waar?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef vibri het volgende:
[..]
Zo kan ik 't ook... gewoon alle leuke dingen uit je leven schrappen en doen of ze niet bestaan
None taken. Ik ben alles behalve een olifantquote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je ook een olifant thuis
nofi vibri
bron? link? url?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:00 schreef vibri het volgende:
[..]
None taken. Ik ben alles behalve een olifant
Ik ben om te kopen, maar niet met een fles advocaat!quote:
een lege wijnfles?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben om te kopen, maar niet met een fles advocaat!![]()
En kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn...quote:
Smalfilm!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef nixxx het volgende:
Spinvis - Astronaut Stem!
Spinvis - Bagagedrager Stem!
Spinvis - Het Voordeel Van Video Stem!
Spinvis - Ik wil alleen maar zwemmen Stem!
Spinvis - Smalfilm Stem!
welke is de beste?
bah.. je wilt mijn klerenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn...
Nee dus!
Yup, er moet hier nodig weer gepoetst en geschrobt worden en ik heb geen oude doeken meer!quote:
poetsen en schrobben..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, er moet hier nodig weer gepoetst en geschrobt worden en ik heb geen oude doeken meer!
das geen olifantekontevleesquote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef vibri het volgende:
[..]
Ietwat oude foto, maar er is niet veel veranderd
[afbeelding]
Een strakker kontje!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef vibri het volgende:
[..]
Ietwat oude foto, maar er is niet veel veranderd
[afbeelding]
In de avonduren en in de weekenden wel!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
poetsen en schrobben..jij bent duidelijk geen student
is er echt niet veel veranderd?quote:
D'r kontje is nu strakker dan op die foto!quote:
Jou moeten we nog steeds op je woord geloven...quote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef _Cara_ het volgende:
Mij zakken de broeken af.. tenminste sommige..![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef _Cara_ het volgende:
jaquote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou moeten we nog steeds op je woord geloven...
nee hoor hoef niet.. maakt mij niet zo heel veel uit...quote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou moeten we nog steeds op je woord geloven...
doe dan alles maarquote:Op maandag 13 maart 2006 22:19 schreef _Cara_ het volgende:
Nou ...alleen mn achterkant..? mn voorkant is leuker denk ik...![]()
ja waarom nietquote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef _Cara_ het volgende:
welja..with my boots on...
Bij mij ook. Ik ben wel wat afgevallen een tijdje geleden. Jojoquote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef _Cara_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |